Kağıthane 7000’de Ramazan'a özel yatırım fırsatı…
Eval İnşaat'tan Bahçeşehir'e değer katacak yatırım!
Seyyid Seyfettin Arvas Bey vefat etti!
Cumhurbaşkanlığı Sarayı'nın adı 'Külliye' oldu!
Sapanca, son yıllarda Arap akınına uğruyor

TOKİ Uşak Aybey'de 40 bin liraya ev satıyor!

Toki de 40 Bin TL' ye Ev! Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı'nın Uşak Aybey alt gelir grubu konutları satışa çıktı.
 
Yazı Boyutu

 Toki'nin Uşak Aybey konutları için başvurular 28 eylül ile 12  ekim 2011 tarihleri arasında Uşak Valiliği'ne yapılacak, Fiyatları 40 bin 379 tl ile 48 bin 818 tl arasında değişen 2+1 tipindeki konutlar 64 metrekarelik kullanım alanına sahip bulunuyor.

Başvuru şartları için tıklayınız

http://www.toki.gov.tr

Firma GAP İnşaat
Proje Metropol İstanbul
Telefon 444 82 92
Adres Metropol İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Avrupark Bahçekent’te daireler 204 bin liradan başlıyor!
06.07.2015 17:29
Cihan İnşaat ve Konut Yapı tarafından hayata geçirilen Avrupark Bahçekent projesinde dilediğiniz her anı doğa ile iç içe geçirebilirsiniz.
İstanbul'daki Miniatürk'ün benzeri Eskişehir'e yapılacak
06.07.2015 15:49
Eskişehir'de yapımı süren ve Türk coğrafyasındaki yaklaşık 30 mimari eserin minyatürlerinin bulunduğu müze Eylül ayında yapılacak açılışa hazırlanıyor
Mersin'deki antik kentin caddeleri gün yüzüne çıkıyor
06.07.2015 14:28
Mersin'deki Soli Pompeipolis Antik Kenti'nde başlayacak olan kazı çalışmaları ile Roma dönemine ait sütunlu caddenin devamı ortaya çıkarılacak.
Rıza Sarraf'ın yalılarına ne olacak?
06.07.2015 13:36
Murat Bardakçı Habertürk gazetesindeki bugünkü yazısında Rıza Sarraf'ın Kanlıca'daki yalılarından söz etti.
Ali Ağaoğlu, Alaçatı'da tatil keyfi yapıyor
06.07.2015 13:04
Ali Ağaoğlu, yeni aldığı 47 metrelik yatıyla Ege kıyılarında tatile çıktı.
Akdeniz mimarisinin dokusu bu yaz evinizde!
06.07.2015 11:18
Ceramica Empoli serisi, mavi ve beyaz renklerin çarpıcı kombinasyonu ve özgün desenlerin kompozisyonu ile evlere Akdeniz havası getiriyor.
Çin'den flaş Türkiye uyarısı!
05.07.2015 13:47
Çin, Türkiye’ye seyahat edecek vatandaşlarını Türkiye’de yaşanan Çin karşıtı protestolara karşı uyardı.
Konya’da doğalgaz patlaması!
04.07.2015 16:44
Konya'da bir binanın üst katında doğalgaz sıkışması sonucu meydana geldiği iddia edilen patlamada, 1 kişi ağır yaralandı.
Cumhurbaşkanlığı Külliyesi kapılarını basına açtı
04.07.2015 13:57
Cumhurbaşkanlığı Külliyesi, Cumhurbaşkanlığı Basın Başdanışmanlığı'nca gerçekleştirilen tanıtım gezisiyle gazetecilere kapılarını açtı.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Hüseyin Belibağlı
Biraz mola verelim ama uzamasın
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000