Emlak Konut’un Ağustos birincisi Ispartakule oldu!
Los Angeles'ın milyarlık arsasına ünlüler talip!
Körfez Köprüsü ışıl ışıl oldu
Türkler ev alırken ferah konutları tercih ediyor
TOKİ artık yatay bina yapacak!

Bizim Evler 4'te peşinat ikiye bölünüyor

Bizim Evler 4'te peşinat ikiye bölünüyor İhlas İnşaat tarafından Ispartakule'de hayata geçirilen Bizim Evler 4 projesinde daireler 180 bin liradan başlayan fiyatlarla satılıyor
 
Yazı Boyutu

İhlas Holding'in tüketicilere sunduğu Bizim Evler 4'ün kampanyası başladı. Yüzde 25'lik peşinatın ikiye bölündüğü kampanyada geri kalan yüzde 15'lik peşinat, bir yıl içerisinde tüketicinin istediği bir tarihte geri ödenebiliyor. Ayrıca 144 ay vade imkanı sunulan projede 5 ayrı banka ile çalışma imkanı sunuluyor. Kampanya Ramazan ayı boyunca sürecek.

Bizim Evler 4 iletişim bilgileri
Web: www.bizimevler.com.tr
E-posta: bilgi@bizimevler.com.tr
Tel: 0 212 405 10 00

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
TOKİ, Bursa’da Osmanlı havası yaşatacak
05.09.2015 13:02
Başbakanlık Toplu konut İdaresi (TOKİ), Bursa İznik’te Osmanlı köyünü yansıtacak bir projeye imza atacak.
Dumankaya İnşaat, 14 Eylül’de basınla buluşuyor
04.09.2015 16:47
Gayrimenkul sektörünün en iyileri arasında yer alan Dumankaya sektörde öncü olmaya devam ediyor.
Kuzu Grup, Cityscape'te basın toplantısı düzenleyecek
04.09.2015 15:18
Ataköy'de hayata geçirdiği Sea Pearl projesiyle Cityscape'te yerini alacak olan Kuzu Grup, fuarın 2. günü basın toplantısı düzenleyecek.
Antalya'nın güneş enerjili stadında sona yaklaşıldı
04.09.2015 14:22
Antalya'da yapımı devam eden Türkiye'nin kendi enerjisini üreten tek stadı Antalya Arena'nın eylül ayı sonuna yetiştirilmesi planlanıyor.
İnşaat makineleri sektöründe istikrar!
04.09.2015 13:47
İnşaat makineleri sektörünün 5 yıldır düşüş yaşamayarak istikrarını koruduğu belirtildi.
Irak’ta kaçırılan Türk işçilerle ilgili flaş gelişme!
04.09.2015 12:55
Irak güçlerinin, Türk işçileri kaçırdığından şüphelenilen silahlı bir grupla başkent Bağdat'ta girdiği çatışmada 1 asker hayatını kaybetti.
TSKB Gayrimenkul Değerleme'de iki yeni atama!
04.09.2015 10:55
Değerleme sektöründe uzmanlığın temsilcisi olan TSKB Gayrimenkul Değerleme A.Ş’de iki ayrı atama gerçekleşti
Queen Bomonti, Cityscape 2015 Fuarı’nda!
04.09.2015 09:41
Sinpaş GYO, Dubai Cityscape 2015 Fuarı’na İstanbul’u taçlandıracak Queen Bomonti projesi ile katılıyor.
65 yaş üstüne bedava otobüs krizi!
04.09.2015 09:19
Otobüsçüler 65 yaş ve üzerindeki yolcuların bedava taşınmasına ilişkin yönetmeliği bekliyor.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000