Fikirtepe'de neler oluyor?
Alkar Gayrimenkul, 50 milyon lira sermayeyle kuruldu
“Binalarınızı depreme karşı koruyun”
Doğa-Başyapı, Yenibosna’da tam gaz!
Cristiano Ronaldo menajerine ada hediye etti!

Hisar çatal, kaşık, bıçak setlerinde yeni yıl indirimleri!

Hisar çatal, kaşık, bıçak setlerinde yeni yıl indirimleri! Sofra sanatının öncüsü Hisar, tüketicilere kaçırılmayacak bir fırsat sunuyor
 
Yazı Boyutu

Sofra sanatının öncüsü Hisar, tüketicilere kaçırılmayacak bir fırsat sunuyor.

Her zevke ve bütçeye hitap eden Hisar, 89 parça çatal-kaşık-bıçak setlerinden birini alan herkese, yüzde 50 ısıdan ve zamandan tasarruf sağlayan, 320 TL değerindeki Mercury Siyah Düdüklü Tencere'yi hediye ediyor.

Hisar uyguladığı kampanya ile çatal-kaşık-bıçak setleri ile sofralarınıza şıklığı getirirken, 6 litre kapasitesine sahip Mercury Düdüklü Tencere ile hem güvenli, hem de kısa zamanda yemek yapma fırsatı veriyor. 

Ömür boyu keyifle kullanacağınız çatal-kaşıklar üreten Hisar, kampanya kapsamında uyguladığı 10 taksit imkanıyla da tüketicilere büyük kolaylık sağlıyor.

Kobiden

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Dumankaya İnşaat, cirosunu en çok artıran 3. firma oldu!
04.08.2015 13:37
Dumankaya İnşaat, 2014 yılı finansal bilgileri ile Capital 500 listesinde 'Cirosunu En Çok Arttıran İlk 25 Şirket' kategorisinde 3. oldu
Ünye TOKİ Konutları selden zarar gördü!
04.08.2015 10:42
Ordu'nun Ünye ilçesinde TOKİ Konutlarının zemin katlarını, şiddetli yağışlar sonrası su bastı, iki bloğun elektrik saatleri zarar gördü.
Rusya'dan yüzde 10,25'lik doğalgaz indirimi!
04.08.2015 10:29
Rusya Enerji Bakanı Aleksandr Novak, Gazprom ile BOTAŞ'ın yüzde 10,25'lik doğalgaz indirimi konusunda anlaştıklarını belirtti.
Doğal taşlar mekanlara yeni bir boyut kazandırıyor!
03.08.2015 15:30
Tureks Stone'un ev ve ofisler için özel olarak ürettiği gri renkleri içeren doğal taş koleksiyonları mekanları büyüleyici bir güzellikle buluşturuyor.
Batı Mahal, 5 yıldızlı otel konforunu yaşatıyor!
03.08.2015 12:03
400 dönümlük özel bir arazide 150 seçkin villadan oluşan Batı Mahal, 5 yıldızlı otel konforuyla sakinlerine doğa içinde bir yaşam tarzı sunuyor.
Süleyman Çetinsaya Kale'de görmek için 3 örnek daire yaptırdı
03.08.2015 11:33
Süleyman Çetinsaya, çok titizlendiği Avrupa Konutları Kale’de sadece görmek ve incelemek için 3 örnek daire yaptırdı.
NCadde Agora’nın yarısı iki ayda satıldı!
03.08.2015 10:35
Özyurtlar İnşaat tarafından Esenyurt’ta hayata geçirilen Ncadde Agora yatırımcıdan büyük ilgi görüyor.
"Bu cadde benim" dedi, yolu kapattırdı!
31.07.2015 14:29
Sinop’ta yaşayan bir vatandaş, bir bölümü kendisine ait olan caddeyi mahkeme kararı ile trafiğe kapattırdı.
Beylikdüzü'nde 1.4 milyon liraya satılık arsa!
31.07.2015 16:34
Marmara Emlak Müdürlüğü, Beylikdüzü'nde yer alan bin 351 metrekare yüz ölçüme sahip arsayı satışa çıkardı.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Uğurcan Tokay
Asosyalleştiren sosyallik; AVM
Hüseyin Belibağlı
Gayrimenkul sektörü hareketli
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000