Beyaz Evler Sitesi’nde 55 bin TL’ye 2+1 daire

Beyaz Evler Sitesi’nde 55 bin TL’ye 2+1 daire Süzgeç Yapı, Kuşadası’nda inşa ettiği Beyaz Evler Sitesi’yle uygun fiyatlarla kira öder gibi ev sahibi olma fırsatı sunuyor. Beyaz Evler Sitesi’nde 2+1 95 metrekare daire 55 bin liradan başlayan fiyatlarla satılıyor
10.02.2011 - 13:46
Yazı Boyutu

Süzgeç Yapı, Kuşadası'nda inşa ettiği Beyaz Evler Sitesi'yle uygun fiyatlarla kira öder gibi ev sahibi olma fırsatı sunuyor. Örnek dairelerin hazırlandığı Beyaz Evler Sitesi'nde bankalardan uzun vadeli konut kredisi kullanılabiliyor.

Beyaz Evler Sitesi'nde 2+1 95 metrekare daire 55 bin liradan, 3+1 150 metrekare daire 79 bin liradan ve 6+1 250 metrekare daire de 129 bin liradan başlayan fiyatlarla satılıyor.

Şehir merkezinde bulunan Beyaz Evler Sitesi'nin deniz manzarası bulunuyor.  

Beyaz Evler Sitesi iletişim bilgileri

Web: http://www.suzgecyapi.com/

Tel: 0256 612 86 33

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Çatı malzemelerinin yangını tetiklediğini biliyor muydunuz?
31.03.2015 11:29
Uzmanlar, yanıcı çatı malzemelerinin yangın güvenliği açısından çok büyük tehlike oluşturduğuna dikkat çekiyor.
Petek Ertüre ve Ali Ağaoğlu'ndan mutluluk pozu!
30.03.2015 19:12
Ali Ağaoğlu ve Petek Ertüre oğulları Ali Ege Ağaoğlu ile birlikte mutluluk pozu verdi.
Metromall Eryaman fiyatları belli oldu!
30.03.2015 18:52
Yüksek kuleleri ve alışveriş merkeziyle dikkat çeken Metromall Eryaman'da 2+1 daire fiyatları 410 bin TL'den başlıyor.
Referans Güneşli ödeme planı!
30.03.2015 17:21
Referans Güneşli, Kiler GYO tarafından Güneşli'de konumlandırılıyor.
Boutique Daça’da tapu teslimi hemen yapılıyor!
30.03.2015 16:55
İstanbul Çekmeköy'de yepyeni ve ayrıcalıklarla dolu bir yaşamın kapısını açan Boutique Daça’da yaşam Temmuz’da başlıyor.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri'nin teslimleri ne zaman?
30.03.2015 16:16
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın inşa ettiği Vaditepe Göl Evleri'nde teslimlerin 2017 yılında gerçekleşmesi hedefleniyor.
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000