Milano Sforzesco Kalesi'nde Michelangelo Merisi da Caravaggio'nun resimleri bulundu!

Milano Sforzesco Kalesi'nde Michelangelo Merisi da Caravaggio'nun resimleri bulundu! Milano Sforzesco Kalesi'nde, ünlü İtalyan ressam Michelangelo Merisi da Caravaggio'ya ait olduğu ileri sürülen 100 çizim bulundu
 
Yazı Boyutu

Milano Sforzesco Kalesi'nde, ünlü İtalyan ressam Michelangelo Merisi da Caravaggio'ya ait olduğu ileri sürülen 100 çizim bulundu. Caravaggio uzmanı olarak tanınan iki araştırmacının tam iki yıl boyunca ressam Simone Peterzano'ya ait arşivden ortaya çıkardıkları çizimlerin 700 milyon euro değerinde olduğu belirtildi. Uzmanların iddiasına göre 1584'te mesleği öğrensin diye annesi tarafından ressam Simone Peterzano'nun yanına gönderilen Caravaggio, 100 kadar çizimini ustasına bıraktı.

Yasemin Taşkın/Sabah

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Başakşehir Spor Parkı hizmete açıldı!
24.05.2015 09:14
Başakşehir halkına tüm spor dallarında hizmet verecek olan Başakşehir Spor Parkı hizmete girdi.
Keten Grup, 38. yılına özel bir etkinlik düzenledi!
23.05.2015 15:53
İnşaat sektörünün başarılı şirketlerinden Keten Grup, 38 yıldır butik ve prestijli inşaat projelerini İstanbul’un seçkin semtlerinde hayata geçiriyor.
Türkiye Petrolleri’nden satılık gayrimenkuller…
23.05.2015 11:40
Türkiye Petrolleri A.O. Adıyaman Bölge Müdürlüğü, Adıyaman Gerger’de Lokasyon Sahası ve Biriktirme Havuzu niteliğindeki gayrimenkulleri satışa çıkardı
Bosch küçük ev aletlerinde Mayıs’a özel kampanya…
23.05.2015 09:57
Bosch Ev Aletleri, Mayıs ayı boyunca geçerli olacak bir kampanya ile tüketicilere cazip fırsatlar sunacak.
TOKİ Gaziantep Beykent 2015 kura sonuçları belli oldu!
22.05.2015 17:03
Gaziantep TOKİ Beykent Evleri'nde 2015 yılı kapsamında satışa sunulan 888 alt gelir grubu ve normal kategorideki konutların kura sonuçları belli oldu.
Dünyanın en uzun ikinci kanyonuna Cam Teras!
22.05.2015 15:56
Uşak’ın Ulubey ilçesinde bulunan Ulubey Kanyonları’nda yapımı tamamlanan Cam Teras projesi törenle açıldı.
42 Maslak, Berker’i tercih ediyor!
22.05.2015 13:20
Mimari projelerini Metex Design’ın yaptığı 553 rezidans daire, ofis, otel ve alışveriş merkezinden oluşan 42 Maslak’ta Berker by Hager tercih edildi
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, KENTGES'e hız verdi!
22.05.2015 12:42
KENTGES, yayınlandığı tarihten itibaren 13 ayrı merkezi kurum/kuruluş ve yerel yönetimlerce uygulanıyor
Gayrimenkul sektörüne nitelikli eleman geliyor!
22.05.2015 11:00