Sezen Aksu, Göksu'daki villasını satıyor
TOKİ'nin 300 emekli konutuna 8.133 başvuru!
Türk Telekom genel müdürlük binası satılıyor
Kartal’ı Bursa’ya komşu yaptı, ‘Daire’ye Adalar’ı aldı!
TOKİ, 1.2 milyar liralık arsa ihalesini iptal etti

Gayrimenkul hükmünde icradan 118 metrelik gemi satılıyor! 1.7 milyon liraya!

Gayrimenkul hükmünde icradan 118 metrelik gemi satılıyor! 1.7 milyon liraya! Aliağa İcra Müdürlüğü, bir borçtan dolayı gayrimenkul hükmündeki kuruyük gemisini 1 milyon 675 bin lira tahmini bedelle satışa çıkardı
 
Yazı Boyutu

 

Aliağa İcra Müdürlüğü, bir borçtan dolayı gayrimenkul hükmündeki kuruyük gemisini 1 milyon 675 bin lira tahmini bedelle satışa çıkardı. 9.40 metre derinliğe sahip geminin uzunluğu 118 metre. Kırklareli isimli geminin net tonilatosu 3 bin 81, gros tonilatosu ise 5 bin 725 kilo ağırlığında. Satışa çıkarılan kuruyük gemisinin ihalesi 18 Aralık 2012 günü saat 13.30 ile 13.40 arası Aliağa İcra Müdürlüğü'nde yapılacak. Alıcı çıkmaması durumunda ikinci satış 28 Aralık 2012 günü aynı yer ve saatte gerçekleşecek.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
ABD'de 1. el konut satışları geriledi
02.05.2016 17:04
ABD'de 1. el konut satışlarının Mart ayında yüzde 1,6 artış beklentisine karşın yüzde 1,5 gerilediği belirlendi.
Manisa'da hastane inşaatında göçük
02.05.2016 16:25
Manisa'nın Şehzadeler ilçesi TOKİ 3 mevkisinde devam eden Manisa Şehir Hastanesi inşaatında foseptik kazıldığı sırada göçük meydana geldi.
LEITWIND, değişimin sembolü rüzgar tribünleriyle Türkiye’de!
02.05.2016 12:40
LEITWIND, yatırımın getirisi, kalite, performans ve güvenilirlik konuları ile ön plana çıktığı rüzgar tribünleri ile Türkiye’de.
‘Bir zamanlar inşaatlarda soğuk demirciydim’
02.05.2016 10:52
Sosyal medyayı en aktif kullanan isimlerin başında gelen İbrahim Tatlıses, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nü kutladı.
İstanbul Finans Merkezi için yüklenici firma aranıyor
30.04.2016 16:37
İstanbul’da en önemli ofis merkezlerinin bulunduğu Ataşehir’de hayata geçirilen Uluslararası Finans Merkezi için ön yeterlik seçim süreci başlatıldı.
Dumankaya İnşaat'tan kamuoyuna açıklama!
29.04.2016 15:57
Gayrimenkul sektörünün önde gelen firmalarından Dumankaya İnşaat, paralel yapı ve FETÖ ile ilişkilendirilmeleri ile ilgili açıklama yaptı.
İnşaat firmaları 'spa'ları projelerine dahil etmeye başladı
29.04.2016 15:30
Sağlık ve Doğal Terapiler Derneği Başkanı Nihat Ayçeman son dönemlerde inşaat firmalarının projelerinde spa gibi hizmetlere yer verdiklerini belirtti
Türkiye Müteahhitler Birliği’nden sektör analizi!
29.04.2016 12:19
Türkiye Müteahhitler Birliği (TMB) yeni 3 aylık İnşaat Sektörü Analizi’ni yayımladı.
Narova 2. Etap ne zaman teslim edilecek?
29.04.2016 10:51
Kayhan Karabayır 80 dönüm arazide 9 etapta bin 100 konut olarak planlanan Narova'nın ilk bölümünde yaşamın başladığını bildirdi.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000