Hisar çatal, kaşık, bıçak setlerinde yeni yıl indirimleri!

Hisar çatal, kaşık, bıçak setlerinde yeni yıl indirimleri! Sofra sanatının öncüsü Hisar, tüketicilere kaçırılmayacak bir fırsat sunuyor
 
Yazı Boyutu

Sofra sanatının öncüsü Hisar, tüketicilere kaçırılmayacak bir fırsat sunuyor.

Her zevke ve bütçeye hitap eden Hisar, 89 parça çatal-kaşık-bıçak setlerinden birini alan herkese, yüzde 50 ısıdan ve zamandan tasarruf sağlayan, 320 TL değerindeki Mercury Siyah Düdüklü Tencere'yi hediye ediyor.

Hisar uyguladığı kampanya ile çatal-kaşık-bıçak setleri ile sofralarınıza şıklığı getirirken, 6 litre kapasitesine sahip Mercury Düdüklü Tencere ile hem güvenli, hem de kısa zamanda yemek yapma fırsatı veriyor. 

Ömür boyu keyifle kullanacağınız çatal-kaşıklar üreten Hisar, kampanya kapsamında uyguladığı 10 taksit imkanıyla da tüketicilere büyük kolaylık sağlıyor.

Kobiden

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Temesist, insansız çalışacak akıllı depolar üretecek
26.04.2015 19:51
Depo ve raf sistemleri sektöründe dünyanın önde gelen üreticilerinden Temesist, tamamen insansız çalışacak akıllı depoları üretmek için harekete geçti
İstanbul'da elektrik kesintisi sürüyor! İşte detaylar...
26.04.2015 19:32
İstanbul'da uzun süredir yaşanan elektrik kesintileri devam ederken Anadolu Yakası'nın bazı ilçelerinde 28 Nisan'da da elektrik verilmeyecek.
Zorlu Grubu’nın helikopteri iniş yaparken düştü!
26.04.2015 19:26
Zorlu Grubu'na ait Bell- 430 tipi helikopter Aydın'da iniş yapacağı sırada düştü ve kişiden 3'ü yaralanırken, 1'i yara almadan kurtuldu.
Kredi faizleri indi konut satışları zirve yaptı!
25.04.2015 15:42
Keller Williams Türkiye Ülke Direktörü Emre Erol, Türkiye İstatistik Kurumu’nun yayınladığı mart ayı konut satış istatistiklerini değerlendirdi.
“Menderes’i turizmin merkezi haline getireceğiz”
25.04.2015 13:43
Bakan Eroğlu, Menderes'i, İzmirlinin nefes alacağı, denize gireceği ve yayla turizmi yapacağı bir merkez haline getireceklerini belirtti.
Elysium Art Şişli’de şehri ve boğazı seyredin
24.04.2015 16:40
Bir yanda şehir, diğer yanda boğaz manzarası sunan Elysium Art Şişli, yaşayanlara da huzurlu bir yaşam vaat ediyor.
“İnsana yatırım yaptığımız için gelişiyoruz”
25.04.2015 12:11
Arap-Türk Gayrimenkul Zirvesi’nde konuşan Riyad Ticaret Odası Başkanı Dr. Abdulrahman Al-Zamil, ülke ekonomisi hakkında bilgi verdi.
Ahmet Edip Uğur, Gayrimenkul Zirvesi'nde konuştu!
25.04.2015 11:50
Arap-Türk Gayrimenkul Zirvesi bugün başladı. Yarın sona erecek olan zirvede, pek çok uluslarasası sektör oyuncusu bir araya geldi.
Göktürk-1 Uydusu devrim niteliğinde!
24.04.2015 13:22
Celal Sami Tüfekçi, Göktürk-1 Uydusu'nun devrim niteliğinde bir iş olduğunu ve uydu sayesinde yüksek çözünürlükte resimler elde edileceğini vurguladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000