Belsin-Şehir Hastanesi metrosu Cumhurbaşkanı tarafından imzalandı
05.09.2019

Belsin-Şehir Hastanesi raylı sistem hattının yapımı ile 10 adet raylı sistem aracı alınmasının Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından imzalandı

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Mersin metrosuna onay!
04.09.2019

Mersin metrosunun yatırım programına alınması için Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan onay verdi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Kaz Dağları talimatı!
08.08.2019

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, AK Parti MYK toplantısında, tartışmalara sebep olan Kaz Dağları konusunda kurmaylarına talimat verdi.

Cumhurbaşkanı'ndan Bursa'nın ulaşım projelerine destek sözü
05.08.2019

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Bursa Büyükşehir Belediyesi'nin ulaşımla ilgili projelerine destek sözü verdi.

Kentsel dönüşümde yetki Cumhurbaşkanı’nda olacak
10.07.2019

Kentsel dönüşüm kanunu ve uygulama yönetmeliğinde değişikliğe gidildi.

Cumhurbaşkanı, Hacı Osman Torun Camisi'nin açılışını yaptı
24.05.2019

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Eyüpsultan Hacı Osman Torun Camisi'nin açılışına katıldı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan 15 Temmuz Şehitler Müzesi’ni ziyaret etti
05.04.2019

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 15 Temmuz Şehitler Müzesi’ni ziyaret etti.

Cumhurbaşkanı’ndan TOKİ’ye atama!
01.04.2019

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan imzasıyla Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ)’na atama kararı Resmi Gazete’de yer aldı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Ayasofya açıklaması!
25.03.2019

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, TGRT Haber televizyonunda İhlas Medya Ankara Temsilcisi Batuhan Yaşar’ın sorularını cevapladı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ankapark'ın açılışını yaptı
20.03.2019

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ankara Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan ve daha önceden adı Ankapark olan Wonderland Euroasia’nın açılışına katıldı.

