TOKİ Uşak Aybey'de 40 bin liraya ev satıyor!

Toki de 40 Bin TL' ye Ev! Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı'nın Uşak Aybey alt gelir grubu konutları satışa çıktı.
 
Yazı Boyutu

 Toki'nin Uşak Aybey konutları için başvurular 28 eylül ile 12  ekim 2011 tarihleri arasında Uşak Valiliği'ne yapılacak, Fiyatları 40 bin 379 tl ile 48 bin 818 tl arasında değişen 2+1 tipindeki konutlar 64 metrekarelik kullanım alanına sahip bulunuyor.

Başvuru şartları için tıklayınız

http://www.toki.gov.tr

Firma GAP İnşaat
Proje Metropol İstanbul
Telefon 444 82 92
Adres Metropol İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Başakşehir Spor Parkı hizmete açıldı!
24.05.2015 09:14
Başakşehir halkına tüm spor dallarında hizmet verecek olan Başakşehir Spor Parkı hizmete girdi.
Keten Grup, 38. yılına özel bir etkinlik düzenledi!
23.05.2015 15:53
İnşaat sektörünün başarılı şirketlerinden Keten Grup, 38 yıldır butik ve prestijli inşaat projelerini İstanbul’un seçkin semtlerinde hayata geçiriyor.
Türkiye Petrolleri’nden satılık gayrimenkuller…
23.05.2015 11:40
Türkiye Petrolleri A.O. Adıyaman Bölge Müdürlüğü, Adıyaman Gerger’de Lokasyon Sahası ve Biriktirme Havuzu niteliğindeki gayrimenkulleri satışa çıkardı
Madonna evine Türk hamamı yaptırıyor!
23.05.2015 17:21
Dünyaca ünlü şarkıcı Madonna, Türk hamamı da içeren SPA merkezi yaptırıyor.
TOKİ Gaziantep Beykent 2015 kura sonuçları belli oldu!
22.05.2015 17:03
Gaziantep TOKİ Beykent Evleri'nde 2015 yılı kapsamında satışa sunulan 888 alt gelir grubu ve normal kategorideki konutların kura sonuçları belli oldu.
Dünyanın en uzun ikinci kanyonuna Cam Teras!
22.05.2015 15:56
Uşak’ın Ulubey ilçesinde bulunan Ulubey Kanyonları’nda yapımı tamamlanan Cam Teras projesi törenle açıldı.
42 Maslak, Berker’i tercih ediyor!
22.05.2015 13:20
Mimari projelerini Metex Design’ın yaptığı 553 rezidans daire, ofis, otel ve alışveriş merkezinden oluşan 42 Maslak’ta Berker by Hager tercih edildi
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, KENTGES'e hız verdi!
22.05.2015 12:42
KENTGES, yayınlandığı tarihten itibaren 13 ayrı merkezi kurum/kuruluş ve yerel yönetimlerce uygulanıyor
Gayrimenkul sektörüne nitelikli eleman geliyor!
22.05.2015 11:00