IKEA İstanbul Tasarım Haftası’nda

IKEA İstanbul Tasarım Haftası’nda IKEA, tasarım felsefesini, bu alanda özgün düşüncelerin, ürünlerin ve deneyimlerin buluştuğu İstanbul Tasarım Haftası'nda tanıtacak.
27.09.2011 - 13:57
Yazı Boyutu

27 Eylül'de Galata Köprüsü'nde kapılarını ziyaretçilere açacak olan İstanbul Tasarım Haftası kapsamında IKEA çocuklar için tasarlanan PS Lömsk ile Mammut serisi, saklama çözümleri sunan TRÖNES, IKEA'nın ikon haline dönüşmüş saati PS ve İsveç'in kültürünü, IKEA'nın fonksiyonelliği ile örtüştüren sarkaçlı saati PS Pendel, masif ahşap serisi Mandal, Nordmyra sandalye, İskandinav ve Japon mobilya tarzını kombinleyen POANG, PS Svarva ile rahatlığı ile herkesin günlük hayatında tercih ettiği IKEA Stockholm koltuklar, renkleri ve orjinal formu ile beğeni kazanan IKEA PS Vallo gibi özgün tasarımı ve fonksiyonelliği ile her kesimin tercihi olan birçok ürününü katılımcıların beğenisine sunacak.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Bir kentin dönüşüm hikayesi: Akıllı Şehir Gaziantep!
01.04.2015 12:41
Kentlerin teknoloji desteğiyle kalkınmasını ve kent hayatının zenginleştirilmesini hedefleyen “Akıllı Şehir” uygulamaları, Gaziantep’te hayat buldu.
Bu ofiste çalışan da mutlu, patron da…
01.04.2015 11:47
“Mutlu Ofis” konseptiyle yola çıkan ve beğeni toplayan Regnum Sky Tower, yeni iş anlayışının Ankara’daki öncüsü olacak.
Mahal Sancaktepe’de tapunuz da eviniz de hazır!
01.04.2015 11:34
Denge Yapı’nın Mahal Sancaktepe projesinden ev alanlar oturmak için yıllarca beklemeyecek.
Orhan Veli Şiir Evi kapandı!
01.04.2015 11:16
Sahaf Şeref Özsoy’un özveriyle 2000 yılında açılan Orhan Veli Şiir Evi, kapandı.
Dünyanın en yaşlı insanı öldü
01.04.2015 10:45
2013'te Guinness Dünya Rekorları tarafından dünyanın en yaşlı kişisi kabul edilen Japon kadın Misao Okawa, 117 yaşında hayata gözlerini yumdu.
Bahara yakışan mutfak ve banyolar Erica Serisi’nde…
01.04.2015 10:32
Seramik sektöründe, yıllardır inovatif, kaliteli ve farklı çözümler sunan Yurtbay Seramik, modern mutfak ve banyolar için farklı çözümler üretiyor.
Evora İstanbul'un o parseli de onaylandı!
01.04.2015 10:00
Evora İstanbul'un 102 ada 1 parselde bulunan alanının kısmi geçici kabulünün onaylandığı Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda (KAP) açıklandı.
Kayaşehir 6. Etap’ın yakınlarında neler var?
01.04.2015 00:41
Artaş İnşaat, kalite ve güvencesini Emlak Konut GYO’dan kazandığı Kayabaşı 6. Etap Arsası’nın ihalesi ile bölgeye getiriyor.
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000