'Türkiye'de sağlıksız ve kimliksiz kentler var'
'Türkiye'de sağlıksız ve kimliksiz kentler var'
3. Havalimanı'na 1.8 milyar euro harcandı!
3. Havalimanı'na 1.8 milyar euro harcandı!
Esenler Kentsel Dönüşüm Konutları teslim ediliyor!
Esenler Kentsel Dönüşüm Konutları teslim ediliyor!
Naturalm Çiftlik Evleri’nde son 10 villa!
Naturalm Çiftlik Evleri’nde son 10 villa!
Mesleki Yeterlilik Belgesi için süre uzayacak mı?
Mesleki Yeterlilik Belgesi için süre uzayacak mı?

Emlaktasondakika

Ankara’da satılık market, pastane, konut! 1.1 milyon lira!

Ankara’da satılık market, pastane, konut! 1.1 milyon lira! Ankara Büyükşehir Belediyesi, Çankaya bölgesinde yer alan konut, market ve pastaneyi satışa çıkardı
2012-07-20 - 15:32 20.07.2012 - 15:32 
Yazı Boyutu

Ankara Büyükşehir Belediyesi, Çankaya bölgesinde yer alan konut, market ve pastaneyi satışa çıkardı. Oğuz Arık bölgesinde yer alan 100 metrekarelik 2+1 konutun tahmini bedeli 100 bin lira, Dikmen'de yer alan 233 metrekarelik pastanenin tahmini bedeli 400 bin lira ve aynı bölgede yer alan 265 metrekarelik marketin tahmini bedeli 600 bin lira olarak belirlendi.

Geçici teminatları 3 bin lira ile 18 bin lira arasında değişen taşınmazların ihalesi, 26 Temmuz 2012 gün saat 12.00'da Ankara Büyükşehir Belediyesi Encümen Salonu'nda yapılacak.

Ayrıntılı bilgi için tıklayın!

Uğurcan Tokay/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Hükümet, yerli üretim hamlesi için düğmeye bastı
28.05.2016 17:30
Başbakan Binali Yıldırım başkanlığında güvenoyu alacak olan 65. Hükümet, yerli üretim hamlesi için düğmeye bastı.
Nef, Melting Point Projesi'ne sponsor oldu
28.05.2016 10:17
Aslı Kutluay’ın Vittorio Urbani küratörlüğünde Melting Point sergisi, Nef sponsorluğunda 22 Haziran’a kadar Venedik’te ziyaretçilerini bekliyor.
Türkiye konut fiyat endeksi 206,18 seviyesine yükseldi
27.05.2016 17:39
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) tarafından mart dönemine ilişkin Konut Fiyat Endeksi verileri açıklandı.
Kentsel dönüşüme hazırlan projesi basına tanıtıldı
27.05.2016 17:19
stanbul Serbest Mimarlar Derneği ve Türk Ytong’un işbirliği ile geliştirilen SARI IŞIK: KENTSEL DÖNÜŞÜME HAZIRLAN Projesi bugün tanıtıldı.
Nazenin Konakları, geleneksel çizgileriyle öne çıkıyor
27.05.2016 16:55
Nanda Yapı, Ergonomi Mimarlık ve Pehlivanoğulları işbirliğiyle hayata geçirilen Nazenin Konakları, Çengelköy’de özlenen hayatı yeniden yaşatacak.
Gayrimenkul Sertifikaları Tebliği için çalışmalar sürüyor
27.05.2016 15:29
SPK Başkanı Vahdettin Ertaş, Gayrimenkul Sertifikaları Tebliği ile ilgili çalışmaların büyük ölçüde tamamlandığını belirtti.
Plaza Cubes, Şişhane'deki yeni ofisini açtı!
27.05.2016 12:02
Hazır ofis sektörünün deneyimli oyuncusu Plaza Cubes, Şişhane’de yer alan Bilsar binasındaki yeni ofisini açtı.
Yassıada'da imar çalışmaları sürüyor
26.05.2016 09:44
Yassıada'da geçen yıl başlatılan imar çalışmaları hızla devam ediyor.
Avcılar Kapadık Mahallesi’nde imar planı değişikliği!
25.05.2016 17:11
Avcılar Kapadık Mahallesi 386 ada 5 no.lu parseli kapsayan alanda nazım imar planı ve uygulama imar planı değişikliği hakkında açıklama yaptı.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000