<p>Ankara Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan ve daha önceden adı Ankapark olan Wonderland Euroasia'nın açılışına katılan <strong>Cumhurbaşkanı</strong> Erdoğan, kürsüde vatandaşlarla beraber Kayahan'ın “Bizimkisi bir aşk hikayesi” şarkısına eşlik etti. Toplam büyüklüğü 1 milyon 300 bin metrekareye varan Ankapark'ın sadece Başkent'in değil, Türkiye'nin gurur sembollerinden birisi olduğunu söyleyen Erdoğan, “Çocuklar ve yetişkinler için her biri ayrı ayrı tasarlanmış bin 217 oyuncağın bulunduğu Ankapark, ayrıca 120 metre yüksekliğe ulaşabilen dünyanın en büyük ikinci fıskiyesine ev sahipliği yapıyor. Binlerce araçlık otoparkı, 5 kilometre uzunluğundaki raylı sistemleri, elektrik ihtiyacının belli bir kısmını karşılayan güneş enerjisi sistemi ile Ankapark aynı zamanda çevre dostu bir projedir. Toplam maliyeti 1 milyar 396 milyon lirayı bulan Ankapark'tan Ankara Büyükşehir Belediyemiz kira bedeli ve diğer kalemlerden yıllık 50 milyon lira kazanç elde edecektir. İl dışından gelecek ziyaretçiler ve turistlerle birlikte Ankapark'ın şehrimize çok ciddi katkıları olacaktır” diye konuştu.&nbsp; <p> <p>Erdoğan, Ankapark'ın hayata geçmesinde katkısı olan Melih Gökçek ve diğer katkısı bulunanlara teşekkür etti.&nbsp; “Halkımın gönlünü kıran benim de gönlümü kırmış olur”&nbsp; <p>Zaman zaman eksiklerinin, noksanlarının olduğunu belirten Erdoğan, “Tüm belediye başkanlarıma, bakanlarıma söylüyorum, halkımın gönlünü kıran benim de gönlümü kırmış olur. Çünkü biz gönüller kırmaya değil gönüller yapmaya geldik. Yapmak isteyip de yapamadığımız, daha hızlı koşmak isteyip de engellere takıldığımız dönemler de oldu. Bürokratik oligarşiden darbeci zihniyete kadar pek çok zorlukla yüzleştik. Ama bir an an olsun istikametimizi hedeflerimizden, yüzümüzü milletimizden ayırmadık. Kapımıza ayrımcılığı, kavgayı, millete tepeden bakmayı asla yaklaştırmadık. CHP'nin Hatay Belediye Başkanı ne diyor, ‘Oy yoksa yol da yok, hizmet de yok, iş aş da yok.' Böyle kibir kulelerinden asla olmadık. Benim bir belediye başkanım böyle dese kusura bakmasın kapıya koyarız. Bu tür adımları attık” şeklinde konuştu.&nbsp; <p> “Aldığımız tazminatlardan artık bıkar hale geldik”&nbsp; <p>Sadece kendilerine oy veren vatandaşlar için değil, 82 milyon ferdin her biri için çalıştıklarının altını çizen Erdoğan, “Tüm Türkiye'ye bir kez daha şu gerçeği ifade etmek istiyorum, bize oy versin vermesin her bir kardeşimin şunu çok iyi bilmesini arzu ediyorum. Bilhassa diğer partilere gönül vermiş vatandaşlarımın dikkatini özellikle buraya çekmek istiyorum. Siyaset özünde rekabettir, hizmet yarışıdır ama yalan değildir. Yalandan daha büyük felaket olmaz. Ben Hatay'da 6 tane baraj yaptığımızı söylüyorum, ana muhalefetin başındaki zat ‘Hatay'da baraj yok ki' diyor. Eline diline dursun. Bana diyorsun ki, ‘Bunun bir danışmanı yok mu?' Bunu sana tavsiye ediyorum. Senin kılavuzun kim ona bak. Onun kılavuzu karga. Bütün her şeyi ile televizyonlara da talimatı verdim, Hassa'daki, Reyhanlı'daki bütün barajlarımızı yayınlayın, bu adam nerede hangi barajlarımız var görsün. Akşam yalan, sabah yalan. Biz bunun bu yalanları sebebiyle aldığımız tazminatlardan artık bıkar hale geldik. Ama bu ödemekten bıkmadı, artık çareyi milletvekillerine yardım sandığı kurdurmakta buldu. Şimdi milletvekilleri 5'er bin lira yardım sandığına para atıyorlar” ifadelerini kullandı.&nbsp;
Cumhurbaşkanı Erdoğan  Çamlıca Camisi'ni havadan inceledi
Cumhurbaşkanı Erdoğan Çamlıca Camisi'ni havadan inceledi
19.03.2019

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Çanakkale'deki programın helikopterle İstanbul'a döndü.

Cumhurbaşkanı talimat verdi, Bursa'da tanzim başladı!
16.02.2019

Cumhurbaşkanı'nın Bursa mitinginde açıkladığı tanzim satışlar 3 noktada başladı. Bursalılar tanzim satışlara ilk günden büyük ilgi gösterdi.

Cumhurbaşkanı'ndan Ankaralılara müjde!
12.02.2019

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ankaralılara ulaşım müjdesi verdi, 'Ankara'yı bizim metrobüsle tanıştırmamız lazım. Yeni dönemde metrobüs olacak' dedi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan Taksim Camisi'ni inceledi
11.02.2019

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, yapımı süren Taksim Camisi'nde incelemelerde bulundu.

Cumhurbaşkanı tarafından müjdelenen bölgeye onay!
05.02.2019

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, İstanbul Havalimanı ile Kanal İstanbul güzergahı arasında kalan parsellere onay verdi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan kentsel dönüşüm uyarısı!
01.02.2019

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Üsküdar'da Hacı Harun Ekşi Camii’nin ibadete açılış töreninde önemli açıklamalarda bulundu.

Cumhurbaşkanı ilan etti...Turistler akın ediyor!
26.12.2018

Göbeklitepe, UNESCO asıl listesine girdikten sonra yerli ve yabancı turistlerin görmek istediği mekanların başında geldi.

