Avrupark'ta zamsız son günler!
Tuzla'da 2 milyon TL'ye satılık arsa!
Beylikdüzü Huzurlu Marmara'da 348 bin TL'ye!
'Sur içi toplu konut alanı değildir'
İstanbul kıyı şeridi 31 mobil ekiple temizleniyor

Adana Çukurova'da icradan satılık 4 daire! 900 bin TL'ye!

Adana Çukurova'da icradan satılık 4 daire! 900 bin TL'ye! Adana 1. İcra Dairesi, Adana Çukurova Kurttepe Mahallesi'nde bulunan 4 adet daireyi ihale ile satacak
 
Yazı Boyutu

Adana 1. İcra Dairesi, Adana ili, Çukurova ilçesi, Kurttepe Mahallesi'nde bulunan 4 adet daireyi satmak üzere ihale düzenledi. Taşınmazların toplam muhammen bedeli 900 bin lira olarak belirlendi. İhale, 13.09.2013 tarihinde saat 11:55'te Adana Adliyesi 5. Kat 408 nolu ihale odasında yapılacak.

Ayrıntılı bilgi için tıklayınız...

Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Tekirdağ'da arsa dolandırılıcığı iddiası!
07.02.2016 20:12
Tekirdağ'da bir televizyon kanalındaki reklam ile satılmak istenen arsaların kendi tarlaları olduğunu öne süren 30 kişi savcılığa başvurdu.
Riva Deresi taştı, evleri su bastı!
07.02.2016 14:35
Riva Deresi taştı; tekneler sele kapıldı, bazı ev ve işyerlerini su bastı.
Çaycuma Belediyesi, kat karşılığı inşaat yaptıracak
07.02.2016 14:10
Çaycuma Belediye Başkanlığı, 6 milyon 820 bin TL tahmini bedelle kat karşılığı inşaat yaptıracak.
Hatay'da Suriyeliler için okul yapılacak
07.02.2016 12:28
Hatay Valiliği ile Almanya'nın Aalen Belediyesi ve Baden-Württemberg Eyaleti Sosyal Demokrat Partisi arasında okul yapımına ilişkin protokol imzalandı
'Asrın Projesi, Kıbrıs'ın potansiyelini arttırır'
07.02.2016 12:24
KKTC Ekonomi, Sanayi ve Ticaret Bakanı Sunat Atun, "Kıbrıs'ta anlaşma adanın potansiyelini kat kat arttırır" dedi.
İstanbul'da 9 Şubat'ta 4 ilçede elektrik kesintisi yaşanacak
07.02.2016 10:47
Sancaktepe, Adalar, Üsküdar ve Kadıköy'ün bazı mahallelerinde 9 Şubat'ta elektrik kesintisi uygulanacak.
Kaley Cuoco, at desenli duvar kağıdı için 3 bin dolar harcadı
07.02.2016 10:23
Ünlü oyuncu Kaley Cuoco, at ve binicilik tutkusunu yemek odasına da taşıdı.
Bakan Sarı, şehit yakınlarına taziyede bulundu
06.02.2016 17:35
Çevre ve Şehircilik Bakanı Fatma Güldemet Sarı, Diyarbakır Valisi Hüseyin Aksoy ve askeri yetkililer ile Sur şehitleri için düzenlenen törene katıldı.
'Planlı Alanlar Tip Yönetmeliği, sektörü kurtardı'
06.02.2016 16:41
Nef İcra Kurulu Başkanı Sayın Erden Timur, Planlı Alanlar Tip Yönetmeliği’nde yapılan değişiklik hakkındaki görüşlerini aktardı.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Beyhan Cebeci
O ev ayağıma gelecek
Ali Güvenç Kiraz
Planlı Tip İmar Yönetmeliği, mağduriyeti önledi
Uğurcan Tokay
Y kuşağı diyor ki; 1+1!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000