Mardin'de 8 sektörde yatırım yapılacak!

Mardin'de 8 sektörde yatırım yapılacak! Mardin Valisi Turhan Ayvaz, turizm ve sanayi alanında son yıllarda önemli gelişmenin yaşandığı Mardin'de 8 sektörde 433 proje için 9 milyar 494 milyon 407 bin TL yatırım yapılacağının bilgisini verdi
25.06.2012 - 12:59
Yazı Boyutu

 

Mardin Valisi Turhan Ayvaz, turizm ve sanayi alanında son yıllarda önemli gelişmenin yaşandığı Mardin'de 8 sektörde 433 proje için 9 milyar 494 milyon 407 bin TL yatırım yapılacağının bilgisini verdi.
 
Söz konusu projeler için 2012 yılında 1 milyar 54 milyon 915 bin TL ödenek ayrıldığını belirten Vali Ayvaz, '2012 yılı birinci dönem sonu itibariyle Mardin ilinde projelere 81 milyon 191 bin TL harcanarak yüzde 8'lik nakdi gerçekleşme yaşandı. Yeni teşvik sisteminde Mardin en avantajlı bölge konumuna geldi. OSB'ye daha önce Çin'den, Hollanda'dan yatırım yapıldı. Alman firması, Amerika, Çin, İtalya gibi birçok yerli yabancı şirket Mardin'e yatırım yapmak için geliyor. Yatırımcıların Mardin Organize Sanayi Bölgesi'ne olan ilgisi her geçen gün artıyor. Sırada bekleyen yatırımcılar var.' dedi.
 
200 FİRMA ARSA İSTİYOR
Ayvaz, son 3 yılda sanayide önemli yatırımlara ev sahipliği yapan Mardin'de tekstil kenti kurulacağını söyledi. Tekstil kentin bin dönüm arazi üzerine kurulacağını söyleyen Ayvaz, 'İkinci Organize Sanayi Bölgesi için 200 firma yatırım yapmak için bizden yer tahsisi istiyor' diye konuştu.
Yenişafak

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000