Saltukova TOKİ'de 2. etap kayıtları başladı

Saltukova TOKİ'de 2. etap kayıtları başladı Zonguldak'ın Çaycuma ilçesine bağlı Saltukova beldesinde 2. etap TOKİ kayıtları başladı.
06.01.2012 - 10:35
Yazı Boyutu

Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) tarafından yapılacak olan 224 konut için 2. etap TOKİ kesin kayıtları başladı.

Saltukova Belediye Başkanı Adil Düzlü. mülkiyeti hazineye ait olan ve yaklaşık 24 bin metrekare üzerine yapılacak olan konutların 87 metrekare olacağını ve 4 katlı binalar yapılmasının planladığını ılade etti.

Düzlü. "Saltukova Belediyesi olarak yaklaşık 10 yıldır yürütmüş olduğumu/ planlı kentleşmenin bir parçası olan toplu konut işlerimiz devam ediyor. Başbakanlık Toplu Konut İdaresi ile daha önce 120 konut artı işyeri şeklinde yapılan imalat tamamlanmış olup. hak sahiplerine teslim edildi. Bunu devamında gerek beldemizde, gerekse çevremizde. vatandaşların yoğun talepleri devam ettiği için biz TOKİ ile 224 konut yapımı için işbirliği yapıyoruz" dedi.

İHA

Firma GAP İnşaat
Proje Metropol İstanbul
Telefon 444 82 92
Adres Metropol İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim.

3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim

selvinaz.aydemir@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 13:24
başvuru

tokiden dar gelirli grupları için yapılan evden almak istiyorum tek başına yaşayan babadan sgk işci maşım var başka gelirim yok başvuru yapalibirmiyim

meyro-meri@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 12:02
İlgili haberler
Sektörden Haberler
"Eskişehir'de 1000-1500 konut daha yapacağız"
06.03.2015 09:27
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, Eskişehir'de 1000-1500 arası yeni ilave konut yatırımı yapacaklarını açıkladı.
İdo Tatlıses, evine yatak arıyor!
06.03.2015 09:12
İbrahim Tatlıses'in oğlu İdo Tatlıses, önceki gün AVM turundaydı.
Evgör Mobilya’dan kadınlara özel papatyalı fırsat!
06.03.2015 09:11
Evgör Mobilya, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla, Mart ayında tüm bayan müşterilerine pozitif ayrımcılık yapıyor.
Ali Ağaoğlu, doğum gününü Moskova’da kutladı!
06.03.2015 09:06
Ağaoğlu Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ali Ağaoğlu, yeni yaşına Moskova'da girdi.
Kardelen Aydın GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu!
05.03.2015 23:10
Medya sektörünün deneyimli isimlerinden Kardelen Aydın, GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu.
Kapadokya çikolataya dönüşecek!
04.03.2015 14:33
CNR EXPO Yeşilköy’de 25-28 Mart tarihleri arasında düzenlenecek EDT EXPO 2015 Fuarı, birbirinden renkli yarışmalara ev sahipliği yapacak.
Urankent, kadınlara altın dağıtacak!
05.03.2015 15:29
Özel günlerde etkinlikler düzenleyen Urankent, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde düzenleyeceği etkinlikte de kadınlar için sürpriz hazırlıyor.
TOKİ, Trabzon’da 49 konutu satışa çıkardı!
03.03.2015 16:04
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Trabzon Pelitli ve Akçaabat’ta satışa çıkardığı konutlar için başvuru sürecini bugün başlattığını açıkladı.
Fulya Erdem artık Bahar Ünal İletişim'de!
05.03.2015 13:11
Fulya Erdem, Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı’na, Genel Müdür Yardımcısı olarak katıldı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000