İşte konut reklamlarında oynayan ünlüler
EYG'den Bahçeşehir'de 1990 lira taksitle ev!
İstanbul tapu işlemlerinde 200 milyara koşuyor!
Dünyanın en pahalı minyatür evi
İnşaat sektöründe maaş arttı!

Gayrimenkul hükmünde icradan 118 metrelik gemi satılıyor! 1.7 milyon liraya!

Gayrimenkul hükmünde icradan 118 metrelik gemi satılıyor! 1.7 milyon liraya! Aliağa İcra Müdürlüğü, bir borçtan dolayı gayrimenkul hükmündeki kuruyük gemisini 1 milyon 675 bin lira tahmini bedelle satışa çıkardı
 
Yazı Boyutu

 

Aliağa İcra Müdürlüğü, bir borçtan dolayı gayrimenkul hükmündeki kuruyük gemisini 1 milyon 675 bin lira tahmini bedelle satışa çıkardı. 9.40 metre derinliğe sahip geminin uzunluğu 118 metre. Kırklareli isimli geminin net tonilatosu 3 bin 81, gros tonilatosu ise 5 bin 725 kilo ağırlığında. Satışa çıkarılan kuruyük gemisinin ihalesi 18 Aralık 2012 günü saat 13.30 ile 13.40 arası Aliağa İcra Müdürlüğü'nde yapılacak. Alıcı çıkmaması durumunda ikinci satış 28 Aralık 2012 günü aynı yer ve saatte gerçekleşecek.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
ERA Türkiye İş Geliştirme Direktörü Gürkan Akkuş oldu!
28.08.2015 16:27
ERA, son olarak sektörün önemli markalarında ve inşaat firmalarında önemli görevler alan deneyimli profesyonel Gürkan Akkuş’u ailesine kattı.
Tabanlıoğlu Mimarlık 12. kez Cityscape Global’de yerini alacak!
28.08.2015 14:31
Tabanlıoğlu Mimarlık, gayrimenkul sektörünün dünyadaki en önemli buluşmalarından Cityscape Global 2015’te de gelenekselleşen varlığını sürdürüyor.
Ispartakule Evleri 1. Etap için teklifler verildi!
28.08.2015 12:20
İstanbul Emlak Konut Ispartakule Evleri 1.Etap 1. Kısım konut, ticaret ile çevre düzenleme inşaatları işi ihalesinin 2. oturumu tamamlandı.
Türk firmalarından Türkmen İnşaat Fuarı'na çıkarma
28.08.2015 11:46
Türkmenistan'ın en geniş katılımlı sektör fuarı olan Türkmen İnşaat-20015 Fuarı'na Türk inşaat firmaları damga vurdu.
Türk mobilyacılar, Çin’e çıkarma yapıyor!
28.08.2015 11:36
Üretici, ihracatçı ve alıcıların buluşacağı CIFF 2015 ve Furniture China 2015’e Türkiye’den 33 firma katılacak.
Gaziantep'te dar gelirli aileler ev sevinci yaşadı
28.08.2015 11:10
Gaziantep Şahinbey Belediyesi, büyük bir ilgi gören Mavikent Konutları'nın 4. etabında bin dar gelirli ailenin yüzünü güldürdü.
Yabancılar için konut yatırımı yasalarını gevşetti!
28.08.2015 10:41
Çin’de konut sektörüne daha çok destek sağlayabilmek için yabancıların konut alımını düzenleyen yasalar gevşetildi.
Konut kredisine 140.7 milyar lira harcadık!
27.08.2015 16:35
BDDK, tüketici kredilerinin 140 milyar 79 milyon lirasının konut için harcandığını açıkladı.
20 yıl sonrasının dönüşüm konutlarını üretiyoruz
27.08.2015 15:50
Kentsel dönüşüm çalışmaları hakkında açıklamalar yapan Geçmiş Şehir Plancısı ve İmpo İmar YKB Hüseyin Oflaz. Dikkatli olmalı tavsiye etti.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000