Bu şehirde evi olanın başına talih kuşu kondu!
Bu şehirde evi olanın başına talih kuşu kondu!
Kalite, konfor ve kazanç Canan Business'ta bir arada!
Kalite, konfor ve kazanç Canan Business'ta bir arada!
Onur Park Life İstanbul’la fırsat kapınızda
Onur Park Life İstanbul’la fırsat kapınızda
Zuckerberg, komşu evlere 4 katı kadar para ödedi
Zuckerberg, komşu evlere 4 katı kadar para ödedi
Emlak Konut Maltepe Küçükyalı ihalesine 13 teklif!
Emlak Konut Maltepe Küçükyalı ihalesine 13 teklif!

Emlaktasondakika

Su Yapı, inşaat mühendisi alacak!

Su Yapı, inşaat mühendisi alacak! Su Yapı, Ankara Merkez Ofisi'nde görev yapacak inşaat mühendisi arıyor
2013-05-27 - 15:06 27.05.2013 - 15:06 
Yazı Boyutu

Su Yapı, Ankara Merkez Ofisi'nde içme suyu, kanalizasyon ve arıtma tesisleri projelerinde yönetici ve tasarım mühendisi olarak görev yapacak inşaat mühendisi alacak.

Aranan nitelikler;

-İTÜ, ODTÜ, YTÜ, Gazi Üniversitelerinin İnşaat Mühendisliği bölümlerinden mezun olup, en az 5 yıl proje tasarım deneyimine sahip olan,

-Çok iyi derecede İngilizce bilen (İlave olarak Arapça ve Fransızca bilmek tercih sebebidir)

-Çalışma konusu ile ilgili yazılımları kullanılabilen,

-Takım çalışmasına yatkın ve beşeri ilişkileri kuvvetli,

-Askerliğini yapmış (Erkek adaylar için),

-Seyahat engeli olmayan.

Başvuru için: ik@suyapi.com.tr

Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

 

Guncel Proje Bilgileri
Firma Su Yapı
Proje Beykent Locca
Telefon 0850 800 4 800
Adres Beykent Locca Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Türkiye konut fiyat endeksi 206,18 seviyesine yükseldi
27.05.2016 17:39
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) tarafından mart dönemine ilişkin Konut Fiyat Endeksi verileri açıklandı.
Kentsel dönüşüme hazırlan projesi basına tanıtıldı
27.05.2016 17:19
stanbul Serbest Mimarlar Derneği ve Türk Ytong’un işbirliği ile geliştirilen SARI IŞIK: KENTSEL DÖNÜŞÜME HAZIRLAN Projesi bugün tanıtıldı.
Nazenin Konakları, geleneksel çizgileriyle öne çıkıyor
27.05.2016 16:55
Nanda Yapı, Ergonomi Mimarlık ve Pehlivanoğulları işbirliğiyle hayata geçirilen Nazenin Konakları, Çengelköy’de özlenen hayatı yeniden yaşatacak.
Gayrimenkul Sertifikaları Tebliği için çalışmalar sürüyor
27.05.2016 15:29
SPK Başkanı Vahdettin Ertaş, Gayrimenkul Sertifikaları Tebliği ile ilgili çalışmaların büyük ölçüde tamamlandığını belirtti.
Plaza Cubes, Şişhane'deki yeni ofisini açtı!
27.05.2016 12:02
Hazır ofis sektörünün deneyimli oyuncusu Plaza Cubes, Şişhane’de yer alan Bilsar binasındaki yeni ofisini açtı.
Etiyopya'da Koveşa Barajı için anlaşma imzalandı
26.05.2016 09:44
Etiyopya, ülkenin güneyindeki Omo Nehri üzerine baraj inşası için bir İtalyan şirketi ile anlaşma imzaladı.
Avcılar Kapadık Mahallesi’nde imar planı değişikliği!
25.05.2016 17:11
Avcılar Kapadık Mahallesi 386 ada 5 no.lu parseli kapsayan alanda nazım imar planı ve uygulama imar planı değişikliği hakkında açıklama yaptı.
'Viasea Akvaryum' kapılarını açıyor
25.05.2016 14:31
İstanbul’un en uzun su altı tüneline sahip akvaryumu ‘Viasea’ haziran ayında açılıyor.
Savcılık Dumankaya hakkındaki tahliye kararına itiraz etti
24.05.2016 17:41
Paralel yapı soruşturması kapsamında tutuklanan ve geçtiğimiz günlerde serbest bırakılan 6 kişinin tahliye edilmesine itiraz edildi.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000