Toyzz Shop bu ay içerisinde 5 mağaza açacak..!

Toyzz Shop bu ay içerisinde 5 mağaza açacak..! Oyuncak denilince akla gelen ilk marka olan Toyzz Shop Nisan ayında mağazalar zincirine 5 yeni mağaza ekleyerek mağaza sayısını 83'e çıkartıyor.
09.04.2012 - 17:26
Yazı Boyutu

Oyuncak denilince akla gelen ilk marka olan Toyzz Shop Nisan ayında mağazalar zincirine 5 yeni mağaza ekleyerek mağaza sayısını 83'e çıkartıyor.

Peluşlardan, kumandalı araçlara, bebeklerden çocuk oyunlarına kadar 7'den 70'e eğlenceli alışverişin adresi  Toyzz Shop'un yeni mağazaları; İzmir Optimum AVM, Mersin Carrefour AVM, İstanbul Trump Towers AVM, Söke Novada AVM ve Bodrum Oasis AVM.' de  açılacak.

2013 yılı sonuna kadar mağaza sayısını 100'e çıkarmayı hedeflediklerini belirten Toyzz Shop'un mağazalardan sorumlu Genel Müdürü Yardımcısı Mehmet Şenol BİLİCEN, şu an değerlendirmekte oldukları yeni mağaza projelerinin de olduğunu, Toyzz Shop'un 700'e yakın kişiye istihdam sağladığını, bu sayıyı daha yükseklere çıkartarak Toyzz Shop'un mevcut genç ve dinamik olan personel yapısını daha da güçlü hale getirmeyi amaçladıklarını ifade etti. Tüm mağazaların merkezi şekilde açıldığını ve yönetildiğini bildiren Mehmet Şenol BİLİCEN, Toyzz Shop'un yurt dışına da açılacağının sinyalini verdi.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim.

3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim

selvinaz.aydemir@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 13:24
başvuru

tokiden dar gelirli grupları için yapılan evden almak istiyorum tek başına yaşayan babadan sgk işci maşım var başka gelirim yok başvuru yapalibirmiyim

meyro-meri@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 12:02
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Urankent, kadınlara altın dağıtacak!
05.03.2015 15:29
Özel günlerde etkinlikler düzenleyen Urankent, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde düzenleyeceği etkinlikte de kadınlar için sürpriz hazırlıyor.
TOKİ, Trabzon’da 49 konutu satışa çıkardı!
03.03.2015 16:04
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Trabzon Pelitli ve Akçaabat’ta satışa çıkardığı konutlar için başvuru sürecini bugün başlattığını açıkladı.
Fulya Erdem artık Bahar Ünal İletişim'de!
05.03.2015 13:11
Fulya Erdem, Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı’na, Genel Müdür Yardımcısı olarak katıldı.
İncek Loft 700. satışa ulaştı
05.03.2015 12:57
İstanbul Levent Loft’tan sonra Loft markasını Ankara’ya taşıyan Akfen İnşaat, İncek Loft projesinde 700. satış rakamına ulaştı.
İstanbul’da hem oturum hem de yatırım için ideal proje!
05.03.2015 12:37
Merkez Zekeriyaköy, oturuma ve yatırıma uygun konut arayanlar için büyük fırsat sunuyor.
Sur Yapı’nın projelerinde peşinat teslimde!
05.03.2015 10:31
Sur Yapı, Mart ayı boyunca İdilia ve Vitrin projelerinde ‘’Mutluluk evinizde, peşinatı teslimde’’ sloganıyla kampanya başlattı.
Kenan - Beren çifti Ankara'da restoran açıyor!
05.03.2015 10:16
Geçtiğimiz yaz Los Angeles Malibu kumsalında dünya evine giren Kenan Doğulu ile Beren Saat, Ankara'da ticarete atılıyor.
Erdoğan, Bakir İzzetbegoviç’e 3. köprüyü gösterdi!
04.03.2015 23:12
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Savarona yatında ağırladığı ilk yabancı konuk, Bosna Hersek Cumhurbaşkanlığı Konseyi Üyesi Bakir İzzetbegoviç oldu.
Cebeci Group 2025 yılında 200 milyon dolarlık olacak
04.03.2015 23:07
Pendik, Kartal ve Kurtköy’de üç proje geliştiren Cebeci Group, uzun vadeli hedeflerine emin adımlarla ilerliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000