Silver Bay Evleri Bodrum’da 100 bin TL’ye! Hemen teslim!

Silver Bay Evleri Bodrum’da 100 bin TL’ye! Hemen teslim! Bodrum Silver Bay Evleri 18 blokta 36 konuttan oluşuyor. Bodrum Silver Bay Evleri’nde yazlık fiyatları 100 bin liradan başlıyor
22.05.2010 - 01:24
Yazı Boyutu

 

Marina inşaat tarafından Bodrum Gümüşlük'te yapılan Silver Bay Evleri 10 bin metrekare arsa üzerinde 18 blokta 36 konuttan oluşuyor.
Bodrum'un gözalıcı sakinliğiyle dikkat çeken Gümüşlük'te yer alan Bodrum Silver Bay Evleri'nde 4 farklı tipte 55 metrekare ile 130 metrekare arasında konutlar bulunuyor.
 
Zeytin ağaçları ve begonvillerle donatılan Gümüşlük Silver Bay Evleri'nde her daireden deniz görülebiliyor.
Silver Bay Evleri Bodrum'da özel mimariyle hazırlanan evlerin bahçeleri doğayla uyum içinde doğal ağaçlar korunarak özel peysaj mimarisiyle yapıldı. Gümüşlük Silver Bay doğayla çevrelenmiş bir yaşam biçimini tüm modern olanaklarıyla sunuyor.
 
Silverbay Evleri Bodrum'da satış sonrası hizmetlerle ev dekorasyonundan faturaların ödenmesine kadar çeşitli hizmetler sunuluyor.
Silver Bay Evleri Bodrum'da inşaat tamamlanarak, sitede oturum başladı. Silver Bay Evleri Bodrum projesinde konut fiyatları 100 bin TL ile 300 bin TL arasında değişiyor. Bodrum Silver Bay Evleri'nde bankalardan uzun vadeli konut kredisi kullanılabiliyor.
 

Silver Bay Evleri Bodrum iletişim bilgileri
Web: www.marinainsaat.com
Tel: 0 252 394 38 12

 
 
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
Sektörden Haberler
Vatandaşın yaka silktiği sürpriz cezalar tarihe karışıyor
29.03.2015 13:58
Vatandaşın 'yaka silktiği' konuların başında gelen, tebligatı aylar sonra yapılan trafik cezaları tarihe karışacak.
Patlayan şofben, komşu dairenin duvarını deldi!
29.03.2015 13:49
Eskişehir'de Iraklı sığınmacıların kaldığı tek katlı evin banyosunda bulunan elektrikli şofben patladı.
Türkiye'nin dört bir yanı bahar öncesi sele kapıldı
29.03.2015 13:19
Nisan ayına girmeye hazırlandığımız bu günlerde Türkiye'nin birçok yerinde aşırı yağışlardan dolayı sel meydana geldi.
Nişantaşı’nda Kıvanç Tatlıtuğ rüzgarı esti
29.03.2015 13:07
Nişantaşında sevgilisi Başak Dizer’le yemek yiyen ve yemeğin ardından restorandan ayrılan Kıvanç Tatlıtuğ, Arap turistlerin ilgi odağı oldu.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000