maritbet girişmaritbet
Expo Turkey by Qatar'da alıcı bir kitle vardı

Avrupa Konutları Satış ve Pazarlama Koordinatörü Varol Tezmen Expo Turkey by Qatar Fuarı'nda yoğun ilgi gördüklerini belirtti.

Expo Turkey by Qatar'ın ikinci gününde Avrupa Konutları Satış ve Pazarlama Koordinatörü Varol Tezmen yayınımıza katılarak önemli değerlendirmelerde bulundu. Fuarda ziyaretçilerin ilgisinden memnun olduklarını belirten Tezmen, "Almak için geliyorlar" dedi.

Tezmen "Expo Turkey by Qatar, ilk defa geçen sene oldu ama bu seneki daha merkezi bir lokasyonda. İlgi alaka çok fazla. Biz buraya Avrupa Konutları olarak hem Avrupa Konutları hem de ortak olduğumuz yedi proje ile katılıyoruz. Bunlar Avrupa Konutları Kale 2, Ataköy, Atakent 4, Avrupa Konutları Başakşehir, ortaklık olan Tema İstanbul bir ve ikinci etapları, Vadi İstanbul'un üçüncü etabı ve ikinci etabı... Yedi tane proje ile buradayız. Bir de Yaman Evler var" açıklamasında bulundu.

BİRÇOK ÜLKE PROJELERE İLGİ GÖSTERİYOR

Fuara alıcıların katıldığını ve birçok ülkeden yatırımcının geldiğini belirten Tezmen "Sadece Katarlılar değil, birçok ülkenin projelerine ilgi gösterdiğini ifade eden Varol Tezmen, "Katar ziyaretçilerinin dışında Mısırlı, Lübnanlı, Pakistanlı, Libyalı çok değişik ülkelerden müşterilerin olması ilginç. Gelip sadece sormak anlamında değil 'Ben Başakşehir'den istiyorum, şu bloktan istiyorum, 3+1 alacağım, 20. kattan' gibi... somut şeyler söylüyorlar. Alıcı bir kitle var ki bu kadar somut söylüyor. '19. kattaki 3+1'in fiyatı ne?'diye soruyor almak için geliyorlar. Burada biz direkt sıcak satış yapmıyoruz ama ben bu fuarın çok ciddi anlamda İstanbul'da satışa yansımasını bekliyorum. İlgi alaka oldukça fazla" dedi.

"Bir taraftan Türkiye'de iç piyasaya satış yaparken dış piyasaya da satışlarımızı devam ettiriyoruz. Ama blok olarak çok yoğun bir şekilde satış yapmıyoruz. Ağırlıklı perakendeye yönelik satış yapıyoruz. Rakamlara da bakarsanız her sene artarak devam edeceğini düşünüyorum. Ekonomistler her ne kadar ihracat olarak saymıyorsa da ben bunu ciddi bir ihracat sayıyorum sonuçta para resmi yollardan geliyor, satışlarımız resmi. Ülkeye döviz getiriyoruz. Bunun yanında insanlar sadece ev almıyor. İstanbul'a geldiklerinde orada geziyorlar ve ciddi paralar harcıyorlar. Dolayısıyla ülke ekonomisine katkısı oldukça fazla. İnsanlar geliyor, ticaret yapıyor. Alışveriş yapıyorlar, yemek yiyorlar. Bunların ülkeye katkısı gerçekten oldukça fazla oluyor. Zengin bir kesim alıyor bizden" açıklamasında bulundu.

Emine Pile/Emlaktasondakika.com

Yorum Yaz

Benzer Haberler

Artaş Holding, 6 projesini 2024'de teslim ediyor
  • 14.03.2024 14:10

Kurulduğu günden itibaren kalite odaklı projeler üreten ve faaliyet gösterdiği s ...

Avrupa Konutları Kartal Esentepe projesi işte böyle olacak!
  • 20.10.2022 15:32

Konum, fiyat listesi, örnek daire, ödeme planı, satış ofisi gibi detayların mera ...

Avrupa Konutları Esentepe reklam filmi yayında!
  • 19.10.2022 11:06

Artaş İnşaat tarafından hayata geçirilen Avrupa Konutları Esentepe projesinin re ...

Avrupa Konutları'ndan büyük ''Yeni Yıl'' kampanyası!
  • 21.12.2020 11:04

Konutun markası Avrupa Konutları'ndan büyük ''Yeni Yıl'' kampanyası. Yamanevler, ...