Türk müteahhitleri Kazakistan'ı yeniden inşa ediyor

Türk müteahhitleri Kazakistan'ı yeniden inşa ediyor Türk müteahhitleri, Kazakistan'ın Almatı şehrinde 5 yıldızlı sanatoryum inşa etti. Daha önce de Astana'nın simgesi olan ve Sembol İnşaat tarafından inşa edilen Han Çadırı açılmıştı
14.10.2010 - 15:47
Yazı Boyutu

 


Türk müteahhitleri, Kazakistan'ın Almatı şehrinde 5 yıldızlı sanatoryum inşa etti. TA Grup'a bağlı A-Ta Stroy tarafından Kazakistan'ın Almatı şehrinde inşa edilen 5 yıldızlı sanatoryumda yok, yok. Sanatoryumda kalacak yaşlılar ve hastalar, kapalı ve açık yüzme havuzları, solaryum hizmeti, tenis kortları, açık ve kapalı spor salonları ile diskotekleri de dahil olmak üzere 5 yıldızlı otellerde bulunan tüm olanaklardan yararlanacak. Daha önce de Astana'nın simgesi olan ve Sembol İnşaat tarafından inşa edilen Han Çadırı, Cumhurbaşkanı Nursultan Nazarbayev'in doğum gününde törenle açılmıştı. TA Group Yönetim Kurulu Başkanı Taha Altaylı, 'Burası artık dört dörtlük yapısı ile hizmet vermeye hazır hale gelmiştir' diye konuştu.

TÜRK İŞLETMECİ ÇALIŞTIRACAK

Altaylı, 'Beni sevindiren ve mutlu eden en önemli konulardan birisi de buranın yine bir Türk işletmeci tarafından çalıştırılacak olmasıdır' dedi. Sanatoryum, Başkent Astana'da Yeşil Otel ve Almatı'da İntercontinental Otel'i işleten Ahsel Grup tarafından yönetilecek.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
Sektörden Haberler
Konya'da kuvvetli rüzgar çatı uçurdu
29.03.2015 17:24
Konya'nın Ereğli ilçesinde etkili olan hızı saatte 50 kilometreyi bulan kuvvetli rüzgar, yapımı devam eden cezaevinin çatısını uçurdu.
Vatandaşın yaka silktiği sürpriz cezalar tarihe karışıyor
29.03.2015 13:58
Vatandaşın 'yaka silktiği' konuların başında gelen, tebligatı aylar sonra yapılan trafik cezaları tarihe karışacak.
Patlayan şofben, komşu dairenin duvarını deldi!
29.03.2015 13:49
Eskişehir'de Iraklı sığınmacıların kaldığı tek katlı evin banyosunda bulunan elektrikli şofben patladı.
Türkiye'nin dört bir yanı bahar öncesi sele kapıldı
29.03.2015 13:19
Nisan ayına girmeye hazırlandığımız bu günlerde Türkiye'nin birçok yerinde aşırı yağışlardan dolayı sel meydana geldi.
Nişantaşı’nda Kıvanç Tatlıtuğ rüzgarı esti
29.03.2015 13:07
Nişantaşında sevgilisi Başak Dizer’le yemek yiyen ve yemeğin ardından restorandan ayrılan Kıvanç Tatlıtuğ, Arap turistlerin ilgi odağı oldu.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000