Ortaköy Vadisi halka açılacak!
Sur'da zarar tespit çalışmaları başlıyor!
Tel Aviv’deki kulelerin yarısını Türkler yapıyor!
Davutoğlu'ndan Türk müteahhitlere müjde!
Avustralya'dan en büyük arazi satışına fren

Çanakkale Ayvacık’da icradan satılık 1 milyon liralık gayrimenkul!

Çanakkale Ayvacık’da icradan satılık 1 milyon liralık gayrimenkul! Çanakkale Ayvacık İcra Mahkemesi farklı bölgelerde yer alan bağ, zeytinlik, konut ve arsadan oluşan 5 gayrimenkulü satışa çıkardı. Gayrimenkullerin toplam değeri 1 milyon 57 bin 575 liraya ulaşıyor
 
Yazı Boyutu

Çanakkale Ayvacık İcra Mahkemesi'nin satışa çıkardığı gayrimenkullerin fiyatları 56 bin 400 lira ile 377 bin 421 lira olarak kayıtlarda yerini aldı. Satışlar, 31 Temmuz 2013 tarihinde saat 10.45'te başlayarak Küçükkuyu Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü üstü Toplantı Salonu Limaniçi Küçükkuyu Ayvacık Çanakkale adresinde gerçekleştirilecek.

Hüseyin Belibağlı/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Dumankaya İnşaat'tan kamuoyuna açıklama!
29.04.2016 15:57
Gayrimenkul sektörünün önde gelen firmalarından Dumankaya İnşaat, paralel yapı ve FETÖ ile ilişkilendirilmeleri ile ilgili açıklama yaptı.
İnşaat firmaları 'spa'ları projelerine dahil etmeye başladı
29.04.2016 15:30
Sağlık ve Doğal Terapiler Derneği Başkanı Nihat Ayçeman son dönemlerde inşaat firmalarının projelerinde spa gibi hizmetlere yer verdiklerini belirtti
Türkiye Müteahhitler Birliği’nden sektör analizi!
29.04.2016 12:19
Türkiye Müteahhitler Birliği (TMB) yeni 3 aylık İnşaat Sektörü Analizi’ni yayımladı.
Narova 2. Etap ne zaman teslim edilecek?
29.04.2016 10:51
Kayhan Karabayır 80 dönüm arazide 9 etapta bin 100 konut olarak planlanan Narova'nın ilk bölümünde yaşamın başladığını bildirdi.
Silivri sahilindeki yosunlar temizleniyor
28.04.2016 15:44
AK Parti Silivri İlçe Başkanı Kutlu: "Çalışmalardan sonra halkımız daha temiz bir sahilde yüzebilecek"
'Türkiye'nin Maldivleri' turizme kazandırılacak
27.04.2016 16:39
Burdur'un Yeşilova ilçesinde bulunan, beyaz kumsalı ve berrak yapısıyla Maldivler'e benzetilen Salda Gölü, turizme kazandırılacak.
Türk müteahhitler gelişen ülkelerle rekabet edebilecek
27.04.2016 16:12
Türk Eximbank Genel Müdürü Hayrettin Kaplan, Türk iş adamlarına doğrudan kredi imkanıyla destek olacaklarını söyledi.
Özyeğin Üniversitesi EKODesign Konferansı'nın örnek projesi oldu
26.04.2016 17:34
Yapı-Endüstri Merkezi (YEM) tarafından düzenlenen EKODesign Konferansı’nda, Özyeğin Üniversitesi ScOLa binası anatomik olarak incelendi.
Çingeneler saray gibi evlerde yaşıyor!
26.04.2016 17:00
Çingenelerin şehri olarak olarak anılan Moldova'nın Soroca şehrindeki evler görenleri şaşırtıyor.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000