Prestige Mall’da mağazalar kapanıyor
Niğde ve Ulukışla’ya 425 yeni konut
Miras kalan tarla intikali için son gün 30 Ağustos
İzmit Körfez Geçişi mart ayında başlıyor
Sabuncubeli Tüneli projesi yeniden başlıyor

TOKİ’den 381 TL taksitle ev!

TOKİ’den 381 TL taksitle ev! TOKİ, Ankara-Eskişehir yolu üzerindeki Yapracık'ta toplu konut uygulaması kapsamında en düşük fiyatı 60.000 TL olan ve 381 TL'den başlayan taksitlerle "ev sahibi" olma imkanı sunuyor
 
Yazı Boyutu

Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Ankara-Eskişehir yolu üzerindeki Yapracık'ta toplu konut uygulaması kapsamında en düşük fiyatı 60.000 TL olan ve 381 TL'den başlayan taksitlerle "ev sahibi" olma imkanı sunuyor.

Ankara Yapracık Projesi kapsamındaki konutların satış işlemleri T.C. Ziraat Bankası A.Ş aracılığıyla yürütülecek ve Temerküz Şube, Bilkent Şubesi olacak.

Açık satış yöntemiyle satışı gerçekleştirilecek konutların başvuruları, 6 Aralık-31 Aralık 2010 tarihleri arasında ilgili bankanın tüm şubeleri tarafından kabul edilecek.

Kira öder gibi kendi evinizin taksitlerini ödeyerek ev sahibi olacağınız bu projede en düşük konut fiyatı 60 bin TL, söz konusu konutlara 120 ay vade ve 381 TL'den başlayan taksitlerle sahip olmak mümkün!

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
İETT'den vatandaşa doğum günü sürprizi!
29.07.2015 15:44
Doğum gününde otobüse binen yolcular, İstanbul kartlarını okuttuklarında doğum günü kutlama mesajı ile karşılaşıyorlar.
Beylikdüzü'nde 1.4 milyon liraya satılık arsa!
31.07.2015 16:34
Marmara Emlak Müdürlüğü, Beylikdüzü'nde yer alan bin 351 metrekare yüz ölçüme sahip arsayı satışa çıkardı.
Lev Troçki'nin Büyükada'da kaldığı ev satılıyor
31.07.2015 16:16
Sovyetler Birliği’nde Bolşevik Parti’nin önemli isimlerinden, Kızıl Ordu'nun kurucusu olarak bilinen Lev Troçki’nin Büyükada’da oturduğu ev satılıyor.
216 Butik Plus’tan bol seçenekli kampanya!
31.07.2015 12:17
216 Yapı Çekmeköy’de hayata geçirdiği 216 Butik Plus’tan ev sahibi olmak isteyenler için beş ayrı kampanya düzenledi.
Buse Terim yeni evine taşınıyor!
31.07.2015 10:01
Buse Terim eşi Volkan Bahçekapılı ile yaşadıkları evden taşındıklarını açıkladı.
Mobilyada en fazla büyüyen Türkiye oldu!
30.07.2015 15:09
Türkiye mobilya sektörünün lokomotif örgütü Mobilya Dernekleri Federasyonu, 10 milyar dolarlık ihracat hedefi için çalışmalarını sürdürüyor.
Hollanda'dan geldi, İzmit'te bacağına inşaat demir saplandı
30.07.2015 11:05
Hollanda’dan tatil için geldiği Kocaeli'nin İzmit ilçesinde ekmek almak için bakkala giden kız çocuğunun bacağına inşaat demiri saplandı.
Erzincan'da 2 milyon 247 bin TL'ye satılık arsa!
29.07.2015 11:34
Erzincan'ın Merkez- Fatih Mahallesi'nde yer alan 2 milyon 247 bin TL'lik arsa satışa sunuldu.
IMF, Türkiye ekonomisini değerlendirdi
29.07.2015 10:50
IMF, "Yüksek dış finansman ihtiyacı, Türkiye'nin ters sermaye akımlarına karşı kırılganlığının sürmesine neden oluyor"
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Uğurcan Tokay
Asosyalleştiren sosyallik; AVM
Hüseyin Belibağlı
Gayrimenkul sektörü hareketli
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000