Jennifer Lopez'in yeni evi şaşırttı!
Jennifer Lopez'in yeni evi şaşırttı!
Esenler Emlak Konutları'nda anahtar teslimleri yapıldı
Esenler Emlak Konutları'nda anahtar teslimleri yapıldı
Michael Jackson'ın son günlerini geçirdiği ev!
Michael Jackson'ın son günlerini geçirdiği ev!
TOKİ 'Akıllı Şehir Fuarı'nda!
TOKİ 'Akıllı Şehir Fuarı'nda!
Yabancıların en çok yatırım yaptığı 4. il Yalova!
Yabancıların en çok yatırım yaptığı 4. il Yalova!

Emlaktasondakika

Kayabaşı Emlak Konutları 1. Etap 2. Kısım’ı Öz-Kar İnşaat kazandı!

Kayabaşı Emlak Konutları 1. Etap 2. Kısım’ı Öz-Kar İnşaat kazandı! Emlak Konut GYO’nun 425 konut ve 31 ticari birimden meydana gelecek olan projesi Kayabaşı Emlak Konutları 1. Etap 2. Kısım’ın inşasını Öz-Kar İnşaat gerçekleştirecek
2013-07-30 - 11:27 30.07.2013 - 11:27 
Yazı Boyutu

Emlak Konut GYO'nun 425 konut ve 31 ticari birimden meydana gelecek olan projesi Kayabaşı Emlak Konutları 1. Etap 2. Kısım'ın inşasını Öz-Kar İnşaat gerçekleştirecek. Konuyla ilgili Emlak Konut GYO'nun açıklaması şöyle;

Şirketimizin KİK'na göre geliştirdiği projelerinden, 425 Adet Konut, 31 Adet Ticari Ünite  ve  2 Adet Kapalı Otoparkı kapsayan "İstanbul Kayabaşı Emlak Konutları 1. Etap 2. Kısım Konut ile Adaiçi Altyapı ve Çevre Düzenleme İşleri, Genel Altyapı, İmar Yolları İnşaatları İşi" nin sözleşmesi, Yüklenici "Öz-Kar İnşaat Tic. Ve San. A.Ş."  ile 29.07.2013 tarihinde imzalanmıştır.

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Bizim Ev satışa çıktı
30.05.2016 11:48
Full House (Bizim Ev) dizine ev sahipliği yapan ev 4.15 milyon dolara satışa çıkarıldı.
MIMARSIV Selection 2016 etkinliği mimarları buluşturuyor
30.05.2016 10:52
Sektördeki seçkin malzeme firmalarının ürünlerini, mimarlar ve iç mimarlarla buluşturan "MIMARSIV Selection" etkinliği 2 Haziran'da düzenleniyor.
Sıla Grup'tan İran'a 700 bin dolarlık 2 hastane yatırımı
29.05.2016 11:50
Sıla Grup, İran'da toplam bin 750 yataklı ve yaklaşık 700 milyon dolar yatırım bedeli olan 2 hastanenin ihalesini kazandı.
Hükümet, yerli üretim hamlesi için düğmeye bastı
28.05.2016 17:30
Başbakan Binali Yıldırım başkanlığında güvenoyu alacak olan 65. Hükümet, yerli üretim hamlesi için düğmeye bastı.
Nef, Melting Point Projesi'ne sponsor oldu
28.05.2016 10:17
Aslı Kutluay’ın Vittorio Urbani küratörlüğünde Melting Point sergisi, Nef sponsorluğunda 22 Haziran’a kadar Venedik’te ziyaretçilerini bekliyor.
Türkiye konut fiyat endeksi 206,18 seviyesine yükseldi
27.05.2016 17:39
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) tarafından mart dönemine ilişkin Konut Fiyat Endeksi verileri açıklandı.
Kentsel dönüşüme hazırlan projesi basına tanıtıldı
27.05.2016 17:19
stanbul Serbest Mimarlar Derneği ve Türk Ytong’un işbirliği ile geliştirilen SARI IŞIK: KENTSEL DÖNÜŞÜME HAZIRLAN Projesi bugün tanıtıldı.
Nazenin Konakları, geleneksel çizgileriyle öne çıkıyor
27.05.2016 16:55
Nanda Yapı, Ergonomi Mimarlık ve Pehlivanoğulları işbirliğiyle hayata geçirilen Nazenin Konakları, Çengelköy’de özlenen hayatı yeniden yaşatacak.
Gayrimenkul Sertifikaları Tebliği için çalışmalar sürüyor
27.05.2016 15:29
SPK Başkanı Vahdettin Ertaş, Gayrimenkul Sertifikaları Tebliği ile ilgili çalışmaların büyük ölçüde tamamlandığını belirtti.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000