maritbet girişmaritbet
The Residences at Mandarin Oriental Bodrum'a Milla Jovovich'li tanıtım!

The Residences at Mandarin Oriental Bodrum projesinin tanıtımına, cemiyet hayatından birçok ünlü isim ilgi gösterdi.

ORYANTALİ LÜKSLE BULUŞTURUYOR

Mandarin Oriental dünyanın otel işletme zincirlerinden biri. 1963'te kuruldu. Şu anda 27 ülkede 42 lüks oteli var. Bunların 18'i Asya'da, 12'si Amerika'da, 12'siyse Avrupa ve Ortadoğu'da. Özelliği, 21. yüzyılın lüksünü oryantal bir çekicilikle birleştirmek.

Dünyaca ünlü lüks oteller zinciri Mandarin Oriental, Türkiye'deki ilk şubesini Bodrum'un Cennet Koyu'nda açıyor. Proje, dün akşam Milla Jovovich ve Bar Rafaeli'nin katıldığı bir partiyle tanıtıldı. Otelin Türk yatırımcısı ve ortağı Astaş Yönetim Kurulu Başkanı Vedat Asçı lüks The Residences at Mandarin Oriental projesini anlattı.

Türkiye'de bir lüks tatil mekânı yatırımı yapmak için en doğru yerin Bodrum olduğunu 15 yıl önce keşfettim. Antalya'nın sıcağını, Çeşme'nin de sert kışını gördükten sonra Bodrum'un havasına ve doğasına adeta âşık oldum. Adım adım her yeri gezdim. Cennet Koyunu gördükten sonra başka yeri beğenmez oldum ve nihayet araziyi satın aldım.

Astaş olarak gayrimenkulün inşaatını ve geliştirilmesini çok iyi yapıyoruz ama yedi yıldız ayarında bir proje işletecek ve marka oluşturacak tecrübeye sahip değiliz. Herkes bildiği işi doğru yapsın diye bir ortak arayışına girdim. Bu arada Hong Kong merkezli Mandarin Oriental de, 10 yıldır Türkiye pazarına girmek için İstanbul'da iyi bir yer ve ortak arıyordu. 2010'da Berlin'de karşılaştık. "Şu an önceliğimiz İstanbul, Bodrum ilgimizi çekmiyor" dediler ama Cennet Koyu'ndaki arazimizi gördükten sonra fikir değiştirdiler. Derhal işe koyulduk.

DENİZ MANZARALI TUVALET

The Residences at Mandarin Oriental 600 dönümlük arazi üzerine kurulu. İki buçuk kilometrelik sahile sahip üç koyu bulunan bir doğa cenneti. 300 dönümlük yeşil alan var. İki kısmı var: rezidans ve otel. Rezidans 98 lüks villa ve 116 daireden oluşuyor. Hepsi iki katlı, dört veya beş yatak odalı. Salondan tuvalete her yerinden denizi görebiliyorsunuz.

Tüm tasarım ve malzeme seçimini dünyaca ünlü tasarımcı Antonio Citteıio yaptı. İç mekânlarsa kişiye özel, ev sahiplerinin isteklerine göre tasarlanıyor. Tüm binalarda kış bahçesi var. Evlere yedi yüdızlı hizmet sunulacak, özel aşçıdan kahyaya, oda servisleri, temizlik hizmetleri, uçak kiralamalar, davet veya parti organizasyonları... Yalnızca ev sahiplerinin faydalanabileceği iki kulüp binası var. Havuz, restoran, şömine odası, spor tesisi ve sauna gibi hizmetler Uzakdoğu sıcaklığında verilecek.

MÜŞTERİ SEÇİMİNE ÖZEN

Rezidanslar 2013'te, otel 2014'ün başında açılacak. Rezidansta villa fiyatları 3 ila 5 müyon Euro. Daireler ise 1 ila 2 milyon Euro. Oteldeki gecelik fiyatlarsa 1500 Euro'dan 30-40 bin Euro'ya kadar çıkıyor. Müşteri seçimine dikkat ederiz. Hedef kitlemizin yüzde 50'si Türkler, yüzde 50'si yabancılar. Körfez ülkeleri, Avrupa ve eski Sovyetler Birliği ülkelerinden müşteri çekmeyi planlıyoruz. Rezidans kısmında evlerin yüzde 60'ı satıldı. Türk müşterilerimiz arasında Mustafa Koç, Ferit Şahenk ve Suzan Sabancı Dinçer gibi isimler var.

HABERLERE ÜZÜLDÜM

Samsun'un Bafra ovasında, doğarım ve ormanın içinde yetiştim. TEMA Vakfı'nın kurucularındanım, yeşile ve doğaya çok önem veririm. Hobim zaten ağaç ve çiçek dikmek. Cennet Koyu'nda doğayı bozduğumuza dair haberlere çok üzüldüm. Araziyi aldıktan sonra gelip buradaki dokuyu inceledim. Yurtdışından bitki ve peyzaj uzmanları getirdim. Sicilya'dan 100 TIR ağaç, Yalova'dan 1500 zeytin ağacı, İzmir'den 200 bin bitki ve fidan getirdim. Toplam 1 milyon bitki diktik. Binaları yaptığımız yerler tarım arazisiydi ve zaten yoğun ağaçlık alan yoktu. Mevcut 200 zeytin ağacım söküp koruma altına aldık. İnşaat bittikten sonra tekrar dikeceğiz. TURMEPA'yla çalışıyor, elektriğimizi rüzgâr enerjisinden elde ediyoruz.

RESTORANLARIYLA MEŞHUR

Oteldeyse 102 oda bulunacak. Standart odalar 72 metrekare. Ancak 500-600 metrekareye kadar çıkan süitler ve kral daireleri de var. Tüm odalar deniz ve doğa manzaralı. Dekorasyonda Mandarin Oriental'ın Uzakdoğu'yu Baü lüksüyle buluşturan tarzı kullanıldı, modası geçmeyen, huzur veren doğal renkler ve ürünler.

Mandarin Oriental restoranlarıyla meşhur. Genelde otele yakın oturanlar da Mandarin'deki ünlü şeflerinin olduğu restoranları doldurur. Burada altı restoran olacak. Bir buçuk yıl önce tüm aşçılar ve uzmanlar Türkiye'ye geldi. İstanbul'daki ünlü mekânlarda yemek yedi, araştırma yaptı. Bodrum'a özel bir mönü hazırlanıyor.

Cahit Akyol – Zeynep Bilgehan / Hürriyet Pazar

Yorum Yaz

Benzer Haberler

Kempinski Residences Balmumcu projesinde Yapı ve Yapı ile Astaş Holding buluştu!
  • 19.12.2022 15:54

Türkiye yapı sektörüne sayısız proje üreterek sektöre yön veren şirketler Yapı v ...

Astaş Holding'ten yeni proje; Kempinski Residence Balmumcu
  • 14.03.2022 17:26

Yemyeşil bir vadide, 30.000 metrekarelik geniş bir arazinin kalbinde yer alan&nb ...

Kempinski Residences Balmumcu İstanbul projesi için imzalar atıldı
  • 14.03.2022 16:47

İstanbul'un en lüks ve en merkezi semtinde yapımına başlanan Lüks Rezidanslar, K ...

Astaş Holding’ten dev proje
  • 07.02.2012 16:06

Mandarin Oriental Hotel Grup, Türkiye’de lüks bir konut ve Residences at Mandari ...

Hava temizleme sektörü 2021’de 2 kat büyüyecek
  • 14.06.2021 13:37

Bomaksan, profesyonel hava temizleme sektörünün büyüme hedeflerini açıkladı. ...