Galata Kulesi pembeye büründü

Galata Kulesi pembeye büründü Meme kanserinde farkındalık yaratmak için tarihi Galata Kulesi pembe renge büründü
 
Yazı Boyutu

Memeder ve General Electric (GE) işbirliğiyle, Türkiye'de kanser kaynaklı kadın ölümlerinde başı çeken meme kanserinde erken teşhisin önemine dikkat çekmek amacıyla saat 19.00'da tarihi Galata Kulesi pembe renkli ışıklarla aydınlatıldı. Etkinlik kapsamında meme kanseri farkındalığı destekçileri, sosyal medyada, 'GalataPembeOluyor' başlığı altında atılan mesajlarla kanserin önlenmesi ile ilgili mesajın yayılmasına yardımcı oldu. General Electric, atılan her tweet karşılığında MEMEDER'e bir Türk Lirası bağışta bulundu. Meme kanseriyle mücadele konusunda yapılan çalışmaları desteklemek amacıyla toplanan bağış 20 bin Liraya ulaştı. Etkinlikte ayrıca katılımcılara 'erken teşhis hayat kurtarır' yazılı pembe bilezikler hediye edildi. 

DHA

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
TOKİ, Kırşehir’de 131 konutun kura tarihleri!
28.05.2015 17:42
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Kırşehir Merkez Kayabaşı 2.Etap’ta bulunan toplam 131 konutun kura çekişini 23 Haziran’da yapacak.
Tarihi mekanlarda İstanbul dersleri devam ediyor!
28.05.2015 17:04
İstanbul Büyükşehir Belediyesi ve Esenler Belediyesi'nin ortaklaşa düzenlediği İstanbul Dersleri'nde sokak dersleri devam ediyor.
Açık Öğretim Lisesi sınavları ne zaman yapılacak?
28.05.2015 16:40
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) açık öğretim lisesi ve mesleki açık öğretim lisesi ikinci dönem sınavları, 30-31 Mayıs'ta gerçekleştirilecek.
Antalya, otel yatırımında ilk sırayı aldı!
28.05.2015 14:29
Ekonomi Bakanlığı, konaklama sektörü için yapılan yatırımlar kapsamındaki 94 yeni proje için yatırım teşviği verdi.
Çamlık 18 Çekmeköy, Keller Williams'a emanet!
28.05.2015 11:58
MİKA İnşaat tarafından hızla değer kazanan bölgelerden Çekmeköy'de hayata geçirilen Çamlık 18 Çekmeköy Keller Williams ile işbirliği yaptı.
İnistanbul Gala’da daire fiyatları 320 bin liradan başlıyor!
28.05.2015 10:44
Zengin sosyal olanakları, yeşil alanları, ulaşım avantajları gibi seçenekleriyle yatırımcının dikkatini çeken İnistanbul'da beklenen gün geldi.
TOKİ, Kocaeli’de 915 konut yapacak!
28.05.2015 10:12
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi(TOKİ) Kocaeli’nde inşa edeceği konut, ticaret binası, büfe, sosyal tesis, mescit, kapalı otopark için ihale düzenliyor
İnistanbul Topkapı görücüye çıkıyor
28.05.2015 09:29
İş GYO ile Nef ortaklığında Topkapı'da inşa edilen İnistanbul, bugün görücüye çıkıyor.
İETT'den Adnan Menderes'e vefa
27.05.2015 17:22
İETT, tarihe geçen başbakanlarından merhum Adnan Menderes için Edirnekapı, Topkapı ve Ulubatlı’da bulunan üç durağı görselle kapladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BİRAZCIK NEZAKET
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000