TOKİ 51 bin metrekarelik arsa ihalesini iptal etti
Emlak sektöründe yerli sermayeli bir marka doğuyor!
Boztepe, turistlerin yeni gözdesi oldu
Atatürk Kültür Merkezi için yeni proje bakanlıkta!
Ünlü inşaat şirketi 50 bin kişiyi işten çıkardı!

Milano Sforzesco Kalesi'nde Michelangelo Merisi da Caravaggio'nun resimleri bulundu!

Milano Sforzesco Kalesi'nde Michelangelo Merisi da Caravaggio'nun resimleri bulundu! Milano Sforzesco Kalesi'nde, ünlü İtalyan ressam Michelangelo Merisi da Caravaggio'ya ait olduğu ileri sürülen 100 çizim bulundu
 
Yazı Boyutu

Milano Sforzesco Kalesi'nde, ünlü İtalyan ressam Michelangelo Merisi da Caravaggio'ya ait olduğu ileri sürülen 100 çizim bulundu. Caravaggio uzmanı olarak tanınan iki araştırmacının tam iki yıl boyunca ressam Simone Peterzano'ya ait arşivden ortaya çıkardıkları çizimlerin 700 milyon euro değerinde olduğu belirtildi. Uzmanların iddiasına göre 1584'te mesleği öğrensin diye annesi tarafından ressam Simone Peterzano'nun yanına gönderilen Caravaggio, 100 kadar çizimini ustasına bıraktı.

Yasemin Taşkın/Sabah

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
‘Bir zamanlar inşaatlarda soğuk demirciydim’
02.05.2016 10:52
Sosyal medyayı en aktif kullanan isimlerin başında gelen İbrahim Tatlıses, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nü kutladı.
İstanbul Finans Merkezi için yüklenici firma aranıyor
30.04.2016 16:37
İstanbul’da en önemli ofis merkezlerinin bulunduğu Ataşehir’de hayata geçirilen Uluslararası Finans Merkezi için ön yeterlik seçim süreci başlatıldı.
Dumankaya İnşaat'tan kamuoyuna açıklama!
29.04.2016 15:57
Gayrimenkul sektörünün önde gelen firmalarından Dumankaya İnşaat, paralel yapı ve FETÖ ile ilişkilendirilmeleri ile ilgili açıklama yaptı.
İnşaat firmaları 'spa'ları projelerine dahil etmeye başladı
29.04.2016 15:30
Sağlık ve Doğal Terapiler Derneği Başkanı Nihat Ayçeman son dönemlerde inşaat firmalarının projelerinde spa gibi hizmetlere yer verdiklerini belirtti
Türkiye Müteahhitler Birliği’nden sektör analizi!
29.04.2016 12:19
Türkiye Müteahhitler Birliği (TMB) yeni 3 aylık İnşaat Sektörü Analizi’ni yayımladı.
Narova 2. Etap ne zaman teslim edilecek?
29.04.2016 10:51
Kayhan Karabayır 80 dönüm arazide 9 etapta bin 100 konut olarak planlanan Narova'nın ilk bölümünde yaşamın başladığını bildirdi.
Silivri sahilindeki yosunlar temizleniyor
28.04.2016 15:44
AK Parti Silivri İlçe Başkanı Kutlu: "Çalışmalardan sonra halkımız daha temiz bir sahilde yüzebilecek"
'Türkiye'nin Maldivleri' turizme kazandırılacak
27.04.2016 16:39
Burdur'un Yeşilova ilçesinde bulunan, beyaz kumsalı ve berrak yapısıyla Maldivler'e benzetilen Salda Gölü, turizme kazandırılacak.
Türk müteahhitler gelişen ülkelerle rekabet edebilecek
27.04.2016 16:12
Türk Eximbank Genel Müdürü Hayrettin Kaplan, Türk iş adamlarına doğrudan kredi imkanıyla destek olacaklarını söyledi.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000