Şişecam’dan Covid-19'u yok eden V-Block ürünler!
16.12.2020

Şişecam, cam yüzeylerde koronavirüsü yok eden V-Block teknolojisini üretti. Seri üretim 2021 başından itibaren start alacak

SunExpress yolcularına özel Covid-19 testi!
04.12.2020

SunExpress, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) pandemisi kapsamında, Düsseldorf-Antalya uçuşlarında yolculara 15 dakikada sonuç veren test yapıyor

Başakşehir ve Zeytinburnu'nda covid-19 patladı!
19.11.2020

İBB İştiraklerinden Bimtaş’ın yürüttüğü, “Covid-19 İle Mücadele Kapsamında “İstanbul Kırılganlık Haritası” projesinin sonuçları yayınlandı.

Bosch, Covid-19 olan müşterilerine hizmet veriyor!
14.11.2020

İklimlendirme sektörünün önde gelen firmalarından Bosch Termoteknik, Covid-19 teşhisi konmuş son kullanıcılarına teknik hizmet vermeye devam ediyor.

Wilo, Covid-19 Güvenli Üretim Belgesi aldı
10.11.2020

Wilo, Türk Standartları Enstitüsü (TSE) uzmanları tarafından hazırlanan COVID-19 Güvenli Üretim Belgesi almaya hak kazandı.

Baymak’a COVID-19 Güvenli Üretim Belgesi!
06.11.2020

Baymak, Türk Standartları Enstitüsü (TSE) tarafından verilen COVID-19 Güvenli Üretim Belgesi’nin sahibi oldu.

Forum İstanbul AVM’de Covid-19 önlemleri!
31.10.2020

TSE Covid-19 Güven Belgesi'ne sahip olan Forum İstanbul AVM'de pandemi nedeniyle en fazla 15 bin 465 kişi bulunabiliyor.

Marmara Forum AVM'ye TSE Covid-19 Belgesi!
26.10.2020

Dünyaca ünlü mağazaların yer aldığı Marmara Forum AVM'ye, TSE Covid-19 Güvenli Hizmet Belgesi verildi.

İstanbul Havalimanı'nda 141 bin covid-19 testi yapıldı
24.10.2020

İstanbul Havalimanı'nda yeni tip koronavirüsle (Kovid-19) mücadele kapsamında test yapılması için kurulan merkezde 141 bin 811 yolcuya hizmet verildi.

Kalekim’e ‘Covid-19 Güvenli Üretim Belgesi’
23.10.2020

Yapı kimyasalları sektörünün lideri Kalekim’in, sağlık ve güvenliği öncelikleyen çevreci üretim faaliyetleri, resmi kurumlar tarafından tescillendi.

