Galata Kulesi pembeye büründü

Galata Kulesi pembeye büründü Meme kanserinde farkındalık yaratmak için tarihi Galata Kulesi pembe renge büründü
 
Yazı Boyutu

Memeder ve General Electric (GE) işbirliğiyle, Türkiye'de kanser kaynaklı kadın ölümlerinde başı çeken meme kanserinde erken teşhisin önemine dikkat çekmek amacıyla saat 19.00'da tarihi Galata Kulesi pembe renkli ışıklarla aydınlatıldı. Etkinlik kapsamında meme kanseri farkındalığı destekçileri, sosyal medyada, 'GalataPembeOluyor' başlığı altında atılan mesajlarla kanserin önlenmesi ile ilgili mesajın yayılmasına yardımcı oldu. General Electric, atılan her tweet karşılığında MEMEDER'e bir Türk Lirası bağışta bulundu. Meme kanseriyle mücadele konusunda yapılan çalışmaları desteklemek amacıyla toplanan bağış 20 bin Liraya ulaştı. Etkinlikte ayrıca katılımcılara 'erken teşhis hayat kurtarır' yazılı pembe bilezikler hediye edildi. 

DHA

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kullar İnşaat basınla bir araya geliyor!
28.04.2015 15:58
Kullar İnşaat 2014 yılı değerlendirmesi ve 2015 yılı hedeflerini basınla bir araya geleceği toplantı da açıklıyor!
Türk doğal taş ihracatçıları Amerika’yı yeniden keşfettiler
28.04.2015 15:17
Türk doğal taş ihracatçıları, Amerika’nın en büyük doğal taş fuarı olan Coverings-Showcasing Tile + Stone’da dünya devleri ile yarıştı.
"Yerli Robinson" yağışların ardından adasına döndü!
28.04.2015 12:11
Kahramanmaraş’ta Türkiye genelinde geçen yıl yaşanan kuraklık nedeniyle barakasını terk eden Yerli Robinson, yağışların ardından adasına döndü.
Milyarder iş adamının yatı Kuşadası’na demir attı!
28.04.2015 11:52
Kuşadası Ege Ports Limanı'na daha önce yakıt almak için uğrayan Katar Emiri ve Rus milyarderin yatından sonra bu kez Paul Allen'ın yatı yanaştı.
Graniser’in sezon trendleri dış mekanlarda!
28.04.2015 10:56
İlkbaharın gelmesiyle beraber Graniser, benzersiz renk ve ebat seçenekleri ile sezon trendlerini dış mekanlara taşıyor.
Ege Perla’nın 32 ticari ünitesini portföyünde tutacak!
28.04.2015 10:25
İş GYO, Ege Perla projesinin 32 adet ticari ünitesini portföyünde tutma kararını Kamuyu Aydınlatma Platformu’nda (KAP) açıkladı.
Sapanca Mesken projesinin detayları açıklandı!
27.04.2015 17:23
Siyo İnşaat projesi olan Sapanca Mesken, 4 bin metrekare üzerinde 4 adet müstakil villadan oluşuyor.
TOKİ konutları Türkiye'nin en sağlam binaları kategorisinde!
27.04.2015 16:21
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Mehmet Ergün Turan, bugün AA Finans Masası'nın konuğu oldu ve sektörle ilgili önemli açıklamalar yaptı.
Doğru nefes al, hastalıktan korun!
27.04.2015 15:53
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından çalışanlar için düzenlenen 'Doğal nefes çalışması' semineri ile doğru şekilde nefes almanın önemi anlatıldı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000