Türk müteahhitler Sırbistan'da otoyol inşa edecek

Türk müteahhitler Sırbistan'da otoyol inşa edecek Türk inşaat firmaları Sırbistan'da 750 milyon Euro'ya otoyol yapacak
 
Yazı Boyutu

 

Dış Ekonomik İlişkiler Kurulu'ndan (DEİK) verilen bilgiye göre, Başbakan Tayyip Erdoğan'ın Sırbistan Başbakanı Mirko Cvetkoviç'in resmi davetlisi olarak gittiği ziyaret sırasında DEİK üyesi Mak-Yol, Yüksel ve Kolin İnşaat toplam değeri 750 milyon Euro'yu bulan taahhüt işi için iyi niyet anlaşmaları imzaladı

Sırbistan'ın dağlık bölgesinde bulunan otoyolun yapımı için imzalanan anlaşmanın kısa sürede hayata geçmesi bekleniyor. DEİK/Türk-Sırp İş Konseyi Başkanı Tamer Türker, vizelerin kaldırılmasına ek olarak eylül ayında imzalanması beklenen serbest ticaret anlaşmasının iki ülke arasındaki ilişkilere yeni bir boyut kazandıracağını söyledi.

 

Kaynak: ZAMAN

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Londra'da ördeklere özel yol!
25.05.2015 09:27
Bazı ülkelerde kaldırımda yürümek bile zorken, bu şanslı İngiliz ördeklerin kendilerine özel yolu var!
Kleopatra’dan gelen zarafet artık evinizde!
24.05.2015 16:32
Geçmişi Kleopatra’dan günümüze kadar uzanan josephine koltuklar, modern çağda Fuga Mobilya dokunuşuyla evlerinize konuk oluyor.
Emekliye 3 zam birden geliyor!
24.05.2015 14:23
Temmuz'da emeklilere yönelik rutin zamma ek olarak seyyanen artış ve kesinti zammı devreye girecek.
Başakşehir Spor Parkı hizmete açıldı!
24.05.2015 09:14
Başakşehir halkına tüm spor dallarında hizmet verecek olan Başakşehir Spor Parkı hizmete girdi.
Keten Grup, 38. yılına özel bir etkinlik düzenledi!
23.05.2015 15:53
İnşaat sektörünün başarılı şirketlerinden Keten Grup, 38 yıldır butik ve prestijli inşaat projelerini İstanbul’un seçkin semtlerinde hayata geçiriyor.
Türkiye Petrolleri’nden satılık gayrimenkuller…
23.05.2015 11:40
Türkiye Petrolleri A.O. Adıyaman Bölge Müdürlüğü, Adıyaman Gerger’de Lokasyon Sahası ve Biriktirme Havuzu niteliğindeki gayrimenkulleri satışa çıkardı
Madonna evine Türk hamamı yaptırıyor!
23.05.2015 17:21
Dünyaca ünlü şarkıcı Madonna, Türk hamamı da içeren SPA merkezi yaptırıyor.
TOKİ Gaziantep Beykent 2015 kura sonuçları belli oldu!
22.05.2015 17:03
Gaziantep TOKİ Beykent Evleri'nde 2015 yılı kapsamında satışa sunulan 888 alt gelir grubu ve normal kategorideki konutların kura sonuçları belli oldu.
Dünyanın en uzun ikinci kanyonuna Cam Teras!
22.05.2015 15:56
Uşak’ın Ulubey ilçesinde bulunan Ulubey Kanyonları’nda yapımı tamamlanan Cam Teras projesi törenle açıldı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Salim Taşçı
TARIMIMIZA NE OLDU?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000