Royal Mira Evleri'nde 320 bin TL'ye 115 metrekare 3+1!

Royal Mira Evleri'nde 320 bin TL'ye 115 metrekare 3+1! Royal Mira Evleri'nin sosyal donatıları arasında; çocuk oyun parkı, spor salonu, geniş ve ferah bahçe, yürüyüş parkuru, açık yüzme havuzu ve kapalı yüzme havuzu mevcut
23.01.2013 - 12:57
Yazı Boyutu

 

Zirekoğlu İnşaat tarafından inşa edilen Royal Mira Evleri, Ümraniye'de konumlandırılıyor. 17 katlı tek bloktan meydana gelen Royal Mira Evleri, Esenevler Mahallesi, Yunus Emre Caddesi, Kanarya Sokak'ta yükseliyor. 
 
 
Royal Mira Evleri'nde konutların tamamı 115 metrekare 3 oda 1 salon şeklinde tasarlandı. 64 konuttan oluşan Royal Mira Evleri'nde konut teslimleri 2013 yılının Aralık ayında yapılacak. Keyifli, sakin ve huzur yaşam alanları bulunan Royal Mira Evleri'nde fiyatlar 320 bin liradan başlangıç gösteriyor.
 
Royal Mira Evleri'nin sosyal donatıları arasında; çocuk oyun parkı, spor salonu, geniş ve ferah bahçe, yürüyüş parkuru, açık yüzme havuzu ve kapalı yüzme havuzu mevcut.
 
Royal Mira Evleri İletişim Bilgileri;
 
Web: http://www.zirekogluinsaat.com.tr
Telefon: 0216 481 77 91
 
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
emlak değeri

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
nereden almalı

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
Sektörden Haberler
Muğla’da deniz renk değiştirdi!
01.03.2015 11:10
Datça’da etkili olan yağışlar ardından kanal ve derelerden akan çamurlu su, deniz rengini değiştirdi.
Ayder Yaylası’na bahar geldi!
01.03.2015 10:58
Rize’nin zengin turizm merkezlerinden Ayder Yaylası’nda açan kardelenler baharı müjdeledi.
Kargalar iyiliği karşılıksız bırakmıyor!
28.02.2015 16:33
ABD'nin Seattle eyaletinden küçük bir kız çocuğunun beslediği kargalar hediye getiriyor.
Ege Yapı Group’a onurlu ödül!
28.02.2015 12:05
EgeYapı Group, Bilkent Üniversitesi 2. Marka Ödülleri’nde onur ödülüne layık görüldü.
Emaar, Cheesecake Factory'yi İstanbul'a getiriyor
28.02.2015 10:03
Emaar Square AVM, Amerikan zinciri Cheesecake Factory’nin Türkiye’deki ilk şubesine ev sahipliği yapacak.
Küçük mekanlarda yaşamak isteyenlere 30 harika ev!
27.02.2015 15:33
Büyük evler yerine, minik bir yuva tercih edenler bu evlere bayılacaklar...
Konut fiyat endeksi 1,04 arttı!
27.02.2015 16:11
Türkiye Konut Fiyat Endeksi, 2014 yılı aralık ayında yüzde 1,04 artarak 170,01'e yükseldi.
Attığınız pet şişelerden ev bile yapabilirsiniz!
24.02.2015 17:27
Doğaya zarar veren pet şişelerin şaşırtıcı dönüşümlerini emlaktasondakika.com olarak sizler için hazırladık.
Bu numara ararsa açmayın!
27.02.2015 11:36
0888222200* numaralı telefondan gelen aramayı sadece yanıtlamak bile faturaya 40 lira ücret eklenmesine neden oluyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000