BABİL KULELERİ ESENYURT

BABİL KULELERİ ESENYURT Uluhan Yapı tarafından Esenyurt'ta inşa edilen Babil Kuleleri projesinde yer alan dairlerin fiyatları 75 bin lira ile 195 bin lira arasında değişmekte.
30.09.2011 - 15:43
Yazı Boyutu

12 bin 500 metrekare alan üzerinde yükselen Babil Kuleleri 25 katlı 6 blokta toplam bin 50 daire ve 151 ticari üniteden oluşuyor.

2013'te konut teslimlerinin yapılacağı Babil Kuleleri'nde yer alan dairelerin alanları 40 ile 110 metrekare arasında değişiyor.

Babil Kuleleri'nde yer alan dairelerden; stüdyo daireler 75 bin lira, 1+1'ler 98 bin lira, 2+1'ler 157 bin lira ve 3+1'ler ise 195 bin liradan başlayan fiyatlarla satılıyor.

ÖDEME PLANI

Yüzde 25 peşinat ödemesi ile konut sahibi olunabilen Babil Kuleleri projesinde geri kalan ödemeler banka kredisi ve vade farkı olmadan 50 aya kadar taksitlendiriliyor. Aylık taksitler ise 750 liradan başlıyor. Toplam 4 ara ödeme yapılan Babil Kuleleri'nde ödemeler yılda bir kez yapılıyor.

Babil Kuleleri projesinin sosyal olanakları arasında; bin 500 metrekare Babil market alanı, 20 bin metrekare alana sahip otopark, 600 metrekare Babil kreş alanı, 300 metrekare Babil açık havuz, 100 metrekare Babil kapalı havuz, 4 büyük Babil sinema salonu, 4 Babil spor salonu, 824 metrekare Babil fitness merkezi, SPA, sauna, 120 metrekare havuz kafe ve seyir terasları yer alıyor.

Babil Kuleleri İletişim Bilgileri

Web adresi: www.babilkuleleri.com

Telefon: 0 212 709 77 77

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Vatandaşın yaka silktiği sürpriz cezalar tarihe karışıyor
29.03.2015 13:58
Vatandaşın 'yaka silktiği' konuların başında gelen, tebligatı aylar sonra yapılan trafik cezaları tarihe karışacak.
Patlayan şofben, komşu dairenin duvarını deldi!
29.03.2015 13:49
Eskişehir'de Iraklı sığınmacıların kaldığı tek katlı evin banyosunda bulunan elektrikli şofben patladı.
Türkiye'nin dört bir yanı bahar öncesi sele kapıldı
29.03.2015 13:19
Nisan ayına girmeye hazırlandığımız bu günlerde Türkiye'nin birçok yerinde aşırı yağışlardan dolayı sel meydana geldi.
Nişantaşı’nda Kıvanç Tatlıtuğ rüzgarı esti
29.03.2015 13:07
Nişantaşında sevgilisi Başak Dizer’le yemek yiyen ve yemeğin ardından restorandan ayrılan Kıvanç Tatlıtuğ, Arap turistlerin ilgi odağı oldu.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000