TOKİ Yatıkmusluk Konutları’nda kuralar 1 Ağustos’ta!

TOKİ Ankara Yatıkmusluk Konutları’nda kuralar 1 Ağustos’ta çekilecek! TOKİ Ankara Yatıkmusluk Evleri’nde satışa çıkan 240 konutun kurası 1 Ağustos’ta çekilecek.
 
Yazı Boyutu

TOKİ Ankara Yatıkmusluk Evleri'nde satışa çıkan 240 konutun kurası 1 Ağustos'ta çekilecek. 120 adet 2+1 daire ve 120 adet 3+1 daireden meydana gelen konutların fiyatları 88 bin 819 liradan başlıyor ve 155 bin 391 liraya kadar artış gösterebiliyor. Yüzde 10, 15 veya 25 peşinatla sahip olunabilen konutların geri ödemeleri 96, 108 veya 120 ayda tamamlanacak. Yatıkmusluk Ankara TOKİ Konutları'nda taksitler 555 liradan başlıyor.

Ankara Yatıkmusluk TOKİ Konutları'nın kura sonuçları emlaktasondakika.com'da olacak..

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Firma GAP İnşaat
Proje Metropol İstanbul
Telefon 444 82 92
Adres Metropol İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
THY bu kez "en iyi hizmet veren havayolu" seçildi
04.05.2015 17:13
Yeme, içme, gezi ve eğlence portalı "The Daily Meal" THY’yi ekonomi sınıfı ikramında en iyi hizmet veren havayolu şirketi olarak belirledi.
Via Twins Ankara'nın özellikleri dikkat çekiyor!
04.05.2015 17:08
Via Twins hemen teslim ofisleri ve avantajlarıyla dikkat çekiyor.
Gayrimenkul sektöründe hareketlenme bekleniyor!
04.05.2015 16:22
REIDIN'in 2015 2. çeyrek dönem sonuçlarına göre hızla yükselen dolar kuru, yatırımını dolara yapan yatırımcıyı konuta yatırım yapmaya teşvik edecek.
Koleksiyon yeni ofis serisini tanıttı!
04.05.2015 15:23
Koleksiyon yeni ofis tasarımlarını, uluslararası seçkin isimlerin de katıldığı ‘RE-work’ temalı büyük bir lansmanla tanıttı.
MuuM Tasarımı RMO Binası The Plan Awards’da finalist oldu!
04.05.2015 15:15
Rönesans Mecidiyeköy Ofisi dünyaca ünlü İtalyan mimarlık dergisi The Plan tarafından finalist olarak gösterildi.
Sinpaş Aydos Country'de 415 bin liraya 2+1!
04.05.2015 14:33
Sinpaş GYO'nun doğayla iç içe projesi Aydos Country projesinde yer alan 2+1 daireler 415 bin liradan başlıyor.
TANAP'ta ortaklık görüşmeleri başlıyor
04.05.2015 13:59
Enerji Bakanı Taner Yıldız, TANAP Projesi'ne ortaklık için yabancı 1-2 şirket ile görüşeceklerini, isimlerini bu aşamada açıklayamayacaklarını söyledi
Evin tamamı ancak Yaşam Beylikdüzü’nde bulunur!
04.05.2015 12:47
Yüzde 100 ev konsepti ile tanınan Makyol Yaşam Beylikdüzü, bir evin sunacağı tüm beklentileri fazlası ile karşılıyor.
Nuh Çimento, liman tesislerini ihaleye çıkardı!
04.05.2015 11:23
Nuh Çimento, bünyesinde bulunan liman tesislerindeki elleçme işlerini ihaleye açtı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Selda Tanar
Peyzajda yeni yaklaşımlar…
Levent Çağrı İme
Eviniz sizi depremden koruyabilir mi?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000