Denizli'de TOKİ'den 940 konut

Denizli'de TOKİ'den 940 konut Denizli Belediyesi, TOKİ işbirliğiyle Ak Vadi olarak bilinen Aktepe Mahallesi Kurudere Mevki'nde 940 konutun yapımına başladı
21.07.2010 - 11:08
Yazı Boyutu


Denizli Belediyesi, yapımı yıllarca devam eden ancak bitirilemeyen konutları tamamlayıp hak sahiplerine teslim ederken, yeni konut projelerini de hayata geçirmeye devam ediyor. 65 yıldır açıkta akarak tehlike saçan Bağırsak Deresi'nin kapatılmasının ardından bölgenin üst kısımlarında modern ve sağlıklı yaşam imkanı sunan konutlar yapılıyor. İlk olarak 448 konutun yapımı, ardından Kurudere 1,2 ve 3'üncü etapta yer alan toplam bin 532 konutun yapılıp teslim edilmesinin ardından bölge, köprülü kavşaklar, üst geçitler, kapalı pazaryerleri ve spor salonları ile cazibe merkezi haline geldi. Denizli Belediyesi bölgede, söz konusu projelere ek olarak, dar gelirli vatandaşların ev sahibi olması için yeni bir konut projesi başlattı. Denizli Belediyesi ve TOKİ işbirliğiyle inşa edilecek konutların 640 günde tamamlanacağı ve yapımına başlandığı belirtildi. Sosyal konutlarda yeşil alanlar, parklar, bahçeler, çevre düzenlemeleri ve otoparklar gibi özellikler de yer alıyor. Konutların yapılacağı bölgede ticaret, merkezi ile Ceza ve İnfaz Kurumları ve Tutukevleri Personeli Eğitim Merkezi de yer alacak.

Denizli Belediyesi tarafından
yapılan acıklamada, TOKİ'nin 940 konutun yanısıra, şehir merkezinde 32 derslikli ilköğretim okulu, Kınıklı Mahallesi'nde 24 derslikli ilköğretim okulu ile altyapı ve çevre düzenlemesi inşaatı işi de yapacağı kaydedildi.

 

 

Kaynak: SABAH 
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
Sektörden Haberler
Kadınların gönlünü fetheden proje!
04.03.2015 11:36
Konut alım sürecinde büyük etkisi olan, hatta son kararı veren kadınların, araştırmalar sonucu geniş ve kullanışlı daireleri tercih ettiği biliniyor.
Orman kampı bölgesinde satılık arsa!
04.03.2015 11:22
Gemlik Belediye Başkanlığı, Gemlik Hisar Mahallesi’nde yer alan arsa niteliğindeki taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
Artaş İnşaat'ın acı günü! Mehmet Uzuner hayatını kaybetti!
04.03.2015 11:03
İnşaat mühendisi Mehmet Uzuner, dün yaşamını yitirdi. Artaş İnşaat Uzuner için taziye ilanı yayınlattı.
Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı FerYapı ile el sıkıştı!
04.03.2015 10:45
İletişim danışmanlığı konusunda dinamik ve güçlü yapısıyla dikkat çeken Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı, FerYapı'ya hizmet vermeye başladı.
Uptown İncek yaza hazır!
04.03.2015 10:26
Ankara’nın göl ve orman manzaralı konut projesi Uptown İncek güneşli yaz günlerine hazır.
Sel nedeniyle 7 bin kişi evsiz kaldı!
04.03.2015 10:01
Brezilyanın kuzeybatısındaki Acre eyaletinde şiddetli yağışın neden olduğu selde 7 bin kişi evsiz kaldığı belirtildi.
Ege Seramik'e Unicera Fuarı’nda büyük ilgi!
04.03.2015 09:48
Ege Seramik, 24-28 Şubat tarihleri arasında 27. kez düzenlenen Unicera Seramik Banyo Mutfak Fuarı’nda Spring Collection 2015 koleksiyonunu tanıttı.
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000