<p>Yapı kimyasalları sektörünün lideri Kalekim'in, sağlık ve güvenliği öncelikleyen çevreci üretim faaliyetleri, resmi kurumlar tarafından tescillenmeye devam ediyor. Geçtiğimiz ay Çevre Bakanlığı'nın Sıfır Atık Projesi kapsamında hayata geçirdiği uygulamaları başarıyla tamamlayarak, “Sıfır Atık Belgesi”ni alan Kalekim, bu kez de Türk Standartları Enstitüsü'nün (TSE) belirlediği; hijyen, enfeksiyon önleme ve kontrol değerlendirme programı şartlarını yerine getirerek,‘COVID-19 Güvenli Üretim Belgesi'ni almaya hak kazandı. <p>Aldıkları üst düzey önlemler ve güvenli üretim uygulamaları ile <strong>Covid-19</strong> sürecini başarılı bir şekilde yürüttüklerini belirten Kalekim Genel Müdürü Timur Karaoğlu; “Kalekim çatısı altında tüketici memnuniyeti odaklı yaptığımız üretimin her kademesinde, çalışanlarımızın, paydaşlarımızın ve toplumun sağlığı en büyük önceliğimizi oluşturuyor. İnsanlığı tehdit eden küresel salgının ilk gününden bugüne yine bu anlayıştan taviz vermeden hareket ettik. Bu yaklaşımımızın bugün ilgili kurumlarca tescillenmesi bizim için çok büyük önem taşıyor. Uluslararası ticarette artık önemli hale gelen bu tip belgelendirmelerin, önümüzdeki süreçte çok daha büyük önem önem kazanacağını biliyoruz. Çünkü, sağlık ve güvenliği öncelikleyen çevreci üretim uygulamaları artık tüm dünya için önemli bir kriter oluşturuyor” dedi. <p>Çevre Bakanlığı'nın Sıfır Atık Projesi kapsamında hayata geçirdiği uygulamaları başarıyla tamamlayarak “Sıfır Atık Belgesi”' ne sahip olan Kalekim, şimdi de Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı'nın liderliğinde TSE tarafından yayınlanan kılavuzdaki tüm kriterleri yerine getirerek, ‘<strong>Covid-19</strong> Güvenli Üretim Belgesi'ni aldı. <p>Kalekim Genel Müdürü Timur Karaoğlu, “Ülkemizde yapı kimyasalları sektörüne liderlik eden bir şirket olarak, tüm faaliyetlerimizde, bu misyonun bize yüklediği toplumsal sorumluluk anlayışımızla hareket ediyoruz. Kalekim çatısı altında tüketici memnuniyeti odaklı yaptığımız üretimin her kademesinde, çalışanlarımızın, paydaşlarımızın ve toplumun sağlığı en büyük önceliğimizi oluşturuyor. İnsanlığı tehdit eden küresel salgın döneminde de yine bu anlayışla hareket ettik. Pandemi döneminde ilgili tüm ulusal ve uluslararası kurumların uyarıları doğrultusunda tedbirlemizi en üst düzeyde aldık. Bugün de bu tedbirlerden taviz vermeden aynı kararlılıkla süreci yürütmeye devam ediyoruz. Sağlık ve güvenliği öncelikleyen çevreci üretim noktasındaki anlayışımızın bugün resmi kurumlarca tescillenmesi bizim için çok büyük anlam ifade ediyor. Son aldığımız belgede bu konuda işimizi ne kadar doğru yaptığımızı gösteriyor” diye konuştu. <p>“Uluslararası ticarette ‘güvenli üretim uygulamaları' önemli hale geldi” <p>‘<strong>Covid-19</strong> Güvenli Üretim Belgesi'nin uluslararası önemine dikkat çeken Karaoğlu, sözlerine şöyle devam etti: “Pandemi, iş ve üretim süreçlerinde birçok şeyi değiştirdi. Bunlardan biri de güvenli üretim uygulamaları oldu. İnsanlar artık, sağlıklı ve güvenli ürünlerin yanı sıra bu ürünlerin nasıl bir ortamda ve hangi anlayışla ürettildiklerini de önemsiyor. Dolayısıyla yeni normalle birlikte bu belgeler gerek ulusal gerekse de uluslararası piyasalarda artık çok daha önemli hale gelmiş durumda.&nbsp; <p>Kalekim gibi ürünlerini dünyanın dört bir yanındaki 80 ülkede tüketici ve profesyonellerle buluşturan bir şirket için ise ‘<strong>Covid-19</strong> Güvenli Üretim Belgesi' çok daha büyük önem arz ediyor. Bu belge aynı zamanda nasıl bir anlayışla ve nasıl bir ortamda üretim yaptığınızı, insan sağlığına ne kadar önem verdiğinizi gösteriyor. Bu yüzden bu belgeyi önemsiyoruz. Ülkemizin uluslararası düzeyde ticaretini kolaylaştırmak ve toplumun yaşam düzeyini yükseltmek için önümüzdeki dönemde bu tip belgelendirmelerin çok daha fazla ön plana çıkacağını düşünüyoruz.”
Atakule AVM'ye TSE Covid-19 belgesi!
23.10.2020

Ankara'da yer alan Atakule AVM'ye TSE COVID-19 Güvenli Hizmet Belgesi verildi.

Next Level AVM, COVID-19 Güvenli Hizmet Belgesi aldı
11.10.2020

Ankara'daki Next Level Alışveriş Merkezi, TSE onaylı COVID-19 Güvenli Hizmet Belgesi’ni almaya hak kazandı.

M1Konya AVM, TSE'dem Covid-19 önlemleri tescillendi
05.10.2020

M1Konya AVM TSE tarafından Güvenli Hizmet Belgesi almaya hak kazandı.

Kastamonu Entegre, 'COVID-19 Güvenli Üretim Belgesi' aldı
27.09.2020

Kastamonu Entegre, “TSE COVID-19 Güvenli Üretim Belgesi” almaya hak kazanan ilk şirket oldu.

Halkalı-Kapıkule Demiryolu projesinde Covid-19 kontrolü!
24.09.2020

Halkalı-Kapıkule Demiryolu Hattı Hızlı Tren projesinin Kırklareli sınırlarında kalan şantiyelerinde Covid19 denetimi gerçekleştirildi.

Dünyanın en yaşanılabilir şehrine Covid-19 şoku
21.09.2020

Avustralya'da Kovid-19'dan ölen 837 kişiden 750'si Melbourne'un başkenti olduğu Victoria eyaletinde kayıtlı.

Özbekistan, Covid-19 mücadelesinde örnek ülke oldu
07.09.2020

Koronavirüsün tekrar yükselişe geçmesiyle birlikte birçok ülkede vaka ve ölüm sayıları artarken Özbekistan aldığı erken önlemlerle dikkat çekiyor.

Sabiha Gökçen Havalimanı’nda Covid-19 denetlemesi
04.09.2020

Sabiha Gökçen Havalimanı Mülki İdare Amiri terminal binası ve apron bölgesinde denetimler yaptı.

Vali Tavlı’dan havalimanlarında Covid-19 denetimi
15.08.2020

Muğla Valisi Orhan Tavlı, Muğla’daki uluslararası Dalaman ve Milas-Bodrum Havalimanı'nda alınan tedbirlerin denetimini yaptı.

İstanbul Havalimanı’nda taksicilere Covid-19 denetimi
14.08.2020

İstanbul Havalimanı’ndaki taksiciler, Arnavutköy İlçe Jandarma Komutanlığı ekiplerince denetlendi.

<p>Korona virüs tedbirleri kapsamında Türkiye genelinde alınan tedbirlere ilişkin denetimler sürüyor. İstanbul genelinde de devam eden denetimler kapsamında Arnavutköy İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri de İstanbul Havalimanı'nda denetim gerçekleştirdi. Jandarma ekipleri, her gün çok sayıda yerli ve yabancı yolcuyu taşıyan havalimanında görev yapan taksicileri denetime tabi tuttu. Kontrol noktasında taksicileri durdurarak şoför ve aracın Covido-19 tedbirlerine uygunluğu denetlendi. Kontroller sırasında ekipler, taksicilere uyulması gereken kuralları da bir kez daha hatırlattı. Denetimler sırasında durdurulan bazı araçlar da bomba arama köpeği Kovan tarafından adeta didik didik arandı. “Sağlık için özen gösterilmesini istiyoruz” <p>Denetimler sırasında herkesin kendisinin kurallara uyduğunu, virüsün bir an önce bitmesi için herkesin duymasını tavsiye eden taksici Ali Afrinderin, “Bu dönemde hepimiz üzerimize düşen görevi yapmamız lazım. Biz yapıyoruz diğer arkadaşların da yapmasını istiyoruz ki bir an önce bu illetten kurtulalım. Dışarıdaki arkadaşlarımız buna özen göstermiyorlar gibi geliyor ama onların da sağlık için özen göstermesini istiyoruz. Aracımızda dezenfektan ve kolonyamız var. Yolcularımızda olmazsa falan diye maskelerimiz var onlardan veriyoruz. Elimizden geleni yapıyoruz” dedi. “Aracımızda maske, dezenfektan bulunduruyoruz” <p>Bir başka taksici Ünal Uçar ise, “Aracımda dezenfektan ve antibakteriyel ürünlerimiz var. Sağlık hepimiz için, inşallah bunlar da geçecek. Yolcular genelde maske takıyorlar ama olmayanlara da kendimiz maske veriyoruz. Aracımızda maske bulunduruyoruz” diye konuştu. Cuma namazı öncesi maske dağıtımı ve sosyal mesafe uyarısı <p>Öte yandan denetimler kapsamında jandarma ekipleri Cuma namazı öncesinde İstanbul Havalimanı Camii'inde namaz kılmaya gelenlere maske dağıtımı gerçekleştirdi. Ekipler, cami içerisinde de sosyal mesafeye uyulması noktasında uyarılarda bulundu.