UEFA Galatasaray-Chelsea maçının sonucunu açıkladı

UEFA Galatasaray-Chelsea maçının sonucunu açıkladı UEFA’nın resmi sitesinde, Galatasaray-Chelsea maçının 1-1 berabere biteceği öngörüldü
14.02.2014 - 13:41
Yazı Boyutu

Şampiyonlar Ligi'nde 26 Şubat'ta oynanacak olan Galatasaray-Chelsea maçı için skor tahmininde bulunuldu. Özel bir şirketle ortak olarak Devler Arenası'nda oynanacak maçlar için tahminler yürütülen UEFA'nın resmi internet sitesinde İstanbul'daki karşılaşmanın 1-1 sona ereceği öngörüsünde bulunuldu. UEFA'nın sitesi bu uygulamayı kullanarak maçların skorunu doğru tahmin eden okuyucularına sponsoru aracılığıyla hediyeler vaat ediyor. Her maç haftası öncesinde ise o maçlarla ilgili öncelikle kendi tahminlerini ortaya koyuyor. Takımların Şampiyonlar Ligi'nde daha önceki maçlarından topladığı veriler ışığında karşılaşacak takımları kıyaslayan sistem buna göre o maçın hangi skorla biteceğini belirliyor. Galatasaray-Chelsea karşılaşması için de UEFA'nın ‘Tüyocu' ismi verilen kahini görüş belirtti ve maçın 1-1 biteceğini öne sürdü. Yapılan yorumda Galatasaray'ın içi sahadaki gücü göz önünde bulundurulurken, Chelsea'nin de formda olduğu belirtildi. Ev sahibi ekipte Drogba'nın kilit isim olacağına vurgu yapılırken, Londra temsilcisinin golünü Hazard'ın atmasının sürpriz olmayacağı ifade edildi.
Maraton.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Metromall Eryaman fiyatları belli oldu!
30.03.2015 18:52
Yüksek kuleleri ve alışveriş merkeziyle dikkat çeken Metromall Eryaman'da 2+1 daire fiyatları 410 bin TL'den başlıyor.
Referans Güneşli ödeme planı!
30.03.2015 17:21
Referans Güneşli, Kiler GYO tarafından Güneşli'de konumlandırılıyor.
Boutique Daça’da tapu teslimi hemen yapılıyor!
30.03.2015 16:55
İstanbul Çekmeköy'de yepyeni ve ayrıcalıklarla dolu bir yaşamın kapısını açan Boutique Daça’da yaşam Temmuz’da başlıyor.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri'nin teslimleri ne zaman?
30.03.2015 16:16
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın inşa ettiği Vaditepe Göl Evleri'nde teslimlerin 2017 yılında gerçekleşmesi hedefleniyor.
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Zincirleme kazada 13 kişi hayatını kaybetti!
29.03.2015 23:11
Şanlıurfa'da Şanlıurfa-Akçakale karayolunun TOKİ bağlantısı mevkinde 3 aracın karıştığı zincirleme trafik kazası meydana geldi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000