Türk müteahhitler, Türkmenistan'da 4 milyar dolarlık yeni inşaata başladı!

Türk müteahhitler, Türkmenistan'da 4 milyar dolarlık yeni inşaata başladı! Türk müteahhitler, Türkmenistan'da 8 ayda yaklaşık 4 milyar dolarlık is üstlendi. Türk müteahhitlerin Türkmenistan'da, 2012 yılının Ocak-Ağustos döneminde aldıkları işlerin bedeli 4 milyar dolara yaklaştı
21.10.2012 - 14:28
Yazı Boyutu

 

Türk firmaları, Türkmenistan'da konut, okul, kreş, yol, petrol ve doğalgaz platformları, tekstil fabrikaları, köprü, enerji nakil hatları, boru hattı, demiryolları, hastane, otel ve dinlenme tesisleri gibi birçok projenin yapımını üstlendi. Türk müteahhitlerin üstlendiği 48 proje arasında birinci sırada, Polimeks İnşaatın 1,4 milyar dolara mal olması planlanan "Olimpiyat Köyü" nün ikinci aşamasının yapımı geliyor. Engin Group şirketi, Daşoğuz eyaletinde 43 milyon dolara pamuk işleme ve stoklama fabrikası, 112 milyon dolara Lebap ve Daşoğuz eyaletlerinde pamuk çekirdeği işleme fabrikaları inşa ederken, ilk inşaat şirketi ise 150 milyon dolara Hazar Denizi'nde iki petrol platformu kuracak. Norsel şirketi de ülkenin Daşoğuz, Türkmenabat ve Şeydi kentlerinde 3 ayrı tekstil fabrikasını yaklaşık 110 milyon dolara inşa edecek. Türk şirketlerinin, Türkmenistan'da aldıkları işlerin bedelinin, yıl sonuna kadar 5 milyar doları bulması öngörülüyor. 
 
Yeni Çağ

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Metromall Eryaman fiyatları belli oldu!
30.03.2015 18:52
Yüksek kuleleri ve alışveriş merkeziyle dikkat çeken Metromall Eryaman'da 2+1 daire fiyatları 410 bin TL'den başlıyor.
Referans Güneşli ödeme planı!
30.03.2015 17:21
Referans Güneşli, Kiler GYO tarafından Güneşli'de konumlandırılıyor.
Boutique Daça’da tapu teslimi hemen yapılıyor!
30.03.2015 16:55
İstanbul Çekmeköy'de yepyeni ve ayrıcalıklarla dolu bir yaşamın kapısını açan Boutique Daça’da yaşam Temmuz’da başlıyor.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri'nin teslimleri ne zaman?
30.03.2015 16:16
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın inşa ettiği Vaditepe Göl Evleri'nde teslimlerin 2017 yılında gerçekleşmesi hedefleniyor.
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Zincirleme kazada 13 kişi hayatını kaybetti!
29.03.2015 23:11
Şanlıurfa'da Şanlıurfa-Akçakale karayolunun TOKİ bağlantısı mevkinde 3 aracın karıştığı zincirleme trafik kazası meydana geldi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000