Afetzedeler için 167 yeni konut geliyor
Şato kiralamak ister misiniz?
Resim İstanbul Orman’dan bayram ettiren kampanya!
Dünyanın en popüler şehirleri açıklandı
İran'dan TOKİ'ye işbirliği teklifi!

Milano Sforzesco Kalesi'nde Michelangelo Merisi da Caravaggio'nun resimleri bulundu!

Milano Sforzesco Kalesi'nde Michelangelo Merisi da Caravaggio'nun resimleri bulundu! Milano Sforzesco Kalesi'nde, ünlü İtalyan ressam Michelangelo Merisi da Caravaggio'ya ait olduğu ileri sürülen 100 çizim bulundu
 
Yazı Boyutu

Milano Sforzesco Kalesi'nde, ünlü İtalyan ressam Michelangelo Merisi da Caravaggio'ya ait olduğu ileri sürülen 100 çizim bulundu. Caravaggio uzmanı olarak tanınan iki araştırmacının tam iki yıl boyunca ressam Simone Peterzano'ya ait arşivden ortaya çıkardıkları çizimlerin 700 milyon euro değerinde olduğu belirtildi. Uzmanların iddiasına göre 1584'te mesleği öğrensin diye annesi tarafından ressam Simone Peterzano'nun yanına gönderilen Caravaggio, 100 kadar çizimini ustasına bıraktı.

Yasemin Taşkın/Sabah

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Evora İstanbul, hayatınıza yeni bir soluk getirecek
02.07.2015 15:17
İstanbul’un en gözde bölgelerinden Tuzla’da hayata geçirilen devasa proje Evora İstanbul, hayallerinizdeki kusursuz şehri sizin için gerçekleştiriyor
Bendeniz, otelci oluyor!
02.07.2015 14:50
Türk pop müziğinin sevilen isimlerinden Bendeniz, uzun süren suskunluğunu sevenlerini mutlu edecek bir haberle bozmaya hazırlanıyor...
İDO’dan Ramazan Bayramı’na özel tarife
02.07.2015 14:30
İstanbul Deniz Otobüsleri (İDO), Ramazan Bayramı'na özel tarife uygulamasına 16-19 Temmuz tarihlerinde başlayacak.
Bayram Alışveriş Günleri CNR Expo’da başlıyor!
02.07.2015 11:57
Vatandaşa outlet fiyatların altında ve tek çatı altında hesaplı bir alışveriş fırsatı sunan Bayram Alışveriş Günleri, 4 Temmuz’da başlıyor.
Sembol İstanbul projesine ISVEA imzası…
02.07.2015 11:26
Seramik, banyo ürünlerinde İtalya'nın lider markası olan İtalyan Isvea, İstanbul’un en gözde konsept projesi Sembol İstanbul’a imzasını atacak.
Konut alırken en önemli kriter: güvenli yaşam!
02.07.2015 10:18
“Şehir içinde koca bir şehir” konseptinde tasarlanan ve 4 binin üzerinde nüfus barındıracak Mebuskent’te yaşam seneye “güvenle” başlıyor.
Aslantuğ ailesinin lüks villada karavan tatili!
02.07.2015 10:00
Geçtiğimiz yıl bir karavan alarak doğa tatillerine çıkmaya başlayan Mehmet Aslantuğ, bu yıl rotayı Bodrum'a çevirdi.
Diyarbakır İkizoluk'ta satılık 33 büro ve 44 depo!
02.07.2015 09:45
Çınar Belediye Başkanlığı, Diyarbakır İli, Çınar İlçesi, İkizoluk mevkiinde yer alan 33 büro ve 49 ticari depoyu satışa sundu.
Kütahya Belediyesi, 5 yıldızlı otel yaptıracak!
02.07.2015 09:23
Kütahya Belediye Başkanlığı, 5 yıldızlı otel yapım işi ihalesini duyurdu.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Mehmet Emin Öztürk
Küresel, Marka’lı, Konsept, Karma, Yapı, Konut, Proje, ve İnşaat Şirketleri…
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000