Saklı Bahçe Evleri'nde 150 bin liraya!

Saklı Bahçe Evleri'nde 150 bin liraya! Bodrum Göltürkbükü koyunda gerçekleştirilen Saklı Bahçe Evleri projesi, 150 bin liradan başlayan fiyatlarla, Bodrum’da ev sahibi olma fırsatı sunuyor
26.07.2010 - 11:32
Yazı Boyutu


 
 
300 ağaç yer alıyor
 Bodrum Göltürkbükü koyunda Yelken İnşaat tarafından gerçekleştirilen Saklı Bahçe Evleri, 150 bin liradan başlayan fiyatlarla, ev sahibi olma fırsatı sunuyor. Mandalina, portakal ve limon ağaçlarının arasında konumlanan konutlar, adeta ağaçların arasında saklanarak dinginlik, huzur ve mutluluk vadediyor. 10 dönüm arazi üzerine kurulan projede 300 civarında ağaç yer alıyor. Yani mandalinayı, portakalı ve limonu bahçeden koparıp yemek mümkün. Proje denize 300 metre mesafede yer alıyor.
 
Bakımı profesyonel ekipten

Projede iki katlı 9 blok yer alıyor. 85 metrekarelik dört dairenin oluşturduğu her blok için 1 dönüm arazi ayrıldı. 2 artı 1'ler geniş birer terasa sahip. Ayrıca projede bir de 170 metrekare 4 artı 1'den oluşan bir konak yer alıyor. Dubleks olan konağın, 30 meyve ağacının yer aldığı kendine özel bir de bahçesi var. Kalabalık aileler için planlanan konağın, iki katta da geniş birer terası bulunuyor. Otoparkı ve güvenliği bulunan sitede bahçelerin bakımı profesyonel ekipce yapılıyor.
 
 
 


 
Saklı Bahçe Evleri iletişim bilgileri
Tel:  0 532 296 64 89
 
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
Sektörden Haberler
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000