Emlak Konut GYO kendi binasını satıyor!
Bir inşaat vinci neden devrilir?
Evim Yüksekdağ’dan yatırımcısına yüksek kazanç!
Atlantik Yapı'dan Sevgililer Günü'ne özel kampanya!
Avrupark’ta 301 bin liraya 2+1 daire!

TOGEM Düzce’de Sarsılmaz Okul Öncesi Eğitim Binası’nı açtı!

TOGEM Düzce’de Sarsılmaz Okul Öncesi Eğitim Binası’nı açtı! Sarsılmaz Silah Sanayi desteğiyle Düzce’de okul öncesi eğitimi birimi açan TOGEM, 500 hedefine bir adım daha yaklaşmış oldu
 
Yazı Boyutu

 

Sarsılmaz Silah Sanayi desteğiyle Düzce'de okul öncesi eğitimi birimi açan TOGEM, 500 hedefine bir adım daha yaklaşmış oldu. Latif Aral Arliş Sarsılmaz ve Ala Sarsılmaz'ın desteğiyle açılan eğitim binasına Sarsılmaz Okul Öncesi Eğitimi Birimi adı verildi. Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan himayesinde kurulan TOGEM önümüzdeki 2 yıl içerisinde eğitimi birimi sayısını 500'e çıkaracak. TOGEM, 2005 yılından bugüne kadar 362 eğitimi kurumu açtı.

Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Bakan Sarı, şehit yakınlarına taziyede bulundu
06.02.2016 17:35
Çevre ve Şehircilik Bakanı Fatma Güldemet Sarı, Diyarbakır Valisi Hüseyin Aksoy ve askeri yetkililer ile Sur şehitleri için düzenlenen törene katıldı.
'Planlı Alanlar Tip Yönetmeliği, sektörü kurtardı'
06.02.2016 16:41
Nef İcra Kurulu Başkanı Sayın Erden Timur, Planlı Alanlar Tip Yönetmeliği’nde yapılan değişiklik hakkındaki görüşlerini aktardı.
Gaziantep’te 90 milyon liraya 6 arsa satışa çıktı!
02.02.2016 09:45
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi'nin arsaları 17 Şubat 2016 günü ihale yöntemiyle satılacak.
MESA'dan Yassıada açıklaması!
05.02.2016 16:59
MESA, “Demokrasi ve Özgürlük Adası” projesine ilişkin bugün yayınlanan görsellerle ilgili açıklama yaptı.
İstanbul'da en yüksek aidatlar Avrupa Yakası'nda!
05.02.2016 12:07
REIDIN tarafından gerçekleştirilen "Konut Projeleri Aidat Değerleri" araştırmasına göre konut aidatlarında Türkiye rekoru Avrupa Yakası'nın oldu.
Gaziosmanpaşa ve Sultanbeyli’de patlama!
04.02.2016 16:55
İstanbul’un Sultanbeyli ve Gaziosmanpaşa ilçelerinde bugün patlama meydana geldi.
Arap yatırımcılara 2 bin konut daha satılması bekleniyor
04.02.2016 16:45
Tüketici Hukuku Enstitüsü Arap Gayrimenkul Yatırımcıları Komisyonu Başkanı Hüseyin Sami Çaprak, yabancılara konut satışı hakkında bilgiler verdi.
'Konut sektöründe satış rakamı 1,5 milyonu aşacak'
04.02.2016 15:54
Sektör temsilcileri, 2015 yılında bir önceki seneye göre yüzde 10,6 büyüyen konut pazarının 2016'da yüzde 20 büyümesini bekliyor.
Sancaktepe ve Sultanbeyli değerine değer katıyor
03.02.2016 17:39
İstanbul’da devam etmekte olan dev projeler bulundukları bölgeye her geçen gün daha da kazanç sağlıyor.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Beyhan Cebeci
O ev ayağıma gelecek
Ali Güvenç Kiraz
Planlı Tip İmar Yönetmeliği, mağduriyeti önledi
Uğurcan Tokay
Y kuşağı diyor ki; 1+1!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000