Ofislerde hangi kriterlere dikkat etmek gerekiyor?
Hüseyin Oflaz: Şehirleri önce kurup sonra planlıyoruz
CVK Park Bosphorus'un suitlerine yoğun ilgi!
Özyurtlar, Cityscape’te dört projesini tanıtacak
3. köprü bağlantı yolları ihalesi için erteleme!

Kayabaşı Emlak Konutları 1. Etap 2. Kısım’ı Öz-Kar İnşaat kazandı!

Kayabaşı Emlak Konutları 1. Etap 2. Kısım’ı Öz-Kar İnşaat kazandı! Emlak Konut GYO’nun 425 konut ve 31 ticari birimden meydana gelecek olan projesi Kayabaşı Emlak Konutları 1. Etap 2. Kısım’ın inşasını Öz-Kar İnşaat gerçekleştirecek
 
Yazı Boyutu

Emlak Konut GYO'nun 425 konut ve 31 ticari birimden meydana gelecek olan projesi Kayabaşı Emlak Konutları 1. Etap 2. Kısım'ın inşasını Öz-Kar İnşaat gerçekleştirecek. Konuyla ilgili Emlak Konut GYO'nun açıklaması şöyle;

Şirketimizin KİK'na göre geliştirdiği projelerinden, 425 Adet Konut, 31 Adet Ticari Ünite  ve  2 Adet Kapalı Otoparkı kapsayan "İstanbul Kayabaşı Emlak Konutları 1. Etap 2. Kısım Konut ile Adaiçi Altyapı ve Çevre Düzenleme İşleri, Genel Altyapı, İmar Yolları İnşaatları İşi" nin sözleşmesi, Yüklenici "Öz-Kar İnşaat Tic. Ve San. A.Ş."  ile 29.07.2013 tarihinde imzalanmıştır.

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Konut kredisine 140.7 milyar lira harcadık!
27.08.2015 16:35
BDDK, tüketici kredilerinin 140 milyar 79 milyon lirasının konut için harcandığını açıkladı.
20 yıl sonrasının dönüşüm konutlarını üretiyoruz
27.08.2015 15:50
Kentsel dönüşüm çalışmaları hakkında açıklamalar yapan Geçmiş Şehir Plancısı ve İmpo İmar YKB Hüseyin Oflaz. Dikkatli olmalı tavsiye etti.
Evrenpark Fenerbahçe 6 bin dolardan başlıyor!
27.08.2015 15:03
Caddepark Erenköy ve Aydoğanpark Tuzla projeleriyle dikkat çeken Aydoğan İnşaat, kentsel dönüşüm projelerine Evrenpark Fenerbahçe ile devam ediyor.
Özak GYO’dan 55 milyon liralık kâr!
27.08.2015 13:49
Portföyünde konut, ofis, turizm gibi alanlarda gayrimenkulleri bulunan Özak GYO, 2015 yılı Ocak-Haziran döneminde 54,8 milyon TL net kar elde etti.
Muğla’da 5 bine yakın binaya yıkım kararı!
27.08.2015 11:57
Muğla Belediyesi’nin kaçak yapılaşmayla ilgili başlattığı çalışma ile 5 bine yakın binaya yıkım kararı verildi.
İder Mobilya’nın genç odalarında yüzde 25 indirim!
26.08.2015 16:15
İder Mobilya’nın koleksiyonlarına bu sezon dahil ettiği genç odası takımları yaz sonu kampanyasıyla yüzde 25’e varan indirimlerle satışa sunuluyor.
TOKİ Beyşehir konutları için başvuru tarihi uzatıldı
26.08.2015 14:22
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Konya Beyşehir'de hayata geçireceği konutlar için başvuru tarihini 28 Ağustos'a kadar uzattı.
Riverside projesinde fiyatlar 6 bin liradan başlıyor!
26.08.2015 12:22
Eyüp-Göktürk’te yapılan ve yaşamın başladığı Riverside’daki dairelerin metrekare fiyatları 6.000 TL'den başlıyor.
İstanbul'da 28 Ağustos'ta elektrik kesintisi!
26.08.2015 12:13
İstanbul Anadolu Yakası'nın Ataşehir, Şile, Maltepe, Beykoz, Ümraniye, Kartal ve Tuzla ilçelerinde 28 Ağustos'ta elektrik kesintisi yapılacak.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000