Su Yapı, inşaat mühendisi alacak!

Su Yapı, inşaat mühendisi alacak! Su Yapı, Ankara Merkez Ofisi'nde görev yapacak inşaat mühendisi arıyor
27.05.2013 - 15:06
Yazı Boyutu

Su Yapı, Ankara Merkez Ofisi'nde içme suyu, kanalizasyon ve arıtma tesisleri projelerinde yönetici ve tasarım mühendisi olarak görev yapacak inşaat mühendisi alacak.

Aranan nitelikler;

-İTÜ, ODTÜ, YTÜ, Gazi Üniversitelerinin İnşaat Mühendisliği bölümlerinden mezun olup, en az 5 yıl proje tasarım deneyimine sahip olan,

-Çok iyi derecede İngilizce bilen (İlave olarak Arapça ve Fransızca bilmek tercih sebebidir)

-Çalışma konusu ile ilgili yazılımları kullanılabilen,

-Takım çalışmasına yatkın ve beşeri ilişkileri kuvvetli,

-Askerliğini yapmış (Erkek adaylar için),

-Seyahat engeli olmayan.

Başvuru için: ik@suyapi.com.tr

Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

 

Firma Su Yapı
Proje Beykent Locca
Telefon 0850 800 4 800
Adres Beykent Locca Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Ege Perla'ya yoğun ilgi devam ediyor!
26.03.2015 15:42
İş GYO güvencesiyle 170 milyon dolarlık yatırımla İzmir'de hayata geçirilen Ege Perla projesinin yüzde 70'lik bölümü satıldı.
Çocuk odalarına bahar geldi
26.03.2015 14:43
Renklerin sadece hayatımıza parlaklık katmakla kalmayıp, psikolojik ve fizyolojik gelişimimizi de doğrudan etkiledikleri artık bilinen bir gerçek.
Germanwings uçağını pilot bilerek düşürmüş!
26.03.2015 14:33
Salı günü düşen Germanwings uçağı yardımcı pilotunun, uçağı düşürmüş olabileceği iddia edildi.
Kartal Bölge Platformu toplanıyor
26.03.2015 13:06
Kartal bölgesinde proje geliştiren 5 firma, Kartal Bölge Platformu altında toplanıyor.
75 yıllık şirket, Havva Kızılırmak PR'ı seçti!
26.03.2015 10:51
75 yıllık deneyime sahip olan Altunbüken Holding ve holdingin gayrimenkul sektörüne kazandırdığı bir marka olan Relux, Havva Kızılırmak ile anlaştı.
İnşaat iskelesi çöktü: 14 ölü!
26.03.2015 10:01
Vietnam'da bir inşaattaki iskelenin çökmesi sonucu 14 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.
Kağıthane'deki patlamanın boyutu gündüz ortaya çıktı!
26.03.2015 09:55
Kağıthane’deki patlamanın şiddeti gündüz ortaya çıktı ve hasarın boyunu gözler önüne serildi.
Vialand sezona merhaba diyor!
26.03.2015 09:34
2014 yılında 1 milyon ziyaretçi ağırlayan, Türkiye’nin ve dünyanın gözde eğlence merkezi VIALAND TEMA PARK , Mart ayı itibari ile baharı karşılıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000