maritbet girişmaritbet
'Dönüşüm çalışmalarımızla yeni bir atmosfer oluşturuyoruz'

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Mabeyn Köşkü'nde ATV, A Haber ve A News ortak yayınına katıldı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Mabeyn Köşkü'nde ATV, A Haber ve A News ortak yayınında önemli açıklamalarda bulundu.

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun "kavgaysa kavga" ifadesini kullandığı açıklamasının hatırlatılması üzerine, Erdoğan, buna cevabını uçakta verdiğini söyledi.

Erdoğan, Kılıçdaroğlu'nun adeta "kavga etmek için yaratıldım" havasında olduğunu dile getirerek, şunları kaydetti:

"Biz seviye için, sevgi için geldik. 15 yıldır bunun mücadelesini verdik. Birliğin, beraberliğin, dayanışmanın, barışın egemen olması için bir mücadele sürdürüyoruz. Bütün bu hedeflerimiz sevgi ve barışı arayanlar içindir. Şu an Gabar, Cudi'de orada benim vatandaşlarıma saldırı yapanlar şu an hangi tuzakları kuruyorsa o tuzaklara aynı tuzaklarla karşılık vermesini de biliriz. Şu anda bizim karakterimiz bunu gösterir. Sayın Kılıçdaroğlu da aynı anlayışıyla yoluna devam etsin. Biz de bu anlayışla yolumuza devam edeceğiz. Çünkü benim ülkemin birlik, beraberlik anlayışı hamdolsun çok iyi bir hale geldi. Artık eski Güneydoğu ve Doğu yok. Şu an Doğu ve Güneydoğu Anadolu'da bütün kentsel dönüşüm çalışmalarımızla yeni bir atmosfer oluşturuyoruz. Oralarda geceleri sokaklara çıkamamak gibi bir şey yok. Artık benim vatandaşım geceleri de sokaklara çıkabiliyor. Oralardan müjdeli haberler geliyor. Bakın biz orada kongrelerimizi yapıyoruz yoğun bir şekilde. Ben de bizzat oralarda bu kongrelerimize katılacağım. Açılış programlarına devam edeceğiz."

Diğer siyasi partilerin de bu demokratik süreci güçlendirerek sürdürmesini temenni ettiğini vurgulayan Erdoğan, "Kılıçdaroğlu'nun bu sözlerini çok dikkate almıyorum, varsın o kavga arayışında yoluna devam etsin çünkü bizim kavgayla kaybedecek vaktimiz yok. Biz üzerimizdeki yükün ne kadar ağır olduğunun bilincindeyiz. Bu görev bilinciyle yolumuzu güçlendirerek devam ettireceğiz. Bu yolda Türkiye muasır medeniyetler seviyesinin de üstüne çakacak. Ekonomide geldiğimiz nokta ortada. Şu anda Çin ve Hindistan'dan sonra dünyada 3. sıraya çıktık. İlk çeyrekte 5,2, 2. çeyrekte 5,1 ve büyük ihtimalle 3. çeyrekte de 6'ya dayanacağız." dedi.

Yorum Yaz

Benzer Haberler

"Yarısı Bizden Kampanyası"nda ilk inşaat başladı
  • 26.03.2024 14:12

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığının başlattığı kampanya kapsamın ...

Bakan Özhaseki: " Gelin şu kentsel dönüşüme lütfen mani olmayın"
  • 22.02.2024 16:48

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, İstanbul’da 5.500 ...

Bakan Özhaseki: "İstanbul'da 1 milyona yakın konutu dönüştürmeyi düşünüyoruz"
  • 15.02.2024 16:32

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, İstanbul Ticaret ...

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Hedefimiz İstanbul ortalama yolculuk süresini 64 dakikadan 39'a düşürmek"
  • 29.01.2024 17:21

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul Havalimanı Metrosu Kağıthane-G ...

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Hedefimiz İstanbul'da 1,5 milyon riskli bağımsız bölümü 5 yılda dönüştürmek"
  • 25.12.2023 09:48

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Yüzyılın Dönüşümü İstanbul Programı'nda konu ...

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Amacımız, İstanbul'da 5 yılda acil dönüşüm gerektiren binaları yenilemektir"
  • 07.12.2023 15:01

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan: "Dönüşüm çalışmalarında, pazartesi günü 5,1 ...