Esenkent’in yeni yüzü  Evalpark İstanbul lanse edildi
Esenkent’in yeni yüzü Evalpark İstanbul lanse edildi
Polonyalı tasarımcıdan 1 odalı mükemmel daire!
Polonyalı tasarımcıdan 1 odalı mükemmel daire!
 Evalpark İstanbul, en az yüzde 35 prim getirecek
Evalpark İstanbul, en az yüzde 35 prim getirecek
Konut kredisi faiz oranları yönünü arıyor
Konut kredisi faiz oranları yönünü arıyor
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nda devir teslim yapıldı!
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nda devir teslim yapıldı!

Emlaktasondakika

TOKİ Tokat Zile’de 332 konut yaptıracak!

TOKİ Tokat Zile’de 332 konut yaptıracak! TOKİ, Tokat Zile'de 332 daire yaptırmak üzerei ihale düzenledi. İnşaatların 655 takvim gününde bitirilmesi gerekiyor.
2013-09-16 - 16:53 16.09.2013 - 16:53 
Yazı Boyutu

TOKİ Tokat Zile'de 332 daire yaptıracak. Yapım süresi 655 takvim günü olarak belirlenen projenin ihalesi 22 Ekim 2013 günü saat 14.30'da TOKİ Bilkent Plaza Ankara adresinde gerçekleştirilecek.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Guncel Proje Bilgileri
Firma GAP İnşaat
Proje Metropol İstanbul
Telefon 444 82 92
Adres Metropol İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Etiyopya'da Koveşa Barajı için anlaşma imzalandı
26.05.2016 09:44
Etiyopya, ülkenin güneyindeki Omo Nehri üzerine baraj inşası için bir İtalyan şirketi ile anlaşma imzaladı.
Avcılar Kapadık Mahallesi’nde imar planı değişikliği!
25.05.2016 17:11
Avcılar Kapadık Mahallesi 386 ada 5 no.lu parseli kapsayan alanda nazım imar planı ve uygulama imar planı değişikliği hakkında açıklama yaptı.
'Viasea Akvaryum' kapılarını açıyor
25.05.2016 14:31
İstanbul’un en uzun su altı tüneline sahip akvaryumu ‘Viasea’ haziran ayında açılıyor.
Savcılık Dumankaya hakkındaki tahliye kararına itiraz etti
24.05.2016 17:41
Paralel yapı soruşturması kapsamında tutuklanan ve geçtiğimiz günlerde serbest bırakılan 6 kişinin tahliye edilmesine itiraz edildi.
Van'daki TOKİ kura çekimi iptal edildi
23.05.2016 14:18
an'da, Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) tarafından kentsel dönüşüm kapsamında inşa edilem 425 konut için yapılan kura çekimleri, iptal edildi.
Sarı Işık-Kentsel Dönüşüme Hazırlan projesi tanıtılıyor
21.05.2016 17:24
“SARI IŞIK – KENTSEL DÖNÜŞÜME HAZIRLAN” projesinin lansman toplantısı 27 Mayıs'ta gerçekleştirilecek.
Karayolları, Köprüler ve Tüneller İhtisas Fuarı başlıyor
21.05.2016 16:47
Köprüler ve Tüneller İhtisas Fuarı 26-28 Mayıs 2016 tarihlerinde ANKARA Congresium’da düzenlenecek.
Mahalle kültürünün yeni nesil hali: AND Pastel!
21.05.2016 12:50
Anadolu Grubu’nun gayrimenkul sektörüne giriş yaptığı markası AND Gayrimenkul, Kartal’ı renklendirmeye geliyor.
Mantolama ile yaz-kış tasarruf edin!
20.05.2016 14:36
Mantolama, ısıtma ve soğutma amacıyla yapılan harcamaları azaltarak yüzde 50’ye varan tasarruf sağlıyor.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000