Eminevim ile faizsiz, ara ödemesiz, hiç peşinatsız konut!

Eminevim ile faizsiz, ara ödemesiz, hiç peşinatsız konut! Peşin paranız yoksa veya yüksek bir gelire değilseniz ev sahibi olmanız Türkiye şartlarında çok zordu. 2005 yılından bu yana her ay yüzlerce kişiyi en kolay yoldan ev sahibi yapan farklı ve faizsiz bir sistem var
31.10.2012 - 09:16
Yazı Boyutu

 

Bu sistemde ev almak isteyen kişiler tek kuruş bile faiz ödemiyorlar, istedikleri yerden beğendikleri satılık herhangi bir evi alabiliyorlar, aylık taksitlerini kendileri belirleyebiliyorlar. Ayrıca, hiç peşinatı olmayanlar bile bu sistemle ev sahibi olabiliyor. Türkiye'nin neresinde olursanız olun, ev sahibi olmanız artık zor değil, kolay...
 
Faiz yok! Ara ödeme yok! İsteyene hiç peşinatsız...
 
Eminevim faizsiz bir sistem ile kredi kullandırmadan, ara ödemeler almadan her ay gelen yüzlerce aileyi ev sahibi yapıyor. Üstelik hiç peşinatı olmayanlar da ev sahibi olabiliyor.
 
Taksitleri siz belirleyin!
500 TL, 1.000 TL, 1.500 TL
 
Alacağınız evin fiyatını siz belirliyorsunuz. O evin aylık taksitlerini de siz belirliyorsunuz. Kaç ay taksit yapılacağına da siz karar veriyorsunuz. 60 ay, 80 ay, 100 ay, 120 ay...
 
Türkiye'nin her yerinden beğendiğiniz evi alabilirsiniz.
 
Eminevim bir yerde değil Türkiye'nin her ilinde, ilçesinde ev sahibi olmak isteyenlerin derdine derman oluyor. Teslim tarihi gelen müşteri istediği yerden beğendiği evi alabiliyor.
 
Eminevim İletişim Bilgileri;
 
Web: http://www.eminevim.com
Telefon: 444 36 46
 
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma Emin Evim
Proje Ahenk İstanbul
Telefon 0212 855 85 55
Adres Ahenk İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Zincirleme kazada 13 kişi hayatını kaybetti!
29.03.2015 23:11
Şanlıurfa'da Şanlıurfa-Akçakale karayolunun TOKİ bağlantısı mevkinde 3 aracın karıştığı zincirleme trafik kazası meydana geldi.
Şirketlerin tamamı 5 yıl içinde e-faturaya geçecek
29.03.2015 23:02
TÜRKKEP şirketi Genel Müdürü Yüksel Samast 5 yıl içinde şirketlerin tamamının e-faturaya geçmesinin planlandığını ve hızlı bir akış olacağını belirtti
Fethiye'de belediye iskelesinin özelleştirilmesine tepki
29.03.2015 19:27
Muğla'nın Fethiye ilçesinde bir grup, Göcek Mahallesi'nde bulunan belediye iskelesinin özelleştirilmeye açılmasına tepki gösterdi ve eylem yaptı.
Depremde yıkılan lise yeniden inşa ediliyor
29.03.2015 17:41
Van'da 1948 yılında yapılan ve 2011 depremlerinde ağır hasar aldığı için yıkımı gerçekleştirilen Atatürk Lisesi, yeniden yapılıyor.
Konya'da kuvvetli rüzgar çatı uçurdu
29.03.2015 17:24
Konya'nın Ereğli ilçesinde etkili olan hızı saatte 50 kilometreyi bulan kuvvetli rüzgar, yapımı devam eden cezaevinin çatısını uçurdu.
Vatandaşın yaka silktiği sürpriz cezalar tarihe karışıyor
29.03.2015 13:58
Vatandaşın 'yaka silktiği' konuların başında gelen, tebligatı aylar sonra yapılan trafik cezaları tarihe karışacak.
Patlayan şofben, komşu dairenin duvarını deldi!
29.03.2015 13:49
Eskişehir'de Iraklı sığınmacıların kaldığı tek katlı evin banyosunda bulunan elektrikli şofben patladı.
Türkiye'nin dört bir yanı bahar öncesi sele kapıldı
29.03.2015 13:19
Nisan ayına girmeye hazırlandığımız bu günlerde Türkiye'nin birçok yerinde aşırı yağışlardan dolayı sel meydana geldi.
Nişantaşı’nda Kıvanç Tatlıtuğ rüzgarı esti
29.03.2015 13:07
Nişantaşında sevgilisi Başak Dizer’le yemek yiyen ve yemeğin ardından restorandan ayrılan Kıvanç Tatlıtuğ, Arap turistlerin ilgi odağı oldu.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000