Emlaktasondakika, Cityscape Dubai'ye çıkarma yapıyor!
İstanbul Park artık oto pazarı oldu!
Beyaz Park Topkapı ön talep toplamaya başladı!
Resim İstanbul Orman’dan bayram müjdesi!
Arnavutköy metrosu için ilk adım atılıyor!

Eskişehir İl Özel İdaresi 2 milyon 500 bin liraya arsa satıyor!

Eskişehir İl Özel İdaresi 2 milyon 500 bin liraya arsa satıyor! Eskişehir İl Özel İdaresi, Odunpazarı bölgesinde yer alan 827 metrekarelik arsayı 2 milyon 500 bin lira tahmini bedelle satışa çıkardı
 
Yazı Boyutu

 

Eskişehir İl Özel İdaresi, Odunpazarı bölgesinde yer alan 827 metrekarelik arsayı 2 milyon 500 bin lira tahmini bedelle satışa çıkardı. Akçağlan Mahallesi sınırlarına kalan arsanın geçici teminat bedeli 75 bin lira olarak belirlendi. Arsanın ihalesi 2 Nisan 2013 günü saat 10.30'da Eskişehir Valiliği'nde yapılacak.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Tahincioğlu, İstanbul Bienali’ni destekliyor
02.09.2015 13:39
Tahincioğlu Gayrimenkul, 14. İstanbul Bienali'ne sponsor oldu.
Hayat Tepe’den 15 bin liralık Kurban Bayramı hediyesi!
02.09.2015 11:53
Özak GYO, Bayrampaşa’daki Hayat Tepe projesinde Kurban Bayramı fırsatı sunuyor.
İncesu TOKİ Konutları için ön talep toplanacak!
02.09.2015 11:31
İncesu Belediye Başkanı Zekeriya Karayol, 437 konutluk 4. Etap TOKİ konutları için ön talep toplama işlemlerine başlanacağını bildirildi.
Adana’da 77 milyon liraya satılık arsalar…
02.09.2015 11:10
Çukurova İlçe Belediye Başkanlığı, K. Ocağı Mahallesi’nde yer alan 3 parseldeki arsayı satışa çıkacak.
Dolar milyarderi oldu ama mutlu olamadı!
02.09.2015 10:38
Minecraft’ı geliştiren ve firmasını 2.5 milyar dolara Microsoft’a satan Markus Persson, zenginlikten sıkıldığını, çok yalnız olduğunu söyledi.
Demirören Holding, Total Türkiye'yi satın aldı
02.09.2015 10:20
Fransız enerji devi Total’in Türkiye’deki akaryakıt istasyonları ile ticari satış, tedarik ve lojistik varlıkları Demirören Holding’in oldu.
Bursa Yıldırım'da kentsel dönüşüm hızla devam ediyor!
02.09.2015 10:19
Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, Davutdede, Değirmenlikızık, 75. Yıl ve Sinandede mahallelerinde dönüşüme başladıklarını söyledi.
SGK, 8 ilde 12 gayrimenkulü satıyor!
01.09.2015 16:35
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), Çankırı, Karabük, Isparta, Uşak, Bingöl, Batman, Kayseri ve Adana'da yer alan 12 taşınmazı satışa çıkardı.
Körfezli yatırımcı Türkiye’de kendini buluyor
01.09.2015 16:32
Emlaktasondakika.com olarak Körfezli yatırımcıların Türkiye’yi neden tercih ettiklerini ele aldık.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000