TOKİ’nin Bursa’daki 128 konut ihalesini Bakış İnşaat kazandı!

TOKİ’nin Bursa’daki 128 konut ihalesini Bakış İnşaat kazandı! TOKİ'nin Bandırma’nın 100. Yıl Mahallesi’ne yaptıracağı 128 konut ve çevre düzenlemesini içeren ihalesini Bakış İnşaat kazandı.
 
Yazı Boyutu

Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Bandırma'nın 100. Yıl Mahallesi'ne yapılacak olan 128 konut, 1 adet sosyal konut ve çevre düzenlemesi yapımıyla ilgili ihale sonuçlarını açıkladı. 

İhaleyi 4 milyon 679 bin lira teklif veren Bakış İnşaat Taahhüt Sanayi ve Ticaret Ltd Şti. kazandı. İhaleyi kazanan şirket 550 gün içerisinde toplu konutları TOKİ'ye teslim edecek. Bakış İnşaat bahse konu alanda şantiye kurma çalışmalarına başladı. 
 
Mehmet TOSUN/Hürriyet

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Kredi faizleri indi konut satışları zirve yaptı!
25.04.2015 15:42
Keller Williams Türkiye Ülke Direktörü Emre Erol, Türkiye İstatistik Kurumu’nun yayınladığı mart ayı konut satış istatistiklerini değerlendirdi.
“Menderes’i turizmin merkezi haline getireceğiz”
25.04.2015 13:43
Bakan Eroğlu, Menderes'i, İzmirlinin nefes alacağı, denize gireceği ve yayla turizmi yapacağı bir merkez haline getireceklerini belirtti.
Elysium Art Şişli’de şehri ve boğazı seyredin
24.04.2015 16:40
Bir yanda şehir, diğer yanda boğaz manzarası sunan Elysium Art Şişli, yaşayanlara da huzurlu bir yaşam vaat ediyor.
“İnsana yatırım yaptığımız için gelişiyoruz”
25.04.2015 12:11
Arap-Türk Gayrimenkul Zirvesi’nde konuşan Riyad Ticaret Odası Başkanı Dr. Abdulrahman Al-Zamil, ülke ekonomisi hakkında bilgi verdi.
Yeşil hastaneler geliyor!
24.04.2015 09:32
Türkiye'nin yeşil hastaneleri olarak yapımı süren Okmeydanı, Göztepe ve Kartal'daki hastaneler tamamlandığında 3 bin özellikli yatak hizmet verecek.
Göktürk-1 Uydusu devrim niteliğinde!
24.04.2015 13:22
Celal Sami Tüfekçi, Göktürk-1 Uydusu'nun devrim niteliğinde bir iş olduğunu ve uydu sayesinde yüksek çözünürlükte resimler elde edileceğini vurguladı.
Hasan Dede Türbesi de dönüştü!
24.04.2015 09:55
İstanbul Eyüp’e bağlı Çiftalan köyündeki 600 yıllık geçmişe sahip Hasan Dede Türbesi de ‘kentsel dönüşüm’ misali yeniden inşa edildi.
Moment İstanbul’da fiyatlar ne kadar?
24.04.2015 09:50
AC Yapı imzasıyla Kartal’da konumlandırılan Moment İstanbul projesinde fiyatlar 275 bin liradan başlangıç gösteriyor.
Nevşehir'de kentsel dönüşüm için start verildi
23.04.2015 17:07
Nevşehir Belediyesi tarafından projelendirilen 'Merkez Kentsel Dönüşüm Projesi'nde tespit ve ölçüm çalışmalarına başlandı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000