Bursa Mudanya'da icradan satılık dubleks! 650 bin TL'ye!

Bursa Mudanya'da icradan satılık dubleks! 650 bin TL'ye! Mudanya İcra Dairesi, Bursa Mudanya Bademli Mahallesi'nde bulunan dubleks konutu satmak üzere ihale düzenledi
 
Yazı Boyutu

Mudanya İcra Dairesi, Bursa Mudanya Bademli Mahallesi'nde bulunan dubleks konut ihale ile satılacak. Taşınmazın kıymeti 650 bin TL olarak belirlendi. İhale, 11.06.2013 tarihinde saat 10:20'de Mudanya Adliyesi çay ocağı önünde yapılacak.

Ayrıntılı bilgi için tıklayınız...

Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

 

Firma Eroğlu Gayrimenkul
Proje Harmony Towers
Telefon 0224 453 55 40
Adres Harmony Towers Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Koleksiyon ‘Açık İş’ ofis serisini uluslararası alanda tanıtıyor
01.06.2015 17:27
Son yıllarda Umberto Eco’nun ‘Açık İş’ yaklaşımını temel alan ofis serisini uluslararası platformda tanıtan Koleksiyon, tasarımlarıyla dikkat çekiyor.
1. Alaaddin Keykubat Camisi, 8 asırdır ayakta!
01.06.2015 16:33
Selçuklular döneminde Kütahya'da yaptırılan 1. Alaaddin Keykubat Camisi ve hamamı, zaman zaman restorasyon geçirse de 8 asırdır ayakta duruyor.
İstanbul Finans Merkezi'ndeki projesinin yapı ruhsatını aldı!
01.06.2015 15:27
İş GYO, İstanbul Ümraniye'de inşa edilecek olan projesinin yapı ruhsatını aldığını Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda (KAP) açıkladı.
Folkart Life Bornova ne zaman teslim edilecek?
01.06.2015 14:47
İzmir'de 25 bin metrekare arsa üzerine kurulan Folkart Life Bornova, 2017 yılının Haziran ayında sahiplerine teslim edilecek.
Ağaoğlu medeniyetleri buluşturuyor!
01.06.2015 14:10
Ağaoğlu-Anadolu'dan Renkler Medeniyetler Buluşması 11 Haziran'da gerçekleştirilecek.
Piyalepaşa Gayrimenkul, Salt İletişim ile el sıkıştı!
01.06.2015 14:04
Türkiye'nin en büyük kentsel dönüşüm projesini hayata geçiren Piyalepaşa Gayrimenkul’ün stratejik iletişim danışmanlığını Salt İletişim yürütecek.
Park Dedeman Izmailovo Moskova hizmete açıldı!
01.06.2015 13:57
Türkiye’nin ilk uluslararası otel zinciri Dedeman Hotels & Resorts International yurt dışı projelerini hayata geçirmeye devam ediyor.
Kraliyet ailesi, SeaPearl Ataköy’ü beğendi
01.06.2015 13:30
Her sene geleneksel olarak düzenlenen BMG Polo Cup, bu sene 19.kez gerçekleştirildi.
TWIN teknolojisiyle asansör bekleme süresi kısalıyor!
01.06.2015 12:13
Asansör kuyruklarını ortadan kaldıran asansör sistemi Türkiye’de.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
CAN BURUNDA
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000