Şimdi Zürich'te olmak vardı!

Şimdi Zürich'te olmak vardı! Dünyada alım gücü en yüksek insanlar İsviçre'nin Zürich kentinde yaşıyor, İstanbullu ise 59. sırada
18.08.2011 - 13:39
Yazı Boyutu

UBS'in, dünyanın 73 ayrı şehrinde yaptığı ve o şehirlerde yaşayan çalışanlara verilen ücretlerle kira dışında 122 mal ve hizmete ilişkin fiyatların değerlendirildiği ''Fiyatlar ve Ücretler'' raporuna göre, dünyanın en pahalı şehri Oslo.

Oslo'dan sonra dünyanın en pahalı ikinci şehri olsa da dünyada en yüksek maaşı İsviçre'nin Zürich kentinde veriliyor. Zürich aynı zamanda dünyanın alım gücü en yüksek şehri.

Fiyatlar sıralamasında, Oslo'yu Zürih ve Cenevre izlerken, ücretler konusunda Cenevre ikinci sırada, Kopenhag üçüncü sırada yer aldı.

Çalışanların yüksek maaş aldıkları diğer şehirlerse, Oslo, Sydney ve Stockholm olarak sıralandı.

UBS'in her üç yılda bir yayımladığı rapora göre, dünyanın en ucuz şehirleri Bombay, Manila ve Yeni Delhi olurken, Mumbai, Manila ve Nairobi gibi şehirlerde aynı zamanda çalışanların çok düşük maaşlar aldıkları görüldü.

Çalışmada, Kopenhag, Stockholm, Tokyo, Sidney, Helsinki, Toronto, Singapur, Viyana, Paris, Lüksemburg ve New York'un da dünyanın en pahalı şehirleri listesinde üst sıralarda yer aldığı görüldü.

UBS'in çalışmasına göre, İstanbul ise fiyatlar sıralamasında 28, ücretlerde 48, satın alma gücü paritesine göre ise 59'uncu sırada bulunuyor.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000