İşte Kuzey Marmara Otoyolu'nun güzergahı!
Konut fiyatları artacak mı? İşte yanıtı!
Kurbağalıdere için dev tüneller kazılıyor
Doğa Rutkay, Alaçatı'daki evinin kapılarını açtı
Göksu Evleri ile Tepe Sitesi'nin duvar davası!

TOKİ Yatıkmusluk Konutları’nda kuralar 1 Ağustos’ta!

TOKİ Ankara Yatıkmusluk Konutları’nda kuralar 1 Ağustos’ta çekilecek! TOKİ Ankara Yatıkmusluk Evleri’nde satışa çıkan 240 konutun kurası 1 Ağustos’ta çekilecek.
 
Yazı Boyutu

TOKİ Ankara Yatıkmusluk Evleri'nde satışa çıkan 240 konutun kurası 1 Ağustos'ta çekilecek. 120 adet 2+1 daire ve 120 adet 3+1 daireden meydana gelen konutların fiyatları 88 bin 819 liradan başlıyor ve 155 bin 391 liraya kadar artış gösterebiliyor. Yüzde 10, 15 veya 25 peşinatla sahip olunabilen konutların geri ödemeleri 96, 108 veya 120 ayda tamamlanacak. Yatıkmusluk Ankara TOKİ Konutları'nda taksitler 555 liradan başlıyor.

Ankara Yatıkmusluk TOKİ Konutları'nın kura sonuçları emlaktasondakika.com'da olacak..

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Firma GAP İnşaat
Proje Metropol İstanbul
Telefon 444 82 92
Adres Metropol İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Hollanda'dan geldi, İzmit'te bacağına inşaat demir saplandı
30.07.2015 11:05
Hollanda’dan tatil için geldiği Kocaeli'nin İzmit ilçesinde ekmek almak için bakkala giden kız çocuğunun bacağına inşaat demiri saplandı.
Erzincan'da 2 milyon 247 bin TL'ye satılık arsa!
29.07.2015 11:34
Erzincan'ın Merkez- Fatih Mahallesi'nde yer alan 2 milyon 247 bin TL'lik arsa satışa sunuldu.
IMF, Türkiye ekonomisini değerlendirdi
29.07.2015 10:50
IMF, "Yüksek dış finansman ihtiyacı, Türkiye'nin ters sermaye akımlarına karşı kırılganlığının sürmesine neden oluyor"
Üsküdar Belediyesi'nden metro çalışması hakkında açıklama!
28.07.2015 15:26
Üsküdar Belediyesi Üsküdar-Ümraniye-Çekmeköy-Sancaktepe metro inşaatı çalışmaları sırasında binalarda meydana gelen hasarla ilgili açıklama yaptı.
Tema İstanbul, Daikin Airfel’i tercih etti!
28.07.2015 15:10
Türkiye’nin en büyük karma projesi Tema İstanbul, ısıtma ihtiyaçlarının çözümünde Daikin’i tercih etti.
24 GPY Türkiye'de ilk Gayrimenkul Yatırım Fonları’nı kuracak
28.07.2015 14:09
24 Gayrimenkul Portföy Yönetim Şirketi, Türkiye’nin ilk gayrimenkul yatırım fonlarının kuruluşu için hazırlıklarını tamamlamak üzere.
Türklerin Batum'a ilgisi yoğun!
28.07.2015 11:54
Gürcistan’ın liman kenti Batum'a bir yılda giden 4.5 milyon turistin 3.5 milyonunu Türkler oluşturuyor.
Batı Mahal, doğanın merkezinde bir yaşam sunuyor
28.07.2015 10:43
Doğa içinde malikane konforu yaşatan Batı Mahal, lokasyonuyla merkezi noktalara erişim kolaylığı da sağlıyor
Ziraat Bankası Azerbaycan'da faaliyete başladı!
28.07.2015 10:28
Ziraat Bankası’nın Azerbaycan’daki iştiraki Ziraat Bank Azerbaycan ASC faaliyete başladı.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Uğurcan Tokay
Asosyalleştiren sosyallik; AVM
Hüseyin Belibağlı
Gayrimenkul sektörü hareketli
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000