Emlak Konut GYO kendi binasını satıyor!
Bir inşaat vinci neden devrilir?
Evim Yüksekdağ’dan yatırımcısına yüksek kazanç!
Atlantik Yapı'dan Sevgililer Günü'ne özel kampanya!
Avrupark’ta 301 bin liraya 2+1 daire!

Eskişehir İl Özel İdaresi 2 milyon 500 bin liraya arsa satıyor!

Eskişehir İl Özel İdaresi 2 milyon 500 bin liraya arsa satıyor! Eskişehir İl Özel İdaresi, Odunpazarı bölgesinde yer alan 827 metrekarelik arsayı 2 milyon 500 bin lira tahmini bedelle satışa çıkardı
 
Yazı Boyutu

 

Eskişehir İl Özel İdaresi, Odunpazarı bölgesinde yer alan 827 metrekarelik arsayı 2 milyon 500 bin lira tahmini bedelle satışa çıkardı. Akçağlan Mahallesi sınırlarına kalan arsanın geçici teminat bedeli 75 bin lira olarak belirlendi. Arsanın ihalesi 2 Nisan 2013 günü saat 10.30'da Eskişehir Valiliği'nde yapılacak.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Bakan Sarı, şehit yakınlarına taziyede bulundu
06.02.2016 17:35
Çevre ve Şehircilik Bakanı Fatma Güldemet Sarı, Diyarbakır Valisi Hüseyin Aksoy ve askeri yetkililer ile Sur şehitleri için düzenlenen törene katıldı.
'Planlı Alanlar Tip Yönetmeliği, sektörü kurtardı'
06.02.2016 16:41
Nef İcra Kurulu Başkanı Sayın Erden Timur, Planlı Alanlar Tip Yönetmeliği’nde yapılan değişiklik hakkındaki görüşlerini aktardı.
Gaziantep’te 90 milyon liraya 6 arsa satışa çıktı!
02.02.2016 09:45
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi'nin arsaları 17 Şubat 2016 günü ihale yöntemiyle satılacak.
MESA'dan Yassıada açıklaması!
05.02.2016 16:59
MESA, “Demokrasi ve Özgürlük Adası” projesine ilişkin bugün yayınlanan görsellerle ilgili açıklama yaptı.
İstanbul'da en yüksek aidatlar Avrupa Yakası'nda!
05.02.2016 12:07
REIDIN tarafından gerçekleştirilen "Konut Projeleri Aidat Değerleri" araştırmasına göre konut aidatlarında Türkiye rekoru Avrupa Yakası'nın oldu.
Gaziosmanpaşa ve Sultanbeyli’de patlama!
04.02.2016 16:55
İstanbul’un Sultanbeyli ve Gaziosmanpaşa ilçelerinde bugün patlama meydana geldi.
Arap yatırımcılara 2 bin konut daha satılması bekleniyor
04.02.2016 16:45
Tüketici Hukuku Enstitüsü Arap Gayrimenkul Yatırımcıları Komisyonu Başkanı Hüseyin Sami Çaprak, yabancılara konut satışı hakkında bilgiler verdi.
'Konut sektöründe satış rakamı 1,5 milyonu aşacak'
04.02.2016 15:54
Sektör temsilcileri, 2015 yılında bir önceki seneye göre yüzde 10,6 büyüyen konut pazarının 2016'da yüzde 20 büyümesini bekliyor.
Sancaktepe ve Sultanbeyli değerine değer katıyor
03.02.2016 17:39
İstanbul’da devam etmekte olan dev projeler bulundukları bölgeye her geçen gün daha da kazanç sağlıyor.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Beyhan Cebeci
O ev ayağıma gelecek
Ali Güvenç Kiraz
Planlı Tip İmar Yönetmeliği, mağduriyeti önledi
Uğurcan Tokay
Y kuşağı diyor ki; 1+1!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000