Kütahya'da satılık bahçeli dükkan! 1.4 milyon liraya!

Kütahya'da satılık bahçeli dükkan! 1.4 milyon liraya! Kütahya 1. Sulh Hukuk Mahkemesi Satış Memurluğu Balıklı Mahallesi’ndeki 286 metrekare yüzölçümündeki bahçeli kerpiç dükkanı satışa çıkardı
 
Yazı Boyutu

 

Kütahya'da satışa çıkarılan dükkanın tahmini fiyatı 1 milyon 465 bin 856 lira olarak kayıtlara geçti. Taşınmazın ilk satışı 8 Şubat 2013 tarihinde saat 10.00'da Kütahya Adliyesi ek binadaki ikinci katta yer alan ihale salonunda gerçekleştirilecek. Gayrimenkul eğer satılamazsa ikinci satış aynı yer ve saatte 18 Şubat 2013 günü tekrarlanacak.

Ayrıntılar için tıklayın!

Hüseyin Belibağlı/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Evin tamamı ancak Yaşam Beylikdüzü’nde bulunur!
04.05.2015 12:47
Yüzde 100 ev konsepti ile tanınan Makyol Yaşam Beylikdüzü, bir evin sunacağı tüm beklentileri fazlası ile karşılıyor.
Nuh Çimento, liman tesislerini ihaleye çıkardı!
04.05.2015 11:23
Nuh Çimento, bünyesinde bulunan liman tesislerindeki elleçme işlerini ihaleye açtı.
Meydan projesi ile Maltepe’nin çehresi değişiyor!
04.05.2015 11:08
Maltepe Belediye Başkanı Ali Kılıç, hayata geçirilmesi planlanan meydan projesi ile Maltepe’nin çehresinin değişeceğini belirtti.
MaaNaa Etiler projeleri lansman fiyatlarıyla satışta!
04.05.2015 10:05
Etiler’de RAM GMY tarafından hayata geçirilen MaaNaa projeleri, detaylardan arınmış rafine bir yaşam alanını özel lansman fiyatlarıyla sunuyor.
Piyanonun icadı Google'a doodle oldu!
04.05.2015 09:57
Özel günlerde Google'ın tasarladığı Doodle'lara yenisi eklendi. Doodle piyanoyu icad eden Bartolommeo Cristofori'yi tasvir ediyor.
Kira beyanlarında rekor rakam!
04.05.2015 09:45
Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, beyanname veren mükellef sayısı ve beyan edilen kira gelirinde en yüksek rakama ulaşıldığını bildirdi.
Ayasofya yıllar sonra cami oluyor!
04.05.2015 09:35
Vakıflar Genel Müdürlüğü, müze olması ihtimali konuşulan Enez’deki Ayasofya’nın cami olacağını duyurdu.
Wilma Elles'in bebeklerinin cinsiyeti belli oldu!
04.05.2015 09:16
Kerem Göğüş ile Wilma Elles'in ikiz bebeklerinin cinsiyeti açıklandı.
AFAD ekibi Nepal'deki görevini tamamladı
02.05.2015 13:02
Nepal’de meydana gelen 7.9 büyüklüğündeki depremin ardından afet bölgesine giden AFAD ekibi çalışmalarını bitirdi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Selda Tanar
Peyzajda yeni yaklaşımlar…
Levent Çağrı İme
Eviniz sizi depremden koruyabilir mi?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000