TOKİ’den 381 TL taksitle ev!

TOKİ’den 381 TL taksitle ev! TOKİ, Ankara-Eskişehir yolu üzerindeki Yapracık'ta toplu konut uygulaması kapsamında en düşük fiyatı 60.000 TL olan ve 381 TL'den başlayan taksitlerle "ev sahibi" olma imkanı sunuyor
 
Yazı Boyutu

Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Ankara-Eskişehir yolu üzerindeki Yapracık'ta toplu konut uygulaması kapsamında en düşük fiyatı 60.000 TL olan ve 381 TL'den başlayan taksitlerle "ev sahibi" olma imkanı sunuyor.

Ankara Yapracık Projesi kapsamındaki konutların satış işlemleri T.C. Ziraat Bankası A.Ş aracılığıyla yürütülecek ve Temerküz Şube, Bilkent Şubesi olacak.

Açık satış yöntemiyle satışı gerçekleştirilecek konutların başvuruları, 6 Aralık-31 Aralık 2010 tarihleri arasında ilgili bankanın tüm şubeleri tarafından kabul edilecek.

Kira öder gibi kendi evinizin taksitlerini ödeyerek ev sahibi olacağınız bu projede en düşük konut fiyatı 60 bin TL, söz konusu konutlara 120 ay vade ve 381 TL'den başlayan taksitlerle sahip olmak mümkün!

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Kredi faizleri indi konut satışları zirve yaptı!
25.04.2015 15:42
Keller Williams Türkiye Ülke Direktörü Emre Erol, Türkiye İstatistik Kurumu’nun yayınladığı mart ayı konut satış istatistiklerini değerlendirdi.
“Menderes’i turizmin merkezi haline getireceğiz”
25.04.2015 13:43
Bakan Eroğlu, Menderes'i, İzmirlinin nefes alacağı, denize gireceği ve yayla turizmi yapacağı bir merkez haline getireceklerini belirtti.
Elysium Art Şişli’de şehri ve boğazı seyredin
24.04.2015 16:40
Bir yanda şehir, diğer yanda boğaz manzarası sunan Elysium Art Şişli, yaşayanlara da huzurlu bir yaşam vaat ediyor.
“İnsana yatırım yaptığımız için gelişiyoruz”
25.04.2015 12:11
Arap-Türk Gayrimenkul Zirvesi’nde konuşan Riyad Ticaret Odası Başkanı Dr. Abdulrahman Al-Zamil, ülke ekonomisi hakkında bilgi verdi.
Bir lale halısı da Konya'ya!
23.04.2015 16:20
Kültürpark'ta 265 bin metrekarelik alanda 105 bin lale kullanılarak, Selçuklu motiflerinden halı oluşturdu.
Göktürk-1 Uydusu devrim niteliğinde!
24.04.2015 13:22
Celal Sami Tüfekçi, Göktürk-1 Uydusu'nun devrim niteliğinde bir iş olduğunu ve uydu sayesinde yüksek çözünürlükte resimler elde edileceğini vurguladı.
Hasan Dede Türbesi de dönüştü!
24.04.2015 09:55
İstanbul Eyüp’e bağlı Çiftalan köyündeki 600 yıllık geçmişe sahip Hasan Dede Türbesi de ‘kentsel dönüşüm’ misali yeniden inşa edildi.
Moment İstanbul’da fiyatlar ne kadar?
24.04.2015 09:50
AC Yapı imzasıyla Kartal’da konumlandırılan Moment İstanbul projesinde fiyatlar 275 bin liradan başlangıç gösteriyor.
Nevşehir'de kentsel dönüşüm için start verildi
23.04.2015 17:07
Nevşehir Belediyesi tarafından projelendirilen 'Merkez Kentsel Dönüşüm Projesi'nde tespit ve ölçüm çalışmalarına başlandı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000