TOGEM Düzce’de Sarsılmaz Okul Öncesi Eğitim Binası’nı açtı!

TOGEM Düzce’de Sarsılmaz Okul Öncesi Eğitim Binası’nı açtı! Sarsılmaz Silah Sanayi desteğiyle Düzce’de okul öncesi eğitimi birimi açan TOGEM, 500 hedefine bir adım daha yaklaşmış oldu
 
Yazı Boyutu

 

Sarsılmaz Silah Sanayi desteğiyle Düzce'de okul öncesi eğitimi birimi açan TOGEM, 500 hedefine bir adım daha yaklaşmış oldu. Latif Aral Arliş Sarsılmaz ve Ala Sarsılmaz'ın desteğiyle açılan eğitim binasına Sarsılmaz Okul Öncesi Eğitimi Birimi adı verildi. Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan himayesinde kurulan TOGEM önümüzdeki 2 yıl içerisinde eğitimi birimi sayısını 500'e çıkaracak. TOGEM, 2005 yılından bugüne kadar 362 eğitimi kurumu açtı.

Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Fu Gayrimenkul 6 Mayıs’ta Sağlam Tapu’yu tanıtıyor!
21.04.2015 15:27
Fu Gayrimenkul’ün yeni ürünü Sağlam Tapu, 6 Mayıs 2015 günü düzenlenecek basın lansmanı ile tanıtılacak.
Otomatik açılan videoları nasıl engellersiniz?
21.04.2015 14:37
İnternette dolaşırken bir anda bilgisayarınızdan gelen bilinmedik bir ses ve açılması için tıklamadığınız videolardan sıkıldınız mı?
Toskana Orizzonte’de fiyatlar ne kadar?
21.04.2015 14:23
Emaar Türkiye ve Arıkan Yapı işbirliğinde inşa edilen Toskana Orizzonte’de fiyatlar 625 bin dolardan başlıyor.
Kepez'de yeni projeler start alıyor!
21.04.2015 14:20
Antalya Kepez’de bu yıl eğitim, sağlık, spor ve sosyal yaşam alanında olmak üzere toplam 7 proje temeli atılacak.
Bu müzede selfie çekinmenin ‘bir bedeli’ var!
21.04.2015 13:54
Danimarka'daki bir müze, üçayak ya da özçekim çubuğu kullanarak kendi fotoğraflarını çekmek isteyenlerden yaklaşık 750 lira talep ediyor.
İder Mobilya ile evinizi beyaza dönüştürün!
21.04.2015 11:55
Modern mobilya tasarımlarıyla yaşam alanlarınızı keyifli hale getiren İder Mobilya, yatak odalarınızı, Kanyon takımıyla güzelleştiriyor.
Arap - Türk Gayrimenkul Zirvesi, 25 Nisan'da başlıyor!
21.04.2015 11:46
Realty Port İstanbul, Hilton Convention Center'da Ortadoğu’dan gelen konuklarını ağırlayacak.
Yedinci projesini Aydos Ormanları’na inşa etti
21.04.2015 11:46
Başarır İnşaat’ın “Helenium” markasıyla hayata geçirdiği yedinci proje olan Helenium Boutique, Aydos Ormanı’nın eteklerinde inşa ediliyor.
Trabzon’daki tarihi Bedesten ilgi bekliyor!
21.04.2015 11:13
Trabzon'daki tarihi çarşı, her geçen gün sayısı artan büyük alışveriş merkezlerine rağmen yaklaşık 400 yıldır kent ticaretindeki önemini koruyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BEN HAKLIYDIM ABİ…
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000