Kayabaşı Emlak Konutları 1. Etap 2. Kısım’ı Öz-Kar İnşaat kazandı!

Kayabaşı Emlak Konutları 1. Etap 2. Kısım’ı Öz-Kar İnşaat kazandı! Emlak Konut GYO’nun 425 konut ve 31 ticari birimden meydana gelecek olan projesi Kayabaşı Emlak Konutları 1. Etap 2. Kısım’ın inşasını Öz-Kar İnşaat gerçekleştirecek
 
Yazı Boyutu

Emlak Konut GYO'nun 425 konut ve 31 ticari birimden meydana gelecek olan projesi Kayabaşı Emlak Konutları 1. Etap 2. Kısım'ın inşasını Öz-Kar İnşaat gerçekleştirecek. Konuyla ilgili Emlak Konut GYO'nun açıklaması şöyle;

Şirketimizin KİK'na göre geliştirdiği projelerinden, 425 Adet Konut, 31 Adet Ticari Ünite  ve  2 Adet Kapalı Otoparkı kapsayan "İstanbul Kayabaşı Emlak Konutları 1. Etap 2. Kısım Konut ile Adaiçi Altyapı ve Çevre Düzenleme İşleri, Genel Altyapı, İmar Yolları İnşaatları İşi" nin sözleşmesi, Yüklenici "Öz-Kar İnşaat Tic. Ve San. A.Ş."  ile 29.07.2013 tarihinde imzalanmıştır.

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Bisikletliler de artık görünür olacak!
17.04.2015 17:28
Volvo Car İngiltere , bisikletlilerin yoldaki görünürlüğünü ve güvenliğini artırmak için tasarlanmış, yenilikçi buluşu Life Paint’i tanıttı.
Kazlıçeşme imar planı askıya çıktı!
17.04.2015 16:03
Zeytinburnu Kazlıçeşme Mahallesi imar planı askıya çıktı. İşte Zeytinburnu Kazlıçeşme imar planı detayları...
Lokum Rezidans ödeme seçenekleri!
17.04.2015 15:42
Lokum Evler projesini rezidans bloğu Lokum Rezidans'ta satışlar başladı.
Adana'daki hastanede asansör faciası!
17.04.2015 14:35
Adana'daki bir hastanede tedavi gören bir KOAH hastası, kapısı açık arızalı asansöre binmek isteyince boşluğa düşerek hayatını kaybetti.
NCadde Agora ön satışa çıktı!
17.04.2015 11:01
Özyurtlar İnşaat, Esenyurt'ta NCadde projesinin yanında NCadde Agora'ya başlıyor.
Konak, residence, ofis! Hangisini alırdınız?
17.04.2015 10:49
Antyapı, Antteras, Antasya Residence ve Antplato projelerine hızla devam ediyor.
Yeni Yıldırım'da kaçağa geçit yok
16.04.2015 17:35
Kentsel dönüşüm ile daha yaşanabilir bir şehir haline gelecek olan Bursa Yıldırım'da, kaçak yapıya müsaade edilmeyecek.
Muğla’daki korsan gemi turistlerin ilgi odağı oldu!
16.04.2015 16:42
Muğla’nın ilçesi Marmaris'e günübirlik mavi turda kullanılmak üzere Antalya'dan getirilen Barbosa isimli korsan gemisi ilk günden ilgi odağı oldu.
Üsküdar Turizm ve Bahar Şenliği turizmi canlandıracak!
16.04.2015 15:36
Üsküdar Belediyesi tarafından düzenlenen 1. Üsküdar Turizm ve Bahar Şenliği, renkli gösterilerle açılışını yaptı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BEN HAKLIYDIM ABİ…
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000