Gaziantep Şahinbey’de 5 konut ve bir ticari imarlı arsa 76 milyon liraya satılıyor!

Gaziantep Şahinbey’de 5 konut ve bir ticari imarlı arsa 76 milyon liraya satılıyor! Gaziantep Şahinbey Belediyesi, Kızılhisar bölgesinde 2, Bağlarbaşı bölgesinde 4 arsayı toplamda 76 milyon 137 bin lira tahmini bedelle satışa çıkardı
 
Yazı Boyutu

 

Gaziantep Şahinbey Belediyesi, Kızılhisar bölgesinde 2, Bağlarbaşı bölgesinde 4 arsayı toplamda 76 milyon 137 bin lira tahmini bedelle satışa çıkardı. Satışa çıkarılan konut imarlı arsaların büyüklüğü 8 bin 20 metrekare ile 17 bin 682 metrekare arasında değişirken, ticaret imarlı arsa ise 21 bin 437 metrekarelik alana sahip.

Metrekare birim fiyatlarının 700 lira ile 1400 lira arasında değiştiği arsaların geçici teminatları ise 168 bin lira ile 900 bin 383 lira arasında farklılık gösteriyor.

Gaziantep Şahinbey'de satışa çıkarılan 6 arsanın ihalesi 7 Kasım 2012 Çarşamba günü saat 14.00'te Şahinbey Belediyesi Encümen Salonu'nda gerçekleşecek.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Sapanca Mesken projesinin detayları açıklandı!
27.04.2015 17:23
Siyo İnşaat projesi olan Sapanca Mesken, 4 bin metrekare üzerinde 4 adet müstakil villadan oluşuyor.
TOKİ konutları Türkiye'nin en sağlam binaları kategorisinde!
27.04.2015 16:21
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Mehmet Ergün Turan, bugün AA Finans Masası'nın konuğu oldu ve sektörle ilgili önemli açıklamalar yaptı.
Doğru nefes al, hastalıktan korun!
27.04.2015 15:53
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından çalışanlar için düzenlenen 'Doğal nefes çalışması' semineri ile doğru şekilde nefes almanın önemi anlatıldı.
Çekmeköy’de konut almanın tam zamanı!
27.04.2015 14:50
216 Yapı tarafından İstanbul Çekmeköy’de hayata geçirilen 216 Butik Plus Rezidans ev alacaklara ödemeyi kolaylaştıran seçenekler sunuyor.
İnternetten alışverişte büyük değişiklik!
27.04.2015 10:22
İnternetten alışveriş yapanlar müjde. E-ticaret yasasına büyük değişiklikler geliyor.
"O kadar malı eşimin üstüne yaptım, pişmanım!"
27.04.2015 09:40
Feryal Gülman’ın 200 milyon liralık boşanma davası açtığı Kemal Gülman, ‘duygusallığı’ yüzünden pişmanlık yaşadığını söyledi.
Yatırım Zirvesi'yle 1.5 trilyon dolarlık fon İstanbul’a geliyor!
26.04.2015 21:37
Bu yıl ikincisi düzenlenecek olan Uluslararası Yatırım Zirvesi’nin Başkanı Haşim Süngü, Türkiye'ye yatırım akacağını söyledi.
Temesist, insansız çalışacak akıllı depolar üretecek
26.04.2015 19:51
Depo ve raf sistemleri sektöründe dünyanın önde gelen üreticilerinden Temesist, tamamen insansız çalışacak akıllı depoları üretmek için harekete geçti
İstanbul'da elektrik kesintisi sürüyor! İşte detaylar...
26.04.2015 19:32
İstanbul'da uzun süredir yaşanan elektrik kesintileri devam ederken Anadolu Yakası'nın bazı ilçelerinde 28 Nisan'da da elektrik verilmeyecek.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000