Cumhurbaşkanı 2019 yılını 'Göbeklitepe Yılı' ilan etti
25.12.2018

Cumhurbaşkanı Erdoğan, 'Turizmde 2019 yılını 'Göbeklitepe Yılı' olarak ilan ediyoruz' dedi. Haber, turizmciler tarafından sevinçle karşılandı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Arnavutköy’de 82 projeyi hizmete açacak
21.12.2018

İstanbul Havalimanı ve Kanal İstanbul gibi projelerle ön plana çıkan Arnavutköy'de tamamlanan 82 proje, hayata geçmeyi bekliyor.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, ikinci 100 Günlük Eylem Planı'nı açıkladı
13.12.2018

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Kabinesi'nin ikinci 100 günlük icraat programını tanıtıyor.

<p>Türkiye <strong>Cumhurbaşkanı</strong> Recep Tayyip Erdoğan, Beştepe Millet Kültür ve Kongre Merkezi'nde düzenlenen programda, Cumhurbaşkanlığı ile 16 Bakanlığın önümüzdeki 100 gün içinde gerçekleştireceği icraatları tanıttı. <p>Ankara'da yüksek hızlı trenle kılavuz lokomotifin çarpışması sonucu meydana gelen kazayla ilgili Erdoğan, "Bu kaza tüm boyutlarıyla incelenecek, sorumlular ortaya çıkartılacak ve gereken her şey yapılacak." ifadelerini kullandı. <p>"Kurdaki kısa süreli dalgalanmayı dahi hükümeti yıpratmak için fırsat bilen kifayetsiz muhterislerin heveslerini kursaklarında bıraktık." diyen Erdoğan, kişisel çıkarı için 81 milyonluk "Türkiye gemisi"nin altını oymaya çalışanların kesinlikle fırsat bulamayacaklarını ve onlara fırsat vermeyeceklerini söyledi. <p>Yaşanılan sıkıntılara rağmen ilk 100 günlük icraat programında yüzde 97 gibi son derece yüksek bir gerçekleşme performansına ulaştıklarını vurgulayan Erdoğan, "İlk 100 Günlük İcraat Programı'nda yer alan 400 eylemden 340 tanesini tamamladık." dedi. <p>"İkinci 100 Günlük Eylem Planı'mızda yer alan, yaklaşık 24 milyar liralık 454 eylemin bitirilmesini temin edeceğiz." diyen Erdoğan, şöyle konuştu: <p>"Önümüzdeki dönemin yol haritası olacağına inandığım 5 yıllık <strong>Cumhurbaşkanı</strong> Programı'nı tamamlayarak uygulamaya koyuyoruz... Gençlerimize gelecek iş planlarında yardımcı olmak amacıyla üniversitelerimizin tamamında Kariyer Merkezleri kuruyoruz... İllerimize verilen hizmetlerin takibi ve tespiti için 81 İl Karnesi Projesi'ni devreye alıyoruz... Türkçemizin doğru kullanımını temin ve teşvik etmek amacıyla yeni bir kampanya başlatıyoruz. Şehirlerimizin estetiğine zarar veren tabela kirliliği ile daha yoğun bir mücadeleye girişiyoruz... 81 ilimizin tamamında Çocuk İşçiliğiyle Mücadele Birimleri kuruyoruz." "Bin maden sahasının ekonomiye kazandırılması için ihaleye çıkıyoruz" <p>Yeni 100 günde FETÖ'nün yurt dışı yapılanmasına, özellikle finansman ayağına darbe vurulmasına yönelik yeni girişimler başlatacaklarını bildiren Erdoğan, şunları kaydetti: <p>"İmar barışı kapsamında 8,5 milyon vatandaşımızın başvurusunu aldık, kalanları almaya devam ediyoruz.Tarım sektörü için 3 yeni bor gübre üretimine başlıyoruz. Bin maden sahasının ekonomiye kazandırılması için ihaleye çıkıyoruz. TürkAkım Doğal Gaz Boru Hattı projesinin ülkemiz topraklarındaki bölümünün inşasına başlıyoruz ve 2019'un sonuna kadar onu da bitireceğiz." <p>Cumhuriyetin 95'inci yıl dönümünün kutladığı 29 Ekim'de Türkiye'ye yeni bir zafer anıtı kazandırdıklarını anımsatan Erdoğan, "90 milyon yolcu kapasiteli ilk etabının açılışını yaptığımız İstanbul Havalimanı ülkemizin gurur abideleri arasında yerini almıştır." ifadelerini kullandı. 