100 bin kürdanla San Francisco’yu yeniden inşa etti..!

100 bin kürdanla San Francisco’yu yeniden inşa etti..! Sanatçı Scott Weavers, farklı boylarda 100 bin kürdan kullanarak 35 yılda San Francisco'yu tekrar inşa etti.
 
Yazı Boyutu

Sanatçı Scott Weavers, farklı boylarda 100 bin kürdan kullanarak 35 yılda San Francisco'yu tekrar inşa etti. Pinpon topları ile tura çıkılan çalışmada; tarihi mekanlar, San Francisco'nun sembolleri, mahalleler arasında dolaşılabiliyor.

Dünyanın dört bir yanından topladığı kürdanları yapıştırıcı ile birbirine sabitleyen Weavers, San Francisco'yu inşa etmek için 3000 saat harcamış.

Weavers'a kürdanları toplarken, aile üyeleri ve arkadaşları da yardımcı olmuş; Kenya, Fas, İspanya, Almanya ve İtalya tatillerinden farklı marka ve türde kürdanlar toplamışlar.

Sanatçı, çalışmasını Eylül 2012'ye kadar American Visionary Art Museum'de sergileyecek.

ntvmsnbc

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, KENTGES'e hız verdi!
22.05.2015 12:42
KENTGES, yayınlandığı tarihten itibaren 13 ayrı merkezi kurum/kuruluş ve yerel yönetimlerce uygulanıyor
Gayrimenkul sektörüne nitelikli eleman geliyor!
22.05.2015 11:00
Gayrimenkul danışmanlığı sektörünün başarılı şirketlerinden Era Gayrimenkul, başlattığı Emlak Reklam ve Araştırma Kursu ile adından söz ettiriyor.
ÖYK, o gayrimenkuller için onay verdi!
22.05.2015 10:38
Özelleştirme Yüksek Kurulu özelleştirme kapsamına aldığı gayrimenkullerin imar planı değişiklikleri ve ihale sonuçlarına yönelik kararını açıkladı.
Yüksekova'daki havalimanı 26 Mayıs'ta açılıyor!
22.05.2015 10:24
Hakkari'nin Yüksekova ilçesindeki havalimanı, terör örgütünün tüm engelleme çabalarına rağmen tamamlandı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan Nissibi Köprüsü'nü açtı!
21.05.2015 21:51
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye’nin 3. büyük asma köprüsü olan Nissibi Köprüsü’nün açılışını gerçekleştirdi.
TOKİ, Hakkari’de öğrenci yurdu yapacak!
21.05.2015 17:19
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Hakkari’de 500 kişilik yurt yatırımı yapacağını açıkladı.
Dubai’ye 4600 metrekarelik Apple mağazası geliyor!
21.05.2015 16:49
Amerikalı teknoloji devi Apple'ın Dubai’de 4600 metrekarelik mağaza açacağı iddia ediliyor.
TDUB Eğitim Akademisi açılıyor!
21.05.2015 16:30
Türkiye Değerleme Uzmanları Birliği Eğitim Akademisi başlıyor.
Tuğba Altıntop “Ben kazandım ama…”
21.05.2015 14:46
Eski eşi Rafet El Roman ile ortak şirketleriyle ilgili açtığı davayı kazanan Tuğba Altıntop konuyla ilgili açıklama yaptı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Salim Taşçı
TARIMIMIZA NE OLDU?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000