Ataköy Nef 22 projesinde son durum!
Yüksek kira potansiyeli Elysium Art Şişli'de!
Kemer Life XXIII projesi
Nidapark Başakşehir fiyatları 325 bin liradan başlıyor!
Sıfır daire alırken bunlara dikkat edin!

Çanakkale Ayvacık’da icradan satılık 1 milyon liralık gayrimenkul!

Çanakkale Ayvacık’da icradan satılık 1 milyon liralık gayrimenkul! Çanakkale Ayvacık İcra Mahkemesi farklı bölgelerde yer alan bağ, zeytinlik, konut ve arsadan oluşan 5 gayrimenkulü satışa çıkardı. Gayrimenkullerin toplam değeri 1 milyon 57 bin 575 liraya ulaşıyor
 
Yazı Boyutu

Çanakkale Ayvacık İcra Mahkemesi'nin satışa çıkardığı gayrimenkullerin fiyatları 56 bin 400 lira ile 377 bin 421 lira olarak kayıtlarda yerini aldı. Satışlar, 31 Temmuz 2013 tarihinde saat 10.45'te başlayarak Küçükkuyu Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü üstü Toplantı Salonu Limaniçi Küçükkuyu Ayvacık Çanakkale adresinde gerçekleştirilecek.

Hüseyin Belibağlı/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Doğal taşlar mekanlara yeni bir boyut kazandırıyor!
03.08.2015 15:30
Tureks Stone'un ev ve ofisler için özel olarak ürettiği gri renkleri içeren doğal taş koleksiyonları mekanları büyüleyici bir güzellikle buluşturuyor.
Batı Mahal, 5 yıldızlı otel konforunu yaşatıyor!
03.08.2015 12:03
400 dönümlük özel bir arazide 150 seçkin villadan oluşan Batı Mahal, 5 yıldızlı otel konforuyla sakinlerine doğa içinde bir yaşam tarzı sunuyor.
Süleyman Çetinsaya Kale'de görmek için 3 örnek daire yaptırdı
03.08.2015 11:33
Süleyman Çetinsaya, çok titizlendiği Avrupa Konutları Kale’de sadece görmek ve incelemek için 3 örnek daire yaptırdı.
NCadde Agora’nın yarısı iki ayda satıldı!
03.08.2015 10:35
Özyurtlar İnşaat tarafından Esenyurt’ta hayata geçirilen Ncadde Agora yatırımcıdan büyük ilgi görüyor.
İETT'den vatandaşa doğum günü sürprizi!
29.07.2015 15:44
Doğum gününde otobüse binen yolcular, İstanbul kartlarını okuttuklarında doğum günü kutlama mesajı ile karşılaşıyorlar.
Beylikdüzü'nde 1.4 milyon liraya satılık arsa!
31.07.2015 16:34
Marmara Emlak Müdürlüğü, Beylikdüzü'nde yer alan bin 351 metrekare yüz ölçüme sahip arsayı satışa çıkardı.
Lev Troçki'nin Büyükada'da kaldığı ev satılıyor
31.07.2015 16:16
Sovyetler Birliği’nde Bolşevik Parti’nin önemli isimlerinden, Kızıl Ordu'nun kurucusu olarak bilinen Lev Troçki’nin Büyükada’da oturduğu ev satılıyor.
216 Butik Plus’tan bol seçenekli kampanya!
31.07.2015 12:17
216 Yapı Çekmeköy’de hayata geçirdiği 216 Butik Plus’tan ev sahibi olmak isteyenler için beş ayrı kampanya düzenledi.
Buse Terim yeni evine taşınıyor!
31.07.2015 10:01
Buse Terim eşi Volkan Bahçekapılı ile yaşadıkları evden taşındıklarını açıkladı.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Uğurcan Tokay
Asosyalleştiren sosyallik; AVM
Hüseyin Belibağlı
Gayrimenkul sektörü hareketli
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000