TOKİ Uşak Karahallı’da 144 konut yapacak!

TOKİ Uşak Karahallı’da 144 konut yapacak! Uşak'ın Karahallı ilçesinde Kaymakamlık ve Belediyenin yürüttüğü konut projesi çalışmaları TOKİ tarafından kabul edildi
27.06.2012 - 15:05
Yazı Boyutu

Uşak'ın Karahallı ilçesinde Kaymakamlık ve Belediyenin yürüttüğü konut projesi çalışmaları TOKİ tarafından kabul edildi. İnşa edilecek 144 konutluk proje için başvurular alınmaya başlandı.

Proje için oluşturulan komisyonun başkanlığını yürüten İlçe Kaymakamı Sinan Aslan, konut almak isteyen vatandaşlardan önce talep topladıklarını söyledi. Projeyi TOKİ'nin onay verdiğini ve 144 konutluk konut projesi için başvuruların 31 Ağustos tarihine kadar yapılacağını belirten Aslan, "Konut için ön kayıt yaptırmak isteyen vatandaşlarımız konut tipine göre 4 ile 6 bin TL arasında başvuru bedeli ödeyecek" dedi.

Konutların kısa sürede tamamlanarak teslim edileceğini de bildiren Aslan, 86 metrekarelik konutların maliyetinin yaklaşık 80 bin TL olacağını ve hak sahiplerinin ortalama 386 TL taksit ödeyeceğini söyledi. 120 metrekarelik konutların ise maliyetinin yaklaşık 110 bin TL olarak tahmin edildiğini de belirten Aslan, hak sahiplerinin ayda ortalama 775 TL taksit ödeyeceğini kaydetti.

Habertürk Egeli

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
“Çocuklarımız mahalle kültürü ile büyüyecek”
01.04.2015 16:53
Tepe İnşaat ve Mesa Mesken’in bir araya gelerek Ankara’ya kazandırdığı 885 konutlu Park Mozaik, kitlesi ile buluştu.
Jackman, Zorlu'daki gösterisi için yeniden İstanbul'a geliyor!
01.04.2015 16:48
Ses tellerindeki rahatsızlık nedeniyle gösterisine çıkamadan Türkiye'den ayrılan Hugh Jackman, mayıs sonunda 3 günlüğüne yeniden İstanbul'a gelecek.
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Antteras, manzarasıyla ön plana çıkıyor!
01.04.2015 15:18
Beylerbeyi'nde konumlandırılan Antteras, Boğaz manzaralı villa ve dubleksleriyle müşterilerin göz bebeği oldu.
Filli Boya’dan tonlarca atığın geri dönüşümüne katkı!
01.04.2015 15:15
Ülkemiz geleceğine ve ekonomisine katkılarını sürdürüyor Filli Boya, 2014’te 3.758 ton atığın geri dönüşümüne katkıda bulundu.
Akkuyu Santrali, 7 yıldan daha önce hizmete girecek!
01.04.2015 13:42
Akkuyu Nükleer AŞ Genel Müdürü Fuad Akhundov, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Akkuyu Santrali’nin planlanandan önce hizmete gireceğini belirtti.
Bir kentin dönüşüm hikayesi: Akıllı Şehir Gaziantep!
01.04.2015 12:41
Kentlerin teknoloji desteğiyle kalkınmasını ve kent hayatının zenginleştirilmesini hedefleyen “Akıllı Şehir” uygulamaları, Gaziantep’te hayat buldu.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000