maritbet girişmaritbet
Propa Vista’nın yüzde 65'i lansman öncesi satıldı

Propa CEO'su Can Reşit Özçiçek, Propa Vista’nın basın toplantısında proje ile ilgili açıklamalarda bulundu.

"Yeni Nesil Yaşam” konsepti ile tasarlanan proje Propa Vista basına tanıtıldı. PROPA İnşaat CEO'su Can Özçiçek'in ev sahipliğinde gerçekleştirilen basın toplantısında Özçiçek, “Propa Vista projemizle birlikte yatırımcılarımıza yüksek kazanç vaat ediyoruz. Kat karşılığı yöntemi yerine kendi arsalarımızda proje üretiyoruz. Propa Vista'nın arsasını 2015'te satın aldık ve bugün görücüye çıkarıyoruz.

Propa'nın farkını ortaya koyduğumuz projelerden birisi Propa Vista. Kartal'da E5 aksı üzerinde, 8 dönüm arazi üzerinde yükselirken yola 100 metre cephesiyle dikkat çekiyor.

Kadıköy-Kartal metrosunun Yakacık istasyonu projenin yanı başında yükseliyor. Sadece metroya yakınlığı Propa Vista için büyük bir avantaj. Metroya yakınlık, İstanbul gibi bir şehirde en önemli nokta olarak görüyoruz. Metro dışında diğer toplu taşıma durakları projenin hemen önünde bulunuyor. Projemizi tasarlarken müşterilerimize neye ihtiyaç duyduğunu sorduk. Burada çıkan sonuçlar, projemizin çıkış noktası oldu. Burada ihtiyaç temasını hep ön planda tuttuk” dedi.

EV KAVRAMI DÖRT DUVARIN DIŞINA ÇIKIYOR

Can Özçiçek “Propa Vista birçok özelliği içerisinde barındırırken, Kartal'da plus konseptiyle kişiye özel alanlar sunuyor. Plus alanlarda ev kavramını dört duvarın dışına çıkarmayı hedefliyoruz.

Projede yaşayanlar, şehir dışındaki akrabaları geldiği zaman ağırlanabilecek misafir evi tasarladık. 2+1 misafir evini çok cüzi bir ücretle kiralama fırsatı sunuyoruz.

Kartal sadece konut anlamında değil ofis ve iş yatırımlarına da ev sahipliği yapıyor. Biz de bu kapsamda çalışma alanları tasarladık ve ofisleri evlerin altına taşıdık.

Burada tüm bunların dışında mutfak atölyesi kurduk. Vista'da yaşayanlar için farklı alanlar oluşturmak istedik. Projelerde kendi kendine gelir üreten sistemleri oluşturmak gerekiyor. Bir noktadan sonra para kazanmaya başlıyor. Biz, bu şekilde sağladığımız ücretleri site yönetimine aktarıyoruz.

Propa Vista'da ihtiyaçtan yola çıkarak Vista Çarşı ve Meydan'ı tasarladık. 12 farklı mağazada her ihtiyaca cevap verecek bir konsept oluşturduk. Vista Çarşı'da ünlü perakende markalarıyla görüşüp anlaştık. Visa Meydan ise bölgenin buluşma noktası olacak” açıklamasında bulundu.

KARTAL HER GEÇEN GÜN DEĞERLENİYOR

“Projemiz toplam 259 bağımsız birimden meydana gelirken evleri güney cepheli ve Adalar manzarasıyla konumlandırdık. Dairelerimizde açılabilir pencere ve balkonlara yer verdik.

Kartal her geçen gün değerleniyor ve ulaşım açısından önemli bir konuma sahip. Sabiha Gökçen Havalimanı'na yakınlığı ve planlı dönüşüm süreci nedeniyle Kartal, İstanbul'un öne çıkan semtlerinin başında geliyor. Dragos ve Aydos Ormanları'na yakınlığı ve 8,5 kilometrelik sahil şeridi bölgeye değer katıyor. Kartal'da 238 bin metrekarelik park alanı var. Bunun 120 bin metrekaresi yeşil alandan oluşmakta. Öte yandan Kartal'da altyapı çalışmaları sürüyor. Firma olarak Kartal'daki yatırımlarımıza devam edeceğiz.

Projede 1+1 daireler 380 bin liradan, 2+1 daireler ise 649 bin liradan başlayan fiyatlarla satılıyor. 1+1'lerin metrekaresi 5 bin 678 liradan, 2+1'lerin ise 5 bin 499 liradan başlıyor.  Öte yandan 30 ay sıfır faiz, 60 ay yüzde 0,10, 120 ay için ise yüzde 0,45 faiz uygulaması yer alıyor.

LANSMAN ÖNCESİ YÜZDE 65'İ SATILDI

Lansman öncesi dönemde satışların yüzde 65'i tamamlandı. Yıl sonuna kadar projenin tamamen satılmasını öngörüyoruz.

Arsa ve inşaat maliyetimiz 100 milyon lira. Yeni yatırımlar konusunda Kartal'da iki yeni arsa için el sıkıştık. Bir buçuk ay içerisinde tapu devri sürecine kadar ilerleyeceğimizi düşünüyorum.

Yeni arsalardan birisi 11, birisi 14 dönüm. İki arsa için 210 milyon liralık ödeme yapacağız. Projede ilk satışta çıktığımızda 1+1'ler 290 bin liraydı, bugün 380 bin liraya geldi. 90 bin lira yani yüzde 30 seviyelerinde bir prim elde ettik. Yenilenebilir enerji alanında yeni yatırımlarımız olacak” dedi.

Yorum Yaz

Benzer Haberler

Propa Vista basına tanıtıldı
  • 20.09.2017 16:39

'Yeni Nesil Yaşam' konsepti ile tasarlanan Propa Vista projesi bugün gerçekleşti ...

Propa Vista'nın örnek dairesi hazır!
  • 31.10.2016 11:48

Propa Vista'nın Kartal'daki satış ofisinde yapımı tamamlanan 1+1 örnek daire'yi ...

Aura Residence Kartal'da taksitler 1500 liradan başlıyor
  • 07.10.2011 15:15

Propa İnşaat tarafından Kartal'da yükselen Aura Residence projesinde yer alan bi ...

Propa Vista'da 2017'nin son kampanyası!
  • 25.12.2017 17:49

Kartal'da hayata geçirilmekte olan Propa Vista projesinde peşin ödemelere yüzde ...

Propa Vista'dan ev alan Paris'e uçuyor!
  • 13.12.2017 11:05

Kartal Propa Vista projesiden ev alan 5 şanslı aile Paris tatili kazanma fırsatı ...