TOKi Tuzla 3. Etap Konutları'nda 152 bin TL'ye!

TOKi Tuzla 3. Etap Konutları'nda 152 bin TL'ye! Toplu Konut İdaresi Başkanlığı, Tuzla 3. Etap'da 74 konutu satışa sunuyor. Kira öder gibi taksitlerle ev sahibi olma fırsatı sunan TOKi Tuzla 3. Etap Konutları'nda fiyatlar 152 bin 864 lira ile 192 bin 785 lira arasında değişiyor
 
Yazı Boyutu

 

Toplu Konut İdaresi Başkanlığı, Tuzla 3. Etap'da 74 konutu satışa sunuyor. Kira öder gibi taksitlerle ev sahibi olma fırsatı sunan TOKi Tuzla 3. Etap Konutları'nda fiyatlar 152 bin 864 lira ile 192 bin 785 lira arasında değişiyor.
 
955 TL'den başlayan aylık taksitlerle satışa sunulan konutlar için 26 Kasım - 07 Aralık 2012 tarihleri arasında Ziraat Bankası'na başvuru yapılması gerekiyor. TOKİ Tuzla 3. Etap Konutları'nda yüzde 10 peşin 96 ay vade, yüzde 15 peşin 108 ay vade, yüzde 25 peşin geri kalanı için ise 120 ay vade fırsatı sunuluyor.
 
TOKİ İletişim Bilgileri;
 
Web: http://www.toki.gov.tr/
Telefon: 0212 495 40 40
 
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Çekmeköy’de konut almanın tam zamanı!
27.04.2015 14:50
216 Yapı tarafından İstanbul Çekmeköy’de hayata geçirilen 216 Butik Plus Rezidans ev alacaklara ödemeyi kolaylaştıran seçenekler sunuyor.
İnternetten alışverişte büyük değişiklik!
27.04.2015 10:22
İnternetten alışveriş yapanlar müjde. E-ticaret yasasına büyük değişiklikler geliyor.
"O kadar malı eşimin üstüne yaptım, pişmanım!"
27.04.2015 09:40
Feryal Gülman’ın 200 milyon liralık boşanma davası açtığı Kemal Gülman, ‘duygusallığı’ yüzünden pişmanlık yaşadığını söyledi.
Yatırım Zirvesi'yle 1.5 trilyon dolarlık fon İstanbul’a geliyor!
26.04.2015 21:37
Bu yıl ikincisi düzenlenecek olan Uluslararası Yatırım Zirvesi’nin Başkanı Haşim Süngü, Türkiye'ye yatırım akacağını söyledi.
Temesist, insansız çalışacak akıllı depolar üretecek
26.04.2015 19:51
Depo ve raf sistemleri sektöründe dünyanın önde gelen üreticilerinden Temesist, tamamen insansız çalışacak akıllı depoları üretmek için harekete geçti
İstanbul'da elektrik kesintisi sürüyor! İşte detaylar...
26.04.2015 19:32
İstanbul'da uzun süredir yaşanan elektrik kesintileri devam ederken Anadolu Yakası'nın bazı ilçelerinde 28 Nisan'da da elektrik verilmeyecek.
New Yorkluların gözü İstanbul'daki bu caddede!
24.04.2015 12:37
Fatih'te Kadınlar Pazarı’nın bulunduğu İtfaiye Caddesi, New York Times'ın hazırladığı Avrupa’nın en gözde 12 caddesi listesinde yerini aldı.
Kredi faizleri indi konut satışları zirve yaptı!
25.04.2015 15:42
Keller Williams Türkiye Ülke Direktörü Emre Erol, Türkiye İstatistik Kurumu’nun yayınladığı mart ayı konut satış istatistiklerini değerlendirdi.
“Menderes’i turizmin merkezi haline getireceğiz”
25.04.2015 13:43
Bakan Eroğlu, Menderes'i, İzmirlinin nefes alacağı, denize gireceği ve yayla turizmi yapacağı bir merkez haline getireceklerini belirtti.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000