Bylss markalı duvar tipi ısıtıcılar Koçtaş’ta avantajlı fiyatlarla satışta!

Bylss markalı duvar tipi ısıtıcılar Koçtaş’ta avantajlı fiyatlarla satışta! Bylss marka duvar tipi ısıtıcılar kısa sürede evinizi sıcacık ısıtacak. 2 kademeli ısı ayarı bulunan, 1000W-2000W güce sahip, 7.5 saat zaman ayarlı, otomatik salınım özellikli ve aşırı ısınma emniyetli duvar tipi ısıtıcı sadece Koçtaş mağazalarında satışa sunuluyor
 
Yazı Boyutu

 

Bylss marka duvar tipi ısıtıcılar kısa sürede evinizi sıcacık ısıtacak. 2 kademeli ısı ayarı bulunan, 1000W-2000W güce sahip, 7.5 saat zaman ayarlı, otomatik salınım özellikli ve aşırı ısınma emniyetli duvar tipi ısıtıcı sadece Koçtaş mağazalarında satışa sunuluyor. Ürün Koçtaş'ın ‘Aman Kaçırmayın Kampanyası' kapsamında Parolu kartlar ile daha da avantajlı bir fiyatla satın alınabiliyor. Parolu kartlarla yapılacak 300 TL ve üzeri alışverişler de Blyss Duvar Tipi Isıtıcı 79,90TL yerine 49,90 TL'den satın alınabiliyor. Bylss Duvar Tipi Isıtıcı'nın led ekranı ve uzaktan kumandası da bulunuyor. ( www.koctas.com.tr )

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
İder Mobilya ile evinizi beyaza dönüştürün!
21.04.2015 11:55
Modern mobilya tasarımlarıyla yaşam alanlarınızı keyifli hale getiren İder Mobilya, yatak odalarınızı, Kanyon takımıyla güzelleştiriyor.
Arap - Türk Gayrimenkul Zirvesi, 25 Nisan'da başlıyor!
21.04.2015 11:46
Realty Port İstanbul, Hilton Convention Center'da Ortadoğu’dan gelen konuklarını ağırlayacak.
Yedinci projesini Aydos Ormanları’na inşa etti
21.04.2015 11:46
Başarır İnşaat’ın “Helenium” markasıyla hayata geçirdiği yedinci proje olan Helenium Boutique, Aydos Ormanı’nın eteklerinde inşa ediliyor.
Trabzon’daki tarihi Bedesten ilgi bekliyor!
21.04.2015 11:13
Trabzon'daki tarihi çarşı, her geçen gün sayısı artan büyük alışveriş merkezlerine rağmen yaklaşık 400 yıldır kent ticaretindeki önemini koruyor.
Tarihi Şah Melek Camisi’ne PVC sundurma!
21.04.2015 10:19
Edirne’deki yaklaşık 600 yıllık Şah Melek Camii’nin girişine yapılan PVC sundurma tepki çekiyor.
TOKİ, Giresun’da 592 konut inşa edecek!
21.04.2015 09:53
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Giresun’da konut, ticaret merkezi ve cami inşaatı yapımı için bugün ihale düzenliyor.
TOKİ, 98 bin liraya daire sahibi yapacak!
20.04.2015 17:32
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Edirne Fırınlarsırtı’nda alt gelir grubu için uygun fiyatlarla daire sahibi yapacak.
Diyarbakır'da ilk güneş enerjisi santrali kuruldu!
20.04.2015 16:58
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi’nin, doğa dostu kaynaklara dikkat çekmek için hayata geçirdiği bölgenin ilk güneş enerji santrali yarın açılıyor.
Mai’de şimdi kullanmaya başla, ödemeler gelecek yıla
20.04.2015 16:50
FerYapı’nın İstanbul’un gelişim potansiyeli en yüksek bölgelerinden Kartal’da inşa ettiği Mai Residence’da ödemeler bir yıl erteleniyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BEN HAKLIYDIM ABİ…
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000