2B’de rayiç bedeller çok yüksek!

2B’de rayiç bedeller çok yüksek! Antalya’nın Kaş ilçesinde vatandaşlar her şeyin 2B arazisi üzerinde olduğunu belirterek “Bizleri dışarı mı atacaklar?” dedi.
 
Yazı Boyutu

"Rayiç bedelleri çok yüksek" "Arazilerin hepsi mahkemelik. Vatandaş bu fiyatla şimdi kime gidecek. Kaş'ın Kemer ilçesinin tamamı 2-b arazisi. Okulumuz, camimiz, seramız her yer 2-b. Bizi sokağa mı atacaklar. Bu paraları nasıl ödeyeceğiz."

Kaş ilçesinde turizmin yanı sıra arka planda kalan tarımında ilçe ekonomisine katkısının büyük olduğu belirtildi. 11 bin 500 üyesi ile ziraat odası tarım konusunda önemli çalışmalar yaparken tarım arazilerinin bulunduğu alanın tamamı 2-B. İlçe sakinleri iddia edilen rakamları ödemelerinin mümkün olmadığını söylerken, fiyatların düşmesini beklediğini bildirdi.

 

Antalya Son Haber

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
42 Maslak, Berker’i tercih ediyor!
22.05.2015 13:20
Mimari projelerini Metex Design’ın yaptığı 553 rezidans daire, ofis, otel ve alışveriş merkezinden oluşan 42 Maslak’ta Berker by Hager tercih edildi
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, KENTGES'e hız verdi!
22.05.2015 12:42
KENTGES, yayınlandığı tarihten itibaren 13 ayrı merkezi kurum/kuruluş ve yerel yönetimlerce uygulanıyor
Gayrimenkul sektörüne nitelikli eleman geliyor!
22.05.2015 11:00
Gayrimenkul danışmanlığı sektörünün başarılı şirketlerinden Era Gayrimenkul, başlattığı Emlak Reklam ve Araştırma Kursu ile adından söz ettiriyor.
ÖYK, o gayrimenkuller için onay verdi!
22.05.2015 10:38
Özelleştirme Yüksek Kurulu özelleştirme kapsamına aldığı gayrimenkullerin imar planı değişiklikleri ve ihale sonuçlarına yönelik kararını açıkladı.
Yüksekova'daki havalimanı 26 Mayıs'ta açılıyor!
22.05.2015 10:24
Hakkari'nin Yüksekova ilçesindeki havalimanı, terör örgütünün tüm engelleme çabalarına rağmen tamamlandı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan Nissibi Köprüsü'nü açtı!
21.05.2015 21:51
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye’nin 3. büyük asma köprüsü olan Nissibi Köprüsü’nün açılışını gerçekleştirdi.
TOKİ, Hakkari’de öğrenci yurdu yapacak!
21.05.2015 17:19
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Hakkari’de 500 kişilik yurt yatırımı yapacağını açıkladı.
Dubai’ye 4600 metrekarelik Apple mağazası geliyor!
21.05.2015 16:49
Amerikalı teknoloji devi Apple'ın Dubai’de 4600 metrekarelik mağaza açacağı iddia ediliyor.
TDUB Eğitim Akademisi açılıyor!
21.05.2015 16:30
Türkiye Değerleme Uzmanları Birliği Eğitim Akademisi başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Salim Taşçı
TARIMIMIZA NE OLDU?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000