'Gençlik Radyosu kuruyoruz' <p>"İcraat programımızdaki 400 eylem için 43 milyar liralık bütçe maliyeti öngörürken, gerçekleşen icraatlar için 37,3 milyar lira sarf ettik." diyen Erdoğan, şunları söyledi: <p>"Gençlerimizin sesi soluğu olacak 'Aynı Frekanstayız' adıyla bir Gençlik Radyosu kuruyoruz. <p>Önümüzdeki ikinci 100 günlük devrede, Kayıt Dışı Ekonomi İle Mücadele Eylem Planı'nın hazırlanmasını sağlıyoruz. Finansal İstikrar ve Kalkınma Komitesi kurulacak <p>Finansal istikrarın güçlendirilmesi ve finansal sektörün sağlıklı gelişimi amacıyla Finansal İstikrar ve Kalkınma Komitesi tesis ediyoruz. <p>İcraat programımızın ikinci safhasında İran-Ağrı-Iğdır sınırında 35 kilometrelik sınır aydınlatması, kamera takip sistemi ve güvenlik sensörünü daha devreye alıyoruz. <p>Trafik Enstitüsü'nü kuruyor, 'Yaşam Tüneli' gibi farkındalık projelerini hayata geçirerek yaralanmalı ve ölümlü trafik kazalarını geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre yüzde 1 oranında azaltmayı hedefliyoruz. <p>İkinci 100 günlük dönemde, kültür varlıklarının restorasyonu kapsamında 8 tarihi cami ve külliyenin daha restorasyonu tamamlanacak. <p>Taksim'deki AKM'nin ocak ayı içerisinde ihalesi yapılmak suretiyle hemen temelini atıp, oradaki o dev AKM'yi inşallah dünyaya örnek bir opera merkezi haline getireceğiz." <p>Sınırlarımız içindeki, mayın ve patlamamış mühimmat sebebiyle kullanılamayan 1,6 milyon metrekare alanın temizlik çalışmalarını başlattık. <p>Önümüzdeki ikinci 100 günlük devrede, 'TCG Dolunay' ve 'TCG Doğanay' denizaltılarında kabul işlemlerini tamamlıyoruz." <p>Yerli ve milli üretim için teknoloji ve imalat sektörleri başta olmak üzere KOBİ'lere 274 milyon liralık destek veriyoruz. <p>Genç Çiftçi Projelerinin Desteklenmesi Programı kapsamında 2 bin 250 genç çiftçiye 30'ar bin lira hibe desteği verilecek.&nbsp; <p>Kırsal Kalkınma Programı çerçevesinde tamamlanan 505 yatırıma 250 milyon lira hibe ödemesi yapılacak. <p>Esnaf ve sanatkar meslek kollarının güncellenmesini yapıyoruz. Yeni piyasa gözetimi ve denetimi modeli oluşturulmasını sağlıyoruz. <p>İhracatçıların küresel ticari verileri yakından takip edebilmesi için 'Elektronik İhracat Platformu'nun kavramsal tasarımını oluşturuyoruz. <p>Liman ve kara sularının denetim standartlarını yeniliyoruz. <p>Önümüzdeki dönemde Geliştirilmiş ATAK Projesi ve ALTAY Seri Üretim Projesi kapsamında güç grubu dahil kritik alt sistem sözleşmeleri imzalanacak. <p>Orta menzilli seyir füzesi çalışmalarına başlıyor, ayrıca Satıhtan Satıha Güdümlü Mermi (ATMACA) Projesi'nde de seri üretime geçiyoruz. <p>Akıncı İHA Projesi sözleşmesini imzalıyoruz. <p>Bizim görevimiz, fildişi kulelerinden millete ahkam kesenlere, insanımıza sürekli karamsarlık aşılayanlara inat, aydınlık yarınlar için mücadeleyi sürdürmektir."