Yüzyılların Ramazan geleneği; Hırka-i Şerif
Kampçılıkta son nokta: Çadır hamak
Beştepe Millet Camii açıldı
Nejat İşler'den şok çıkış: Villa dikeceğinize...
Bu binaların havasından geçilmiyor!

Türkiye sınırında petrol fışkırıyor..!

Türkiye sınırında petrol fışkırıyor..! Petrol şirketi Afren PLC, Kuzey Irak Kürt Bölgesi'nde açtığı Simrit-2 petrol arama kuyusunda büyük miktarda petrol tespit etti
 
Yazı Boyutu

Petrol şirketi Afren PLC, Kuzey Irak Kürt Bölgesi'nde açtığı Simrit-2 petrol arama kuyusunda büyük miktarda petrol tespit ettiğini ve kuyu açma çalışmalarına devam edeceğini bildirdi. Yapılan açıklamaya göre 3.700 metre derine inilen kuyuda, 409 metre petrole rastlandı.

Şirket, bu petrolün 312 metresinin ise hafif petrol olduğu tahminini de açıkladı.

Afren CEO'su Osman Şahinşah, Nijerya bu yıl içinde yaptıkları keşfin ardından Kuzey Irak'taki keşfin en büyük ikinci keşif olduğunu bildirdi.

Kuzey Irak'taki petrol arama operasyonları için kurulan şirkette Afren yüzde 20, Hunt Oil Mideast yüzde 60 (Aynı zamanda operatör) ve Kürt Bölgesel Yönetimi ise yüzde 20 paya sahip. Keşif bölgesi, Erbil'in 70 km doğusunda yer alıyor.

(Habertürk)

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Kumburgaz, Miami olacak!
03.07.2015 16:59
Büyükçekmece'ye 35 bin villa Kumburgaz'a rezidans yazlık geliyor.
İstanbul'a turist akını!
03.07.2015 16:25
İstanbul Kültür ve Turizm Müdürlüğü verilerine göre, İstanbul'a 6 ayda, geçen yıla göre yüzde 5,5 artışla 5 milyon 680 bin 398 turist geldi.
Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulüne onay!
03.07.2015 15:34
Teknik Yapı tarafından İstanbul’un en hızlı gelişen bölgelerinden Tuzla’da hayata geçirilen Tuzla Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulü yapıldı.
Osmaniye’deki inşaatta çökme!
03.07.2015 13:12
Osmaniye’de bir inşaatta yaşanan çökme sonucu 4'ü Suriyeli olmak üzere 7 işçi yaralandı.
Gülman Group ile Norm Yapı’nın mayası tuttu
02.07.2015 17:44
Bodrum Gündoğan’da geliştirilen Fiera Vista’da buluşan Gülman Group ile Norm Yapı iyi bir sinerji yakaladı.
Sur Çelik Kapı’dan hırsızlığa karşı garanti sertifikası
02.07.2015 16:54
“Dünyanın en güvenli kapısı” sloganıyla yola çıkan Sur Çelik Kapı hırsızlığa karşı tazminat ödeme garantisi veriyor.
Evora İstanbul, hayatınıza yeni bir soluk getirecek
02.07.2015 15:17
İstanbul’un en gözde bölgelerinden Tuzla’da hayata geçirilen devasa proje Evora İstanbul, hayallerinizdeki kusursuz şehri sizin için gerçekleştiriyor
Bendeniz, otelci oluyor!
02.07.2015 14:50
Türk pop müziğinin sevilen isimlerinden Bendeniz, uzun süren suskunluğunu sevenlerini mutlu edecek bir haberle bozmaya hazırlanıyor...
İDO’dan Ramazan Bayramı’na özel tarife
02.07.2015 14:30
İstanbul Deniz Otobüsleri (İDO), Ramazan Bayramı'na özel tarife uygulamasına 16-19 Temmuz tarihlerinde başlayacak.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Mehmet Emin Öztürk
Küresel, Marka’lı, Konsept, Karma, Yapı, Konut, Proje, ve İnşaat Şirketleri…
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000