Zorlu Hidroelektrik Enerji, Denizli Sami Soydam Sandalcık HES projesini inşa edecek!

Zorlu Hidroelektrik Enerji, Denizli Sami Soydam Sandalcık HES projesini inşa edecek! Zorlu Enerji Elektrik Üretim’in lisans iptalinden sonra Denizli’deki Sami Soydam Sandalcık HES projesinin yapım hakkı 44 yıllığına Zorlu Hidroelektrik Enerji Üretim’e devredildi
26.07.2012 - 11:21
Yazı Boyutu

Zorlu Enerji Elektrik Üretim'in lisans iptalinden sonra Denizli'deki Sami Soydam Sandalcık HES projesinin yapım hakkı 44 yıllığına Zorlu Hidroelektrik Enerji Üretim'e devredildi. Zorlu'nun konuyla ilgili açıklaması şu yönde;

26 Temmuz 2012 tarihli Resmi Gazetede yer alan ilana istinaden, Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu'nun 07/06/2012 tarih ve 3870/3 sayılı Kurul Kararı ile, Zorlu Enerji Elektrik Üretim A.Ş.'nin Denizli ilinde kurulacak olan 127,8 MWm / 124 MWe kurulu güce sahip Sami Soydam Sandalcık Barajı HES üretim lisansı iptal edilerek, 4628 sayılı Elektrik Piyasası Kanunu ve ilgili mevzuat uyarınca, 07/06/2012 tarihinden itibaren 44 yıl 13 gün süreyle üretim faaliyeti göstermek üzere Zorlu Enerji Elektrik Üretim A.Ş.'nin % 99,99'una sahip olduğu Zorlu Hidroelektrik Enerji Üretim A.Ş.'ye devredilmiştir.

Uğurcan Tokay/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000