Ankara’da satılık market, pastane, konut! 1.1 milyon lira!

Ankara’da satılık market, pastane, konut! 1.1 milyon lira! Ankara Büyükşehir Belediyesi, Çankaya bölgesinde yer alan konut, market ve pastaneyi satışa çıkardı
20.07.2012 - 15:32
Yazı Boyutu

Ankara Büyükşehir Belediyesi, Çankaya bölgesinde yer alan konut, market ve pastaneyi satışa çıkardı. Oğuz Arık bölgesinde yer alan 100 metrekarelik 2+1 konutun tahmini bedeli 100 bin lira, Dikmen'de yer alan 233 metrekarelik pastanenin tahmini bedeli 400 bin lira ve aynı bölgede yer alan 265 metrekarelik marketin tahmini bedeli 600 bin lira olarak belirlendi.

Geçici teminatları 3 bin lira ile 18 bin lira arasında değişen taşınmazların ihalesi, 26 Temmuz 2012 gün saat 12.00'da Ankara Büyükşehir Belediyesi Encümen Salonu'nda yapılacak.

Ayrıntılı bilgi için tıklayın!

Uğurcan Tokay/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kayaşehir 6. Etap’ın yakınlarında neler var?
01.04.2015 00:41
Artaş İnşaat, kalite ve güvencesini Emlak Konut GYO’dan kazandığı Kayabaşı 6. Etap Arsası’nın ihalesi ile bölgeye getiriyor.
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Ödüllü tasarımlar evinizdeki yerlerini almaya hazır!
31.03.2015 19:31
Değişen mevsimle şekillenen ve yenilenecek olan yaşam alanınızda ödüllü ev mobilyalarına da yer açın.
Her sabah deniz ve göl manzarasına uyanın!
31.03.2015 19:05
Demir İnşaat güvencesiyle İstanbul Büyükçekmece'de inşa edilen Demir La Vida projesi deniz ve göl manzarasıyla dikkat çekiyor.
Haldız İnşaat'tan Kocaeli'ye 2 dev proje!
31.03.2015 18:55
Haldız İnşaat'ın Kocaeli'nde hayata geçirdiği Tuana Evleri 2. Etap ve Derince Çınarlıkent Konutları'nda satışlar başladı.
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Kullanmadığınız hizmetler için ücret ödemeyeceksiniz!
31.03.2015 15:35
İnternet ve telefon abonelerinin, yararlandıkları hizmetin süresi ve miktarıyla orantılı ücret ödemesiyle ilgili düzenleme yarın yürürlüğe girecek.
Irmak Group, Gaziosmanpaşa'yı dönüştürecek!
31.03.2015 15:07
Irmak Group Yönetim Kurulu Başkanı Akif Çolak, Gaziosmanpaşa'daki kentsel dönüşümü anlattı.
Çöpten 10 bin haneye elektrik üretiliyor!
31.03.2015 15:00
Malatya’da kurulan Çöp Gaz Elektrik Üretim Santrali’nde günlük 2.2 MW’lık elektrik üretiliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000