Armutlu Yalova Termal Mahal Palas fiyatları!

Armutlu Yalova Termal Mahal Palas fiyatları! Armutlu Yalova Termal Mahal Palas fiyatları 18 bin lira ile 49 bin 200 lira arasında değişiyor
04.02.2013 - 13:48
Yazı Boyutu

 

Armutlu Yalova Termal Mahal Palas fiyatları 18 bin lira ile 49 bin 200 lira arasında değişiyor. 37 bin metrekarelik inşaat alanına sahip olan proje 34 bin 905 metrekare arsa üzerinde hayat bulacak. Yapımına 15 Nisan 2013 tarihinde başlanacak olan proje 31 Aralık 2014 tarihinde tamamlanacak.

1+1 ve 2+1 şeklinde tasarlanmış 184 daireden meydana gelen Mahal Palas 808 yatak kapasitesinde sahip. Karagenç Mimarlık tarafından tasarlanan projede 46 yıllık devre tatil fırsatı sunuluyor. Otel hizmeti sunulacak olan Mahal Palas projesinde dağ ve deniz manzaralı konut seçenekleri bulunuyor.

Akarsu Holding imzası taşıyan projenin yatırım değeri 95 milyon lira olarak belirlendi. İçerisnde SPA, kadınlara özel saklı havuz, fitness center ve oyun alanları gibi birçok seçeneğin yer aldığı proje  Fıstıklı Köyü sınırları içerisinde kalıyor.

Mahal Palas iletişim bilgileri

Web: www.mahalpalas.com

Telefon: 444 17 